Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nici nu ma gandeam sa fie facute chestiile astea in mers... In parcare, pe loc, m-am mai jucat cu frana de mana si accelerarea pana la 2000 de ture. Ei bine, metoda colegului taximetrist nu o mai gasesc - din cate imi amintesc, era ceva mai smecher. Prefer sa fac metodele prezentate (cele cu frana de mana trasa sau pedala de frana apasata si accelerarea pana la 2000 de ture - astea le stiam) decat sa stau sa rasfoiesc 300 si ceva de pagini.

    Multumesc tuturor!

    Comment


    • Colegul este Ireaza27 iar postul este #4213 (si pe acolo).
      Pana acum ordinea preferintelor metodelor ar fi: curatarea in cuplu, frana de mana trasa, plecarea de pe loc in treapta2, accelerarea pe loc cu frana de picior apasata.
      Neavand trepidatii eu am folosit cu ceva timp in urma doar cea in cuplu, acum nici pe aceasta nu o prea mai folosesc voit (doar nevoit in trafic).

      Comment


      • @ Bobses sau mai exact pagina 279, postul #4179 este imediat dupa postul tau #4178, si cred ca este ceea ce de fapt cauti.

        Comment


        • Da, e pagina 269, postarea nr. 4030 - exact dupa ce postasem si eu ceva, de aia cred ca imi aminteam de ea. Mersi mult! De data asta am pus bookmark.

          Deci colegul Ireaza27 zice asa:

          trag frana de mana țin frana apăsată bag in d și accelerez până în 2000 ture se accelerează greu
          Cumva face o combinatie: are trasa atat frana de mana, dar tine si pedala de frana apasata, dupa care accelereaza pana la 2000 de ture.

          Comment


          • Scuze, din graba am uitat de frana de mana trasa un dinte si accelerare usoara, sau usa soferului dechisa.
            Plus bineinteles calibrarea ambreiajului (punct de atingere).

            Comment


            • Asa, si pe asta cu frana de mana trasa un dinte si accelerare usoara o stiam si am mai facut-o. Pe cea cu usa deschisa la sofer n-am stiut-o.

              Comment


              • Nu È™tiu care este logica sa apeÈ™i frana È™i să tragi È™i frana de mana, maÈ™ina oricum nu se miÈ™că de pe loc până la 2000 de ture.Nu înÈ›eleg ce mare È™mecherie e asta.
                Last edited by aurbrz; 19 March 2020, 22:56.

                Comment


                • Mai foloseam eu una înainte când trepida foarte tare: plecam cu treapta 2 manual din rampă, fara niciun fel de frana. Are fix acelaÈ™i efect ca cele menÈ›ionate mai sus. Singura parte proasta este că nu se poate aplica oriunde. Doar garaje subterane, parcări subterane, anumite străzi, zona de deal È™i munte, etc. Străzi din BucureÈ™ti pe care merge aplicata metoda asta: Candiano Popescu, Mitropolit Filaret, Cărăruia. Toate sunt in sectorul 4. Cu siguranță fiecare dintre noi È™tie în zona lui o rampa cu inclinare mare.

                  Comment


                  • Multumesc mult Suiram16 pentru descrierea acestei proceduri. Ar fi o nuanta a patinarii in cuplu pe care am mentionat-o, o metoda mai "usoara". Confirm ca are efect, iar pe mine m-au ajutat si "imprejurimile" (nu a fost nevoie sa le caut), am folosit-o pe multe din traseele parcurse in trepte de viteza inferioare.

                    Comment


                    • Salutare, as vrea sa stiu ce fel de OBD trebuie pentru conectare la masina si daca acel DDT4ALL care se gaseste pe Git este bun (primul search pe google). As vrea sa fac procedura de reinvatare a cutiei de viteze si as avea nevoie de putin ajutor, neintrand niciodata in computerul masinii. Am vazut tutorialul pus de Gil26 intr-un post de-al sau dar ce tine de aparatura, am vazut ELM327 Mini cu bluetooth, nu stiu daca e bun sau trebuie pe cablu

                      Comment


                      • ELM 327 original pic18f25k80. Asta cauta . Exista un soft android "Ecu tweaker" cu care reusesti sa faci recalibrarea cutiei. Gil26 este cel mai evoluat in problema.

                        Comment


                        • MULTUMESC , cuvantul a carui folosire spune mult despre cei care-l folosesc , dar si mai mult despre cei care nu-l folosesc .

                          Comment


                          • Daca la mine faci referire ca nu am spus multumesc, imi cer scuze. Nu obisnuiesc sa spun multumesc pe forum public (in mesaje private da), dar in acelasi timp nici nu astept multumesc. Nu am mai scris nimic in ideea in care sa nu mai poluez un topic si asa plin de offtopicuri

                            Comment


                            • Vad ca a reaparut cutia Easy-R in oferta Dacia.

                              Comment


                              • Multumim, asa e. Interesant e ca apare doar la Sandero Stepway0.9 (vezi atasat), la restul nu am gasit.
                                Cel putin ciudata "viziunea" celor de Dacia referitoare la Easy-R.
                                Eu sunt multumit in continuare de TS4, ireprosabil. Am depasit cu mult si urmatorii cei 15000 km de la care colegul mumus imi prezicea aparitia trepidatiilor.
                                Sincer nu prea vad cum ar mai aparea, dar daca le voi sesiza sunt pregatit sa le vin de hac.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google