Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by abc View Post
    A incercat cineva sa mearga o perioada lunga cu climatizarea in modul automat cuplata permanent (fara alte masuri gen tr. 2 si dinte frana)? Apar vibratii?
    Eu am mers tot timpul cu clima pe auto si iarna si vara. Un singur plin l-am consumat in prima iarna cu A/C oprit, dar nu am observat o imbunatatire a consumului si nu l-am mai oprit de atunci. Trepdiatiile exista, dar le controlez.

    Comment


    • O sugestie pt posesorii de js3 cu probleme: mai faceti un topic unde sa postati fiecare un singur post cu detalii legate de masina voastra, gen de cat timp o aveti, cum se manifesta problema, un video cu problema, ce solutii vi s-au oferit in service etc. (updatati tot acelasi post daca aveti updaturi, nu adaugati altul nou)

      V-ar ajuta sa centralizati exact cate persoane au problema asta, si cum se manifesta la fiecare. V-ar ajuta la transparenta in caz ca va treziti ca pana la sfarsitul garantiei nu vi se rezolva problema, si vreti sa dati Dacia in judecata.

      Comment


      • București - Iași- București.
        cutia schimba foarte frumos.
        Un singur aspect sesizat, un anume zgomot ocazional acompaniat de o vibrație tip "click" (ca și când ai închide un capac de plastic, nu știu cum să descriu senzația și zgomotul). Apare uneori și numai când este motorul rece, la schimbarea în sus a treptelor 1-2, 2-3, după ce se întâmplă schimbarea. Probabil este zgomot tehnologic.
        In rest foarte mulțumit de mașină, reiterez constantarea că Dacia a făcut un mare pas înainte față de generațiile anterioare.
        Am deja 2500 km. Totul ok.
        Last edited by rodavidoff; 2nd June 2019, 19:08.

        Comment


        • rodavidoff Sa o stapanesti sanatos! Cat mai multi kilometrii fara probleme! Asteptam in continuare impresii. Sper ca si de la 2.500 Km pana la (cel putin) 25.000 Km (si chiar mai mult) sa nu ai niciun necaz cu easy-r-ul.
          Last edited by abc; 3rd June 2019, 10:21.

          Comment


          • Mulțumesc frumos!
            Asemenea tuturor

            Comment


            • Arata bine! Inseamna ca nu mai sunt probleme majore cu "robotizata"!

              Comment


              • @ cricri51, nu neaparat. Topicul a fost deschis ca si o noutate a acestui Easy-R. Au fost primele opinii si impresii apoi a aparut problema acestor trepidatii si a ambreiajului. Au fost multe intrebari iar acum se pare ca s-au gasit si solutii mai putin ortodoxe dar care au efect. Asa cum spunea si nickey1982 sunt si zile de pauza. Alteori se posteaza mai mult, pe subiect sau pe langa.
                Subiectul va continua atata timp cat vor fi posesori. Probleme vor mai fi. Eu am dat exemplul actuatoarelor care la alte marci cedau pe la 80 - 150 k (e si normal de la atata "taca-paca" si functie de utilizare). Sau ECU cutie. Plus senzorii aferenti.
                Dar si simplele opinii conteaza. Peste ceva timp cineva poate spune: am facut 150 k si EasyR-ul functioneza ca in prima zi.

                Comment


                • Mi-ar place sa fiu eu acela!
                  De cand m-am hotarat la aceasta configuratie (martie !), am citit cam tot ce am gasit, softpedia, forum monomarca, ceva franta, germania, rusia.
                  In aprilie am lansat comanda- sandero stepway sl techroad tce90 easy-r - si ar trebui sa iasa din fabrica pe 18.06. Cu ultima masina, megane 1, 1.9 dci, am 480 kkm in 16 ani si 5% mixt la ora actuala. Am schimbat doar consumabile, un disc de ambreiaj (la momentul acela am ales Valeo ca fiind "cel-mai-cel"!!!!), si pompa electrica de motorina (prima de la rezervor). Acum vreau benzina si cred ca e vremea sa ma rezum la calatorii de placere (varsta!), pentru job voi mai folosi din cand in cand vechiul megane! Experienta cu automate: Cielo, 5kkm ro-de si inca 5-6 kkm ro, acum mai bine de 10 ani. Stiu ca easy-r este altceva, stiu la ce sa ma astept, mai putin loteria fiabilitate ambreiaj si ce-o mai fi pe acolo!
                  Oricum, la megane am schimbat discul pe la 250k, la 1300 pe la 70k, la celelalte n-am apucat!
                  Mergem inainte!

                  Comment


                  • @ cricri51, In primul rand bine ai venit printre noi. Apoi felicitari pentru alegere. Sandero Stepway si mie mi-a facut cu ochiul inca de la aparitie, dar nu avea inca EasyR. Pentru mine arata mai bine si decat fratele sau Captur desi asta are EDC. Dar mai ales pentru Easy-R. Poate vor fi voci care vor spune: de ce ai luat EasyR daca stiai de probleme. Nu cred ca este chiar asa, poti sa nu ai, nu este neaparat o regula. Rodaj ca la carte (si pentru cutie) si multi kilometrii fara probleme. Si eu am avut Cielo cu cutie automata (corean de la mama lui, convertizor de cuplu cu parca 4 trepte) vreo 5 ani. Am fost multumit de ea. Dar pot spune ca Sanderica plus EasyR este cu mult peste. Mai ales in calatoriile de placere. Sa te bucuri de masina si sa ne spui si noua primele impresii.

                    Ieri fara sa vreau am "testat" pornirea si plecarea cu usa intredeschisa pe o panta usoara (vreo 5-10 grade). Nu intra HSA. Mai ramane de vazut si ESC sau sistemul antipatinare.

                    Comment


                    • Domnilor, de 4 zile nimeni nu si-a mai facut de ras masina pe acest subiect, cred ca este un record, nu?

                      Comment


                      • Crezi ca lumea n-are si alte treburi decat sa scrie despre EasyR?

                        Comment


                        • Sa-mi fie cu iertare, dar cred ca pui gresit problema. Nicio persoana responsabila nu intra pe acest forum pentru a-si face de ras masina. Sunt cativa care declara ca au probleme cu aceasta transmisie. Ei posteaza aici in speranta ca cineva poate oferi o solutie pentru a iesi din acest necaz. Ca sunt multi sau putini, ca unii exagereaza sau poate ca altora le place doar sa bage batul prin gard, nu are relevanta. Mai sunt raportate probleme si pe forumuri straine. Asta nu poate sa insemne decat ca un procent oarecare dintre masinile cu Easy-R sunt cu probleme.

                          Cand iti va veni masina sper ca tu sa nu ai probleme si sa te bucuri de ea asa cum o fac eu de aproape doi ani.

                          Comment


                          • Un lucru e cert si daca n-am dreptate, va rog sa ma contraziceti. Nu e nimeni cu aceasta transmisie care sa mearga zilnic prin trafic infernal si sa nu aibe probleme cu trepidatiile.

                            Comment


                            • mosoru ma mir ca nu ai observat ca s-a facut "curat" pe thread. Hai sa ramanem on-topic sa nu mai poluam discutia aiurea cu postari de genul celei de mai sus.
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Confirm ce s-a spus pe acest topic (georgstelsib parca a punctat problema, nu mai retin) adica:
                                Dupa un drum mai lung (TM dus-intors) trepidatiile tind sa apara la prima plecare din zi. Am aplicat metoda dinte tras frana de mana{Hsa nu a intrat in functie) + plecarea usoooor in rampa....oprit in rampa.... plecat usoooor din nou.... Repetat manevra de 3-4 ori{aprox 1 min toate manevrele). Trepidatiile au disparut complet. In rest functionare exemplara si foarte foarte comod mai ales in trafic aglomerat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google