Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Și apropo frana de mana trasa și de picior nu le fac frate in mers le fac acasă după ce parchez mașina nu sunt tâmpit sa le fac in mers

    Comment


    • Același lucru îl faci și tu la manuala dar nu îți dai seama și nu tragi frana de mana îl cureți când pleci mereu de pe loc cu prima trapa și muti mașina 2m mai în față la semafor diferența la noi este că nu îl putem curata așa ai luat piciorul de pe frana și gata mașina pleacă nu patinează și bunul poți curata așa că prefer la 2 săptămâni să îl curat eu

      Comment


      • Asta este metoda mea care o prefer și cred că dintre toți cei de aici cu easy-r sunt singurul care nu a schimbat ambreiajul până acum raportat la Nr de km
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Da apare evident mirosul ăla greu dar câteva secunde nu mă deranjează știu că se uzează mult mai mult dar repet nu mă deranjează asta este soluția găsită de mine și pe care o aplic atâta timp cât este nevoie sa nu am neplăceri cu mașina nu spun sa face și voi la fel că mine este mașina voastră faceți cum doriți schimbați pe garanție nu mă interesează eu sper că am fost înțeles cum procedez eu la mașina mea momentan asta este singurul rezultat bun pentru mine sa nu mai am trepidați

          Comment


          • Eu am 27.500 de km si nu am schimbat ambreiajul pana acum. Trepidatiile apar doar la prima plecare de pe loc din zi daca nu folosesc frana de mana trasa un dinte. Curatarea discului o fac in rampa de acasa si in cea de la serviciu. Nu a mirosit niciodata a ambreiaj "prajit" pana acum.

            Comment


            • Da tu îl cureți dimineața si seara după cum înțeleg cred că mai mult de 30k nu faci pe zi intre casa si serviciu la mine este diferit eu toată ziua sunt in trafic azi fac 100k mâine poate 200 diferente destul de mari

              Comment


              • Da tu îl cureți dimineața si seara după cum înțeleg cred că mai mult de 30k nu faci pe zi intre casa si serviciu la mine este diferit eu toată ziua sunt in trafic azi fac 100k mâine poate 200 diferente destul de mari îl mai curat și in mers uneori dar nu se curata perfect și trepideaza așa cu frana de mana și picior se curata perfect zero trepidați dai cheie dimineață că este vara iarna nu contează zero trepidați dar repet nu va obliga eu să faceți așa asta este alegerea mea sa scap de trepidații după ce va va ieși mașina din garanție nu cred că va duceți iar din 5 in 5 mii sa schimbați pe bani voștri daca atunci veți proceda așa îmi veți da dreptate și nu veți fi nevoiți să schimbați ambreiajul așa des mă repet iar este alegerea mea că am renunțat la garantia lor și în modul asta am scăpat de trepidați si sper sa Aman cat mai mult schimbarea ambreajului

                Comment


                • Și scuze pentru dublu post și poate unele cuvinte care nu au înțeles panarama asta de tel scrie cum vrea el

                  Comment


                  • Ireaza27 Multi dintre cei care acum cer ferm schimbarea ambreiajului la cea mai mica vibratie isi vor schimba atitudinea cand masina o sa iasa din garantie. Daca s-ar putea face o statistica cred ca ar arata in mod surprinzator ca schimburile de ambreiaj se reduc drastic odata cu expirarea perioadei de garantie. Nu spun ca problema se va rezolva, spun doar ca propietarii nu vor mai manifesta asa mare exigenta atunci cand totul se va face pe banii lor.
                    Last edited by abc; 13 June 2019, 19:47.

                    Comment


                    • Asta e si ideea, ca sa se rezolve inainte de expirarea garantiei. Pentru cine nu a experimentat inca, isi poate face o idee despre "micile" vibratii in video (sper sa mearga linkul) :

                      Comment


                      • Din punctul meu de vedere nu vor rezolva niciodată cu trepidatiile

                        Comment


                        • Probabil nu se vor rezolva si se va renunta la easy-r+benzina asa cum s-a renuntat la easy-r+diesel.
                          La Logan/Sandero 3 cred ca vom avea edc. Dai un ban in plus dar face!

                          Comment


                          • Face ce? La fel? si unde mai pui ca ai doua discuri acolo cu problema. Vezi problemele posesorilor de Duster cu EDC.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Eu cred ca problemele se pot rezolva daca se modifica softul astfel incat si in treptele superioare sa patineze mai mult ambreiajul, ca sa nu mai apara aceste depuneri. Sau poate un altfel de disc care sa nu mai aibe aceste depuneri.

                              Comment


                              • La cresterea turatiei la cuplare si/sau patinarea prelungita a ambreiajului prin modificarea softului m-am gandit si eu. Solutia aceasta rezolva insa efectul nu cauza. Totusi efectul creaza neplaceri. Nu stiu de ce Dacia intarzie sa faca o modificare de soft care ar elimina multe dintre reprosurile primite. Banuiesc ca s-ar produce o uzura suplimentara a ambreiajului dar macar acesta ar functiona normal.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google