Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare, am gasit pana la urma DDT4ALL si instalat o baza de date mai recenta, din cate am vazut, impreuna cu un ELM327 am reusit sa fac procesul de recalibrare a cutiei de viteze. Curios, ma asteptam sa dureze mai mult dar a fost chiar scurt. Imi tremurau mainile pe tastatura la laptop, dar la final a reiesit o cutie care schimba foarte lin, fara trepidatii la pornire si care ambreiaza foarte usor. Multumesc de ajutor!

    Comment


    • Felicitari si multumim pentru impresii. Nu este deloc complicat. Si alte detalii pot fi de folos colegilor (pe langa discutiile pe PM).

      Comment


      • Originally posted by Onixer View Post
        Salutare, am gasit pana la urma DDT4ALL si instalat o baza de date mai recenta, din cate am vazut, impreuna cu un ELM327 am reusit sa fac procesul de recalibrare a cutiei de viteze. Curios, ma asteptam sa dureze mai mult dar a fost chiar scurt. Imi tremurau mainile pe tastatura la laptop, dar la final a reiesit o cutie care schimba foarte lin, fara trepidatii la pornire si care ambreiaza foarte usor. Multumesc de ajutor!
        Ai asteptat cca. un minut intre etape (dupa ce au tacut actuatoarele) ,asa cum propune coleagul neamt , sau le-ai rulat mai rapid ?

        Comment


        • "Neamtul" era rus ( iar pe la ei se pot gasi multe informatii si despre calibrare). Interesante ar fi si valorile inainte si dupa calibrare ( eu nu stiu la JS3 cum sunt).

          Comment


          • Originally posted by wud View Post
            Vad ca a reaparut cutia Easy-R in oferta Dacia.
            Poate i-au adus ceva imbunatatiri?

            Comment


            • sau doar sa scape de stocuri. si, dup-aia, dumnezo cu mila.

              Comment


              • Originally posted by devreg View Post
                sau doar sa scape de stocuri. si, dup-aia, dumnezo cu mila.
                Poate, e putin dubios ca nu au pus varianta pe diesel deasemeana...dar putem atribui la noxe.

                Dar dupa daca te gandesti mai mult, ce motiv bun ar avea sa fie doar pe Sandero Stepway?

                Comment


                • Este cea mai ușoară versiune. Poate funcționează mai bine pe sandero.

                  Comment


                  • Nu functioneaza mai bine pe Sandero: la al meu Sandero Stepway am schimbat ambreiajul pe la 6000 km. Acum, dupa inca vreo 8000, se simt deja foarte usoare trepidatii - din cand in cand, nu permanent.

                    Comment


                    • Acum cateva zile cand am configurat dorind sa argumentez consumurile nesimtite date de producator (au fost si vremuri in care se ofereau consumuri mai apropiate de realitate) am crezut ca e o greseala (nu e prima data si cred ca nici ultima pe site-ul oficial romanesc si apropo, la Easy-R nu apar consumurile). Dar asa a ramas pana acum.
                      Easy-R apare doar la Sandero Stepway varianta de baza (unde sunt toate, inclusiv SCe73) si la SL BlueLine (fara SCe) dar nu apare la Prestige (unde sunt doar TCe90 si dCi90).
                      Despre normele de poluare nu stiu, dar TS4 a "disparut" primul. La vremea reapectiva am intrebat cum se face ca "robotizata" ar polua mai mult decat cea manuala (emisiile CO2 date de producator erau la fel la ambele). Teoretic nu ar trebui sa fie asa. Sau poate niste "manareli" pe partea de soft ce nu pot fi facute si la TS4?
                      Oricum incurcate si ciudate sunt deciziile celor de la Renault.

                      Interesant ar fi insa daca vor mai oferi garantia la ambreiaj. Asta in cazul ca JS3 se va reintroduce (si sincer as dori asta, ar fi o bulina alba pentru Dacia sa continue "drumul" robotizatelor).
                      Si referitor la garantie, mai am vreo doua luni ramase din ea si nu am schimbat nici un ambreiaj pe garantie, nu sunt un tepar al garantiei asa cum un distins coleg (initiatorul topicului) ne "cataloga" pe aici. Iar ca mine mai sunt si alti colegi.
                      Last edited by Gil26; 15 April 2020, 21:56.

                      Comment


                      • Se poate configura si pe Logan cutia Easy-R
                        Last edited by leutzul; 15 April 2020, 23:00.

                        Comment


                        • Si ca sa vorbim cu date\fapte\cifre, daca descarcati acum de pe site brosura oficiala (Brosura-Dacia-Sandero-Stepway-2018.pdf) este din 2018. Atasez o captura a datelor tehnice (asemanatoare cu cea din 2017). Am subliniat emisiile CO2 si consumurile laTS4 si cea manuala (ah da, uite ca a mea consuma 3.9 l/100km urban, cu 0.1 mai mult decat cea manuala dar cel extraurban este identic cu cel mixt, 3.8).
                          Sa nu fiu acuzat ca sunt offtopic, JS3 consuma urban 5.7 cu 0.1 mai putin decat cea manuala, si emisiile sunt mai mici cu 1 g/km.

                          Sunt un daciot convins multumit de masina mea dar nu pot sa nu semnalez anomaliile (iar astea se regasesc in toate documentele oficiale).

                          PS: pana acum JS3 nu era si pe Logan. Reintroduc si TS4?
                          Attached Files
                          Last edited by Gil26; 15 April 2020, 23:10.

                          Comment


                          • @ leutzul, esti sigur? Acum o ora am configurat, chiar acum am verificat din nou. Nu am vazut Easy-R pe Logan. Sau ai si tu ceva informatii "din interior"?

                            Comment


                            • Asa e, a aparut pe anumite versiuni si pe Logan.
                              Last edited by Gil26; 15 April 2020, 23:33.

                              Comment


                              • Dacă te uiți la dCi 90 producție 2012, atunci Dacia prezenta un consum urban de 4,9 litri.
                                Dacia Lodgy, modelul lansat săptămâna aceasta la Geneva în patru versiuni de motorizare, are un consum de carburant care variază între 3,8 şi 9,4 litri la suta de kilometri, în funcţie de combustibil şi terenul de rulare, conform specificaţiilor publicate pe site-ul constructorului de automobile.


                                De atunci consumul a scăzut deși mașina s-a modificat prea puțin. De ce? Așa au făcut toți producătorii, și nu aș putea spune cine a început. Dacă nu făceai la fel erai eliminat de pe piață. Diferența medie pentru modele testate dintre consumul real și cel prezentat a crescut de la 8% în 2001 la 39% în 2017. Nu erau pedepsiți pentru asta în Europa.

                                getreal_growinggap_e_year2017.jpg

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google