Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dupa ultima actualizare a motorului din luna martie, azi fiind plecat in provincie, am prins prima pornire la rece undeva la 5 grade (acasa la Bucuresti porneste doar de la peste 20 de grade). A pornit si a ramas fix la 1000 de rpm (acasa porneste la 1200 de rpm) si nu a mai fost nevoie sa accelerez ca sa nu se opeasca motorul, cum facea in trecut. Plecarea am facut-o cu treapta 1 eliberand pedala de frana si a plecat perfect. Acasa, combinatia de plecat cu 1200 de rpm in timp ce virez maxim e fatala.

    Comment


    • Originally posted by t0rquemada View Post
      Ca să-l citez pe einstein1984:

      DDT4all nu cam soft pirat? DDT e soft proprietate reanult, nu-l vând nimanui in exterior.
      Îi răspunde un intelingent : Zice ca e free sub "GNU General Public License v3.0".
      Ce au facut ei e moca, ce au folosit sunt date interne renault . DDT vine de la DIESE diagnostic tool, unde DIESE e directia inginerie echipamente si sisteme electrice a renault.


      Cât despre hardware, sunt puțini care ar da bani pe ceva bun (cea indicată de Silviu e vreo 130$ iar un derelek(interfata originală) e vreo 450euro) majoritatea se chinuie cu tot felul de chinezării, pe sistemul gratis și bun (că așa e de dreapta ?!) și apoi se miră de rezultate.
      Regret ca einstein1984 nu mai posteaza pe forumul nostru (doar pe celalalt).
      Exact acelasi citat l-ai postat si pe forumul Duster. Devi stereotipic? Si acolo ai ”tras de urechi” pe tema resetarii intervalului de service.
      Am mai spus ca ”programelele” nu sunt proprietatea Renault, dar baza de date da. Si apropo, este creata de un roman cu nume, prenume si adresa mail (asta asa ca sunt eu mai nationalist si nu prea am inteles ce ai vrut sa spui cu ”că așa e de dreapta ?!”). Si cu proprietatea asta e o intreaga discutie, depinde pana unde se merge si cum se exercita. As da exemplul unei alte marci de masini care a lasat softul putin ”mai la liber”, au aparut tunneri ce au dezvoltat softul si au gasit solutii la problemele cutiei de viteze secventiale. Cei de la „uzina” au scapat de multe reclamatii din reprezentante. Win-win situation. Pe forumuri daciotii insa discutau ca ar trebui sa nu mai dea detalii despre soft pentru ca exista riscul ca cei de la Renault sa il modifice. Acum fiecare casa cu obiceiurile ei, depinde cum cei din grup percep lucrurile.

      Cu interfata eu sunt multumit de chinezarie, am nimerit-o bine, am obtinut rezultatele dorite si si-a meritat banii. E adevarat ca daca se doreste mai mult (schimb de date mai mare de cateva zeci de Kb) atunci trebuie o conexiune mai stabila si sigura. Si atunci recomandat ar fi un OBDLink sau chiar derelek. Am gasit un OBDLink la 450 lei in RO (dar este Bluetooth, eu as prefera WiFi) sau o interfata CanClip la 750 lei sau 1050 lei (dar laptopul meu cel vechi cu XP e pe duca, are destule hibe). Deocamdata nu am nevoie de ele dar mai vad ce si cum.

      Revenind la tema calibrarii ambreiajului, Silviu este primul (ca de obicei) si pana acum singurul care a facut-o (ba chiar de cateva ori). Colegul rus a facut-o si el si a oferit cateva informatii. Sunt sigur ca va aparea si o procedura detaliata.
      Pacat ca Dacia a scos din configurare aceasta transmisie. Desi a avut „hiba” asta a trepidatiilor totusi eu o consider un succes si un pas inainte, la un pret ce pur si simplu a sfidat concurenta.
      De acum incolo cei cu Easy-R se vor descurca cum vor putea, asa ca ar fi frumos si bine daca ne ajutam intre noi.

      Comment


      • 1. Scriptul e creat prin reverse engineering (lucru ilegal) pe fișierele bazei de date , bază de date care nu e făcută de un român ci poate ai și fisiere create de români și alte naționalități.

        2. Inainte să mai comentezi aiurea (sa nu mai dea detalii despre soft pentru ca exista riscul ca cei de la Renault sa il modifice.), pune mâna pe un Clio 5 și vezi ce mai poți face - așa va fi și la Logan III.
        3. Faptul că ai câțiva utilizatori care știu ce fac nu înseamnă că orice script kiddie poate face același lucru, rezultatul poate fi
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Desi e offtopic:
          1. Conteaza procentajul modificarilor. Baza de date pentru Dacia e facuta de o echipa romaneasca (Claudiu, Andrei, Silviu, Oana, Daniel, Florian, etc). La cea de la Renault mai sunt si alte nationalitati.
          2. Exact asta am spus. Daca cei de la Renault doresc sa mearga pe linia asta e treaba lor. Mai multe probleme in reprezentante, mai putine rezolvari, clienti nemultumiti mai multi, vanzari mai putine. (am cativa colegi care aproape o viata au cumparat Renault iar acum s-au indreptat spre alte marci).
          3. Daca aduci dovezi, jos palaria. Daca nu, atunci ramanem la celebrul sindrom.
          Last edited by Gil26; 10 November 2019, 12:48.

          Comment


          • E offtopic
            1. Vorbesc de toată baza ( că e una comună Dacia/Renault/Nissan/LADA/Daimler) cu 4000+fișiere și peste 2,7GB, aia la care nu are acces orice muritor de rând
            Și tu intri în pct.3 prin "problema" cu ECO... în rest nu stau să învăt pe alții pe timpul și nervii mei
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Pai de aia vorbeam, CanClip191 pe care o au muritorii de rand (vezi atasat), adevarat ca DDT2000 este doar din decembrie 2018 .
              Cu ECU si tu ai inceput tare "bine".
              Attached Files

              Comment


              • Originally posted by t0rquemada View Post
                1. Scriptul e creat prin reverse engineering (lucru ilegal) pe fișierele bazei de date
                Nu este ilegal sa faci `reverse engineering`. Si nu neaparat toate scripturile au fost facute prin metoda asta: de exemplu eu am facut un script sa "explorez" un fisier din CLiP doar analizand structura lui si modul de distribuire a datelor. Fisierele nu sunt criptate. Daca ar fi fost criptate si ai fi spart criptarea atunci da intram intr-o zona mai putin legela.

                In rest sunt de acord cu tine.
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Originally posted by Gil26 View Post
                  Pai de aia vorbeam, CanClip191 pe care o au muritorii de rand (vezi atasat), adevarat ca DDT2000 este doar din decembrie 2018 .
                  Cu ECU si tu ai inceput tare "bine".
                  Faci o varză CLiP* (acum la v192) e una DDT2000 e alta, eu vorbeam de baza DDT (aia din CLiP e mai "light")... cum spuneam nu stau să învăt pe alții pe timpul și nervii mei

                  *CLiP = sondă CAN + soft CLiP + laptop
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Am spus ca nu folosesc inca CLiP-ul din motivele mentionate mai devreme, dar am extras destule lucruri din acest soft.
                    Nervi vad ca ai, iar daca daca vrei sa ajuti o faci, daca nu, nu. Nu fac deloc varza. Folosesc ambele baze (la Dacia se pot folosi fara probleme si versiuni mai vechi, nu sunt modificari majore, de fapt se poate "curata" baza de date doar pentru ECU necesare masinii).
                    Sunt multimit de ddt4all dar invat (in limita timpului) si PyRen. De fapt ultimul se imbunatateste continuu (ex: acum lucreaza mult mai bine si in modul DDT) si devine tot mai prietenos. Iar pentru multi utilizatori "programelele" astea (care nu sunt proprietatea Renault) sunt destul de utile (pot face majoritatea lucrurilor pe care le fac altii contracost).
                    Eu ma opresc aici, discutia se poate continua pe topicul dedicat.

                    Comment


                    • Ajut pe oricine merită, dacă vreau eu, când vreau eu și cum vreau eu nu la comanda/vociferările altora.
                      Dacă nu ai noțiuni minime într-un domeniu cum poți să dai sfaturi în acel domeniu și să îndemni pe alți să facă la fel, cum s-o numi asta............... ?(completezi tu).
                      Mai vorbim pe tema asta când vei putea configura automat un ecu.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Gil26 torquemada ajuta numai pe cine vrea/merita dar dansul are prețuri fixe pentru orice acțiune (nu știu dacă și plătește impozit pentru acele tarife,dar asta e alta poveste), de aceea e așa pornit împotriva celor care vor sa ajute total gratuit. O zi frumoasă.

                        Comment


                        • Pe unele forumuri gasesti specialisti care sa se priceapa mai bine ca reprezentantele la partea electronica si uneori la mecanica. E foarte bine ca sunt si putem beneficia.

                          Comment


                          • Și care sunt acele forumuri?

                            Comment


                            • @ t0rquemada, suntem offtopic, dar iti voi raspunde.
                              Ajutorul prin definitie este benevol, ba chiar si atunci cand este contracost poate avea aceasta tenta. Nimeni nu ti-a comandat\vociferat nimic. Dar de multe ori "tragi de urechi" fara nici un motiv si mai ales fara nici o logica, iar asta eu nu il consider ajutor. Un exemplu (sa fie si ontopic) ar fi amentintarea ta cu CID-ul si contorizarile (pana la urma tot nu ai lamurit totusi cum se poate face).
                              Nu stii ce "notiuni" am eu, nu am dat sfaturi si nici nu am indemat pe altii sa faca la fel. Daca tu asta ai perceput este problema ta. Am oferit doar niste informatii, atat si nimic mai mult. Fiecare le judeca in felul sau.
                              Nu doresc sa configurez automat un ecu. Daca voi avea nevoie probabil voi apela la altii pentru asta. Sau pentru mine e si mult mai simplu: daca voi avea astfel de probleme (majore) cu masina in secunda doi voi achizitionata alta noua (si nu sunt limitat la marca). Dar si tu la un moment dat va trebui sa admiti ca anumite "maruntisuri" pe care le faci contracost (si e dreptul tau sa faci asta) pot fi facute si de altii foarte simplu si usor fara a se mai deplasa si plati altuia.

                              Comment


                              • Am incercat masina unei cunostinte , easy-r sandero stepway la 14 500 km. Demareaza "catifelat" . Nicio vibratie la prima plecare a zilei , proprietarul nu acuza nicio neplacere la schimbarea treptelor .Totul este perfect , la fel ca in prima zi. Masina a fost folosita excusiv in modul Normal , fara niciun fel de ECO. Ce spuneti de asta ? Om fi noi , cei cca. 10 posesori , cele mai ghinioniste persoane din univers ? Dar de ce vibreaza la noi si dupa schimbarea ansamblului ambreiaj , update de soft cutie si injectie?
                                Mentionez ca masina este de la inceputul anului 2018 si a fost folosita de o persoana matura si responsabila.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google