Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mosoru View Post
    ................................ iar altii poate chiar nu stiu sa foloseasca produsul si astfel il strica, eu cred ca aceasta echipare face probleme celor ce se incadreaza in ultimele 2 categorii. Multumesc.
    Este fals, la cutia automata/automatizata nu exista "nu stiu sa foloseasca produsul". Lasand la o parte confortul, tocmai usurinta si simplitatea in exploatare reprezinta atuuri uriase pentru ca singurele lucruri pe care trebuie sa le faci este sa muti levierul si sa te tii cu mainile de volan. Cum sa-l strici cand tu ca sofer nu ai niciun fel de legatura "fizica" cu ambreiajul si cu schimbarea vitezelor in D? Nu poti folosi abuziv pedala de ambreiaj, nu poti carai cutia, nu poti gresi schimbarea treptelor nici macar in modul M (este suficient sa schimbi crescator pentru ca invers are singura grija). Absolut oricine poate conduce o astfel de masina. Oare degeaba cei care fac scoala si iau permisul pe automata nu au voie sa conduca apoi manuala?

    Comment


    • mosoru, e automata nu ai ce sa strici. Din acest motiv Dacia schimba pe garantie componente ce altfel ar fi consumabile la o cutie manuala.

      Referitor la statistica, e irelevanta cat timp nu ai date si din afara "bulei" utilizatorilor nemulțumiți ce au cautat problema online. Datele din serviceuri ar fi utile si numarul total de unitati vandute (eu am niste date despre vanzari de la un punct de vanzare si nu sunt asa de mari: din pacate rapoartele despre interventii in service nu prea pot fi interogate asa asor in service, cel putin nu de cei de la receptie).
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • Confirm ca atunci cand este umiditate mare afara, pe ploaie, dupa o ploaie vibratiile sunt si mai puternice si dese. De asemenea, am mai observat ceva: cand merg cu clima (automata) vibratiile nu mai apar, sau foarte putin si cu intensitate redusa.

        Comment


        • Probabil e corelarea cu relantiul setat la 1000rpm atunci cand AC-ul e pornit + turatia mai mare la ambreiere in acest caz pentru ca AC mai taie din putere

          Comment


          • Înțeleg că la această cutie exista anumite ritualuri, de exemplu dimineața, te sui în masina, închizi ușa, apeși pedala de frana, slăbești frana de mana, pui schimbătorul in N, pornești motorul, totul în ordinea asta, dau decât un exemplu nu am citit manualul, daca nu respecți instructiunile, ce se întâmplă?
            ​​​​​Pana te înveți cu mișcările obligatorii, mai greșești, poate greșelile făcute în perioada de acomodare au consecinte, zic, nu știu, o sa aflu pe pielea mea curând.

            Comment


            • ...dar sunt foarte optimist.

              Comment


              • Nu exista niciun ritual diferit fata de manuala, nu trebuie sa apesi pedala de frana ca sa pornesti, schimbatorul ar trebui sa fie in N deja (tinand cont de ce zice manualul, ar trebui sa o tii in D parcata doar intr-o rampa cu inclinatie mare). Daca nu indeplinesti conditia ca maneta sa fie in D - simplu - nu iti porneste motorul. Nu exista ritual diferit pentru fiecare, singura diferenta intre toti cei care au avut / nu au avut probleme este in modul in care se conduce masina...sunt multi care au kilometri multi facuti in afara (Gabriel), la care nu se manifesta trepidatiile pentru ca nu face multe plecari de pe loc. In acelasi timp, sunt oameni care merg prin oras mult cu masina, de exemplu eu, 30.000km, cam 70% oras, trepidatii chiar si la al treilea ambreiaj schimbat. Atata vreme cat colegii pe manuala au aceeasi problema, care este contracarata de modul in care ambreiaza ei (mai turat), nu poti spune ca nu exista o problema. Atata timp cat se ignora faptul ca pe absolut toate forumurile sunt oameni care se plang, inseamna ca este clar o problema....ca nu sunt multi nu inseamna ca nu exista, ci inseamna ca nu multa lume intra pe forumuri sa citeasca. Oricum eu sincer iti doresc tot binele si sa n-ai probleme cu ambreiajul, dar sunt sceptic in privinta asta. Si eu am facut aceeasi presupunere ca tine cand am luat masina, am intrat pe forumuri, am vazut problemele, am zis ca mie nu mi se poate intampla, si s-a intamplat. De asemenea n-ai ce greseli sa faci (tocmai de aia e automata si Dacia schimba ambreiaje pe garantie ca niciodata). Este o piesa la care nu intervine eroarea umana si prin urmare nu ai ce greseli sa faci
                Last edited by Onixer; 30 May 2019, 11:30.

                Comment


                • Originally posted by mosoru View Post
                  Înțeleg că la această cutie exista anumite ritualuri, de exemplu dimineața, te sui în masina, închizi ușa, apeși pedala de frana, slăbești frana de mana, pui schimbătorul in N, pornești motorul, totul în ordinea asta, dau decât un exemplu ...
                  Din cele enumerate, una s-ar putea sa devina ritualul de dimineata, cu o mica modificare :
                  te sui in masina, inchizi usa, ... da, dar nu total, ca sa dezactivezi crawlingul (!) .
                  ​​​​​​Si celelalte, optional.

                  Comment


                  • Originally posted by Onixer View Post
                    . Si eu am facut aceeasi presupunere ca tine cand am luat masina, am intrat pe forumuri, am vazut problemele, am zis ca mie nu mi se poate intampla, si s-a intamplat. De asemenea n-ai ce greseli sa faci (tocmai de aia e automata si Dacia schimba ambreiaje pe garantie ca niciodata). Este o piesa la care nu intervine eroarea umana si prin urmare nu ai ce greseli sa faci
                    Exemplul perfect care ar trebui sa fie luat foarte in serios de toti cei carora le surade ideea de a cumpara o asemenea cutie !

                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Da, total de acord cu prometheus, am gresit, am crezut ca pana imi voi lua eu masina, vor rezolva problemele de soft, iata-ma 2 ani mai tarziu, aceeasi problema

                      Comment


                      • Un mic update:
                        22000 km la activ, nici un kit de ambreiaj schimbat, nu am probleme cu trepidatiile(cu conditia sa fie tinute sub control cand este vreme rece).
                        ​​​​​

                        Comment


                        • Adica practic manevra cu a 2-a de pe loc din cand in cand? Sau lucrezi si cu frana de mana?

                          Comment


                          • Ambele metode. Cea cu un dinte la frana de mana o folosesc mai rar, cam de pe la sfarsitul anului trecut(am anuntat atunci pe forum, am denumit-o metoda 3 dar nu am dat detalii).

                            Comment


                            • A incercat cineva sa mearga o perioada lunga cu climatizarea in modul automat cuplata permanent (fara alte masuri gen tr. 2 si dinte frana)? Apar vibratii?

                              Comment


                              • Originally posted by mosoru View Post
                                ...dar sunt foarte optimist.

                                optimist si inventiv sa fii! poate reusesti s-o repari -definitiv- chiar tu, ca fabrica nu prea...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google