Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De pe Scantool.net cel mai ieftin shipping in Romania este de 32 dolari si de unde avem garantia ca functioneaza ?
    Eu cred ca daca avem nevoie doar pentru stergerea intervalului de service si recalibrarea cutiei este arhisuficient un ELM compatibil cu ECU Dacia .

    Comment


    • Cumpar-o din europa franta ~20 € curier rapid DHL ( 3 zile )

      Last edited by george.sce; 14 May 2020, 18:46.

      Comment


      • Resetarea intervalului de service la mine se face din butonul computerului de bord. La ultima revizie, mecanicul a ramas suprins cand i-am zis sa foloseasca butonul, pentru ca el voia sa o conecteze la calculator. La voi nu se poate din buton?

        Comment


        • La mine masina din 2017 nu se poate .

          Comment


          • @ nickey1982, despre resetarea intervalului de service este topic dedicat (se poate citi la care se poate sau nu din "buton").

            Dar inca astept demonstratia la "Multumim mult, chiar citisem ca ELM-ul original exista pana la 1.4, deci protocoalele oficiale suportate sunt pana la 1.4.” pe care eu pana la proba contrarie o consider o mare aberatie si dezinformare (si daca gresesc imi voi cere scuzele de rigoare).
            Eventual si care sunt "protocoalele oficiale" (asta pe langa precedenta subliniere). (Ca in continuare ignori ca de fapt comenzile AT conteaza, m-am impacat deja).

            Plus "
            Am citit review-urile de la ELM identifier si erau multi care spunea ca au verde pe toate protocoalele de comunicatie" (referitor la celalat chip al celei mici-albastre si WiFI). Pentru ca erau si alti colegi dornici sa achizitioneze asa ceva.

            Ca astea cu "Mi-am facut toate temele", "Cunostinte am (sunt I.T.-ist)", "Am vazut pe Youtube" le-am priceput.
            Last edited by Gil26; 14 May 2020, 20:29.

            Comment


            • @ nickey1982, inca astept raspunsurile. Dar pana atunci: doar chipul original costa 15-20 canadieni, ”chinezul batran” vinde toata interfata cu 5 dolari americani, ex aia mica si albastra cu chipul celebru si BT (iar pe la noi au ajuns si alea ce se vand cu 29.99 lei).
              Pentru ca ai tot scris cu obstinenta despre ”toate protocoalele” si ”toate verzi” ignorand total ce ti-am spus si inducand in eroare si pe ceilalti colegi iti voi traduce putin ce ti-au vandut baietii aia care au 5 tipuri de interfete mari si late dar vand si tigai pentru cartofi prajiti.
              Din cele 12 protocoale (alea toate ale tale) nu cred ca te intereseaza cele SAE vechi (pentru ”americance”) si nici macar cele KWP (pentru vechiile Logan) ci ISO15765-4. Atasez un exemplu pentru Logan II (x52) 1.5 dCi 2014... (pentru celelalte doar modurile difera, am pus si descrierea lor). Am inclus si adresele utilizate de ”programelele” astea ale noastre (raspunsurile negative si comenzile AT le-am atasat intr-un post precedent).
              O chinezarie ieftina isi poate face bine treaba (inclusiv calibrarea) dar la fel de bine poate duce la o masina pe platforma. Pe forumuri sunt exemple, daca tin bine minte chiar si aici (dar a scapat mai ieftin).
              PS: un OBD Link... bun (sunt si clone ”stifturi”) isi merita toti banii (ex: timpul de raspuns, stabilitate, etc.). Sunt colegi care le utilizeza si sunt multumiti de ele.
              Attached Files

              Comment


              • Ai dreptate, eu am citit din review-urile lui ELM 327 identifier un comment mai vechi fara sa si verific data si informatia.

                Daaren FonloilMarch 28, 2017
                Elm327 v1.5 doesn't exist, check on www.elmelectronics.com revision history to verify. It's only a commercial revision of cloned low cost adapters and, sincerely, I don't know why it has been introduced.


                Asa ca imi cer scuze fata de tine si fata de colegi pentru dezinformare. Protocoalele oficiale sunt toate de la 1.0 pana la 2.2. Multumesc inca o data pentru toate informatiile furnizate, cat si pentru ca m-ai corectat. Informatia trebuia verificata de mine, inainte de a fi impartasita. Mi-am invatat lectia.

                In postul meu #5017 am pus o captura in care se vede ca la interfata mea imi lipsesc o parte din comenzile comenzile AT. O mai atasesz inca o data. DTT4all si ECU Tweaker folosesc una sau mai multe comenzi AT, care la mine nu erau suportate.

                Ieri seara a ajung interfata mea inapoi la ei, sa vad ce imi trimit acum in loc. Eu le-am cerut interfata detinuta de Onixer pentru a fi sigur ca pot face calibrarea. Altceva sa fac cu ea chiar nu ma intereseaza, de asta am preferat sa merg la sigur, decat sa testez acea interfata cu toate protocoale pe verde.
                Attached Files

                Comment


                • @ nickey1982, din review-ul (este doar unul) dat rezulta cu totul altceva.
                  Restul nu comentez insa te rog lasa "protocoalele oficiale".

                  Dar OK, am si eu inca o mare rugaminte. Poti sa ii contactezi pe cei de la TechStar sa iti dea exact tipul de interfata la care ti-au trimis descrierea aia (ilogica in opinia mea). Asa ceva eu nu am vazut pana acum dar sunt dispus sa o achizitionez. Doar de curiozitate sa vad care este din cele vandute (sau mai zis revandute) de ei si ce stie sa faca (la banii astia chiar se merita sa imi satisfac si eu o placere).

                  Comment


                  • Eu am intrebat de prima data despre specificatii si un link si am primit acest raspuns:

                    "ASA ARATA, NU AM CE LINK SA TRIMIT ACUM.
                    LA SPECIFICATII ESTE LA FEL CU MULTE ALTELE, DIFERENTA ESTE CA ATUNCI CAND AM TESTAT A IESIT TOT CU VERDE."

                    Comment


                    • Multumesc mult. Acum e foarte clar.

                      Comment


                      • E posibil sa nu il aibe la vanzare, ci sa il dea doar celor care se plang ca celelalte vandute de ei nu functioneaza cum trebuie...
                        Doar imi dau cu parerea.

                        Comment


                        • Nu as prea crede asta. Las restul deoparte (desi ar fi multe de scris) si as sublinia doar "cand am testat". Sincer acum mi-ar fi si putin frica sa introduc asa ceva (oricum cu foarte multe semne de intrebare) in mufa OBD a masinii mele.
                          Last edited by Gil26; 15 May 2020, 08:53.

                          Comment


                          • Atasez aici pasii de utilizare a programului Ecu tweaker pentru "a nu cadea in greseala".

                            Pentru inceput este posibil sa aveti erori de conectare . NU disperati incercati sa pastrati acuratetea monoperei , fiindca de acolo vi se trage .
                            La fel , este posibil ca softul sa se resetaze mereu . Dezinstalati softul , curatati cache -urile si reinstalati pe curat . Reimperecheati din nou BT-ul.

                            Ecu Tweaker -instructiuni
                            Stergere interval de service :
                            1. select device
                            2. din tabul stg.sus (lupa) selectam masina ( logan/sandero II )
                            3. derulam , clic pe Meter Cluster
                            4. clic “cluster_52_x67_x79_x92_v.5.0
                            5. general configuration
                            6. configuration vidange
                            7. clic pe “write usual duration “ ( la zilele ramase pana la reviziere)

                            Calibrare cutie easy-r :
                            1. aplicam punctele 1 si 2 de mai sus
                            2. automatic transmission
                            3. BVR_On_CAN_x52_JS3_v.2.4
                            4. choose a category
                            5. after sales
                            6. learnings information/learning procedures
                            7. urmezi instructiunile de calibrare prezentate mai sus aici pe forum

                            Comment


                            • Postez aici instructiunile lui Gil26 , pentru a fi toate la un loc :
                              Pasi calibrare:
                              1. Porniți contactul, dar nu porniți motorul. Lansați procedura Teach in clutch end position. Durata de rulare este de aproximativ 5-6 secunde. (veți auzi actuatorul mișcându-se).
                              1. După operație, apăsați butonul STOP și opriți \ porniți contactul.
                              2. Așteptăm 5-10 secunde și lansam procedura Gearbox Teachin. Nu opriți contactul. Durata de rulare este de aproximativ 1 min.
                              3. După operație, apăsați butonul STOP și opriți \ porniți i contactul.
                              4. Porniți motorul și așteptați 15-20 de secunde, apoi lansam procedura Teach in clutch touch point. Durata de rulare 5-10 secunde.
                              5. După operație, apăsați butonul STOP și opriți contactul. Așteptăm să se oprească releul principal (aproximativ 4 minute)
                              6. Pornim motorul și verificăm.

                              Comment


                              • Eu as fi curios ce se intampla daca (banuiesc ca e o intrebare ipotetica, pentru ca nimeni nu a patit si sper nici sa nu pateasca) dupa ce dai START la orice procedura, se intrerupe comunicarea cu ELM-ul si calculatorul masinii nu mai primeste comanda ulterioara de STOP:
                                1. Ramane stocata valoarea initiala? In acest caz nu e nicio problema pentru ca masina va functiona ca pana inainte cu vechea valoare.
                                2. Ramane stocata o valoare blank sau 0? In acest caz, ar trebuie reluata calibrarea, pentru ca masina nu va mai pleca de pe loc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google