Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nici nu ma gandeam sa fie facute chestiile astea in mers... In parcare, pe loc, m-am mai jucat cu frana de mana si accelerarea pana la 2000 de ture. Ei bine, metoda colegului taximetrist nu o mai gasesc - din cate imi amintesc, era ceva mai smecher. Prefer sa fac metodele prezentate (cele cu frana de mana trasa sau pedala de frana apasata si accelerarea pana la 2000 de ture - astea le stiam) decat sa stau sa rasfoiesc 300 si ceva de pagini.

    Multumesc tuturor!

    Comment


    • Colegul este Ireaza27 iar postul este #4213 (si pe acolo).
      Pana acum ordinea preferintelor metodelor ar fi: curatarea in cuplu, frana de mana trasa, plecarea de pe loc in treapta2, accelerarea pe loc cu frana de picior apasata.
      Neavand trepidatii eu am folosit cu ceva timp in urma doar cea in cuplu, acum nici pe aceasta nu o prea mai folosesc voit (doar nevoit in trafic).

      Comment


      • @ Bobses sau mai exact pagina 279, postul #4179 este imediat dupa postul tau #4178, si cred ca este ceea ce de fapt cauti.

        Comment


        • Da, e pagina 269, postarea nr. 4030 - exact dupa ce postasem si eu ceva, de aia cred ca imi aminteam de ea. Mersi mult! De data asta am pus bookmark.

          Deci colegul Ireaza27 zice asa:

          trag frana de mana țin frana apăsată bag in d și accelerez până în 2000 ture se accelerează greu
          Cumva face o combinatie: are trasa atat frana de mana, dar tine si pedala de frana apasata, dupa care accelereaza pana la 2000 de ture.

          Comment


          • Scuze, din graba am uitat de frana de mana trasa un dinte si accelerare usoara, sau usa soferului dechisa.
            Plus bineinteles calibrarea ambreiajului (punct de atingere).

            Comment


            • Asa, si pe asta cu frana de mana trasa un dinte si accelerare usoara o stiam si am mai facut-o. Pe cea cu usa deschisa la sofer n-am stiut-o.

              Comment


              • Nu știu care este logica sa apeși frana și să tragi și frana de mana, mașina oricum nu se mișcă de pe loc până la 2000 de ture.Nu înțeleg ce mare șmecherie e asta.
                Last edited by aurbrz; 1 week ago.

                Comment


                • Mai foloseam eu una înainte când trepida foarte tare: plecam cu treapta 2 manual din rampă, fara niciun fel de frana. Are fix același efect ca cele menționate mai sus. Singura parte proasta este că nu se poate aplica oriunde. Doar garaje subterane, parcări subterane, anumite străzi, zona de deal și munte, etc. Străzi din București pe care merge aplicata metoda asta: Candiano Popescu, Mitropolit Filaret, Cărăruia. Toate sunt in sectorul 4. Cu siguranță fiecare dintre noi știe în zona lui o rampa cu inclinare mare.

                  Comment


                  • Multumesc mult Suiram16 pentru descrierea acestei proceduri. Ar fi o nuanta a patinarii in cuplu pe care am mentionat-o, o metoda mai "usoara". Confirm ca are efect, iar pe mine m-au ajutat si "imprejurimile" (nu a fost nevoie sa le caut), am folosit-o pe multe din traseele parcurse in trepte de viteza inferioare.

                    Comment


                    • Salutare, as vrea sa stiu ce fel de OBD trebuie pentru conectare la masina si daca acel DDT4ALL care se gaseste pe Git este bun (primul search pe google). As vrea sa fac procedura de reinvatare a cutiei de viteze si as avea nevoie de putin ajutor, neintrand niciodata in computerul masinii. Am vazut tutorialul pus de Gil26 intr-un post de-al sau dar ce tine de aparatura, am vazut ELM327 Mini cu bluetooth, nu stiu daca e bun sau trebuie pe cablu

                      Comment


                      • ELM 327 original pic18f25k80. Asta cauta . Exista un soft android "Ecu tweaker" cu care reusesti sa faci recalibrarea cutiei. Gil26 este cel mai evoluat in problema.

                        Comment


                        • Scuze ca nu am raspuns, m-am ocupat cu proiectarea unui resuscitator automat simplu pentru spitale, azi il testez si il voi lansa in serie. Voi detalia calibrarea cand voi gasi putin timp, deocamdata sunt alte prioritati.

                          Comment


                          • Ventilator mecanic? Grozav. Succes.

                            Comment


                            • In cazul pneumoniei de Covid-19, sistemele de ventilatie functioneaza la presiune foarte mare. Atat de mare incat cu cat pacientul sta mai mult la aparat, cu atat are sanse mai mici de supravietuire. Presiunea foarte mare este necesara pentru ca plamanii sunt plini de lichid iar aerul/oxigenul are nevoie de presiune foarte mare ca sa poata fi absorbit, asta in cazul in care nu este pus la plaman artificial (factura costa 40 000 lei / zi spune Cercel). Daca pacientul nu este grav, nu are nevoie decat de un simplu tub de oxigen care doar mareste cantitatea de oxigen iar plamanii functioneaza singuri.

                              Comment


                              • @ gecmc94 cei de la spital au spus ca doresc asta (ventilator mecanic automatizat) in caz de nevoie.
                                Lectia Italiei sau Spaniei unde s-a facut "triere" si multe persoane au murit din lipsa unor dotari elementare ar trebui invatata. Noi am castigat ceva timp si deocamdata e sub control situatia, dar oricand poate exploda.
                                Din pacate azi nu am reusit ce mi-am propus tocmai din cauza acestei mentalitati: nu e treaba mea, nu ma intereseaza, nu imi bat capul cu asta. Privind in jur am vazut si "lasa domne' sa moara si capra vecinului ca a mea inca da lapte". Plus promisiuni incalcate.
                                Trist, dar nu ma las asa usor. Sper sa nu fie nevoie de astea si sa fie un mic proiect doar pentru mine (intr-un domeniu cu care nu am avut tangenta).
                                Last edited by Gil26; 1 day ago.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google