Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • UPDATE la problema cu haraiala.

    Am discutat cu un prieten (mai mult decat pasionat de masini).

    I-am prezentat problema.

    Crede ca haraiala este foarte probabil sa fie de la pompa de benzina (care se amorseaza cand pui contactul). Ar putea fi defecta (sau doar sa fi aparut o problema de antifonare a ei).

    Daca ar fi pompa de benzina, atunci s-ar putea explica si de ce nu poate calculatorul sa schimbe din tr3 in tr4?
    S-ar explica si de ce hasaitul nu se aude tot timpul ( posibil sa se auda doar atunci cand are nevoie de o cantitate mai mare de benzina).

    In fine, daca spun prostii va rog sa ma scuzati.
    Mi s-a parut logica explicatia.

    Diagnoza inca nu am gasit unde sa fac (la service Dacia nu ma pot programa prea curand).
    Daca puteti sa recomandati pe cineva ... mi-ar prinde bine. (adica un service bun multimarca in Bucuresti + eventual un contact).

    Merci!

    Comment


    • Daca locuiesti in Bucuresti il poti contacta pe colegul t0rquemada , iar daca doreste sa te ajute iti poate face o diagnoza \diagnosticare conforma (si chiar mai buna decat in unele reprezentante \service).

      PS: iar fara o analiza si verificari fizice pe masina se pot face cel mult presupuneri, mai mult sau din pacate mai putin corecte.

      Comment


      • Gil26 te-as ruga sa ignori tot ce spun eu de acum incolo, iar eu o sa ignor tot ce spui tu.

        E greu de crezut ca ar putea avea vreo legatuta pompa de benzina cu schimbatul din 3 in 4.

        Comment


        • Fara alte comentarii:

          Originally posted by nickey1982 View Post
          Cand pui contactul e pompa de benzina care este activata si actuatorul ambreiajului, nu stiu sigur daca si cel care schimba vitezele ...
          Last edited by Gil26; 19 January 2023, 18:00.

          Comment


          • Te-am rugat ceva!

            Comment


            • Doar ca info (subliniez asta) pentru JS3:

              Schimbare viteze: coborâre \schimbare raport imposibilă : Procedură de diagnosticare:
              • calculator virtual cutie de viteze
              • calculator cutie de viteze
              • senzor de poziţie cuplată
              • selector cutie de viteze
              • sistem selectare viteze
              • ansamblu mecanisme de acţionare ambreiaj
              • mecanism de acţionare cutie de viteze
              • ulei de cutie de viteze
              • .... (lista continua)

              Resurse de diagnosticare disponibile în testerul de diagnosticare:
              - Senzor de poziţie cuplată, valoare memorată a vitezei de mers înainte 3 respectiv 4 în poziţia de schimbare raport
              PR230 = Cuplare A 3-A = 745 < X < 835, valoare implicită: 790
              PR231 = Cuplare A 4-A = 1160 < X < 1250, valoare implicită: 1205
              - Senzor de poziţie de selectare, poziţie neutră raport 3-4
              PR290 = Pozitie Neutra 3-4, 800 < X < 860, valoare implicită: 830
              ....

              Si repet ca fara o diagnosticare si verificari mecanice \electrice facute fizic pe masina restul sunt doar niste presupuneri \afirmatii multe dintre ele chiar gresite \contradictorii facute in spatiul public si care nu il ajuta cu absolut nimic pe coleg.
              Last edited by Gil26; 19 January 2023, 19:12.

              Comment


              • Nu ne-ai mai zis ce ai facut cu problema.

                Comment


                • Da, este bine daca colegul revine si cu un update (sau chiar rezolvarea), informatiile ar putea sa fie interesante \utile si celorlati.

                  Comment


                  • Originally posted by Gil26 View Post
                    Da, este bine daca colegul revine si cu un update (sau chiar rezolvarea), informatiile ar putea sa fie interesante \utile si celorlati.
                    Salut,
                    va rog să mă scuzați ... abia acum reușesc să revin cu un update.

                    Problema mea se pare că este legată de funcționarea incorecta a litrometrului (încă nu este 100% clar).
                    ​​​​​
                    Ideea e că pompa de benzina nu avea nimic.
                    Cutia nu pare că are nimic.
                    La tester nu a ieșit nicio eroare.
                    Pe scurt, după mai multe testări de trafic și realimentări cu benzina, am constatat că este o problema de transmitere a informației incorecte către CB.

                    Mașina a murit la un momen-dat.
                    Am băgat circa 10 litri de benzină și a plecat (și a mers ok).
                    Am reușit să o duc la un service mic (unde s-a verificat partea de rezervor și pompa).

                    Apoi am mers până s-a aprins iarăși becul roșu

                    Am constatat că deși CB-ul aprinde becul roșu la un range de circa 70km (adică să zicem 5+ litri in rezervor) de fapt in rezervor mai sunt mult mai puțini litri.

                    Am făcut plin imediat după aprinderea becului roșu și au intrat 47,3 litri.

                    Încă nu am rezolvat problema (doar am eliminat alte posibilități)

                    Dar se pare că aceasta este.

                    Masina își dorește să mă lase în pana prostului

                    Comment


                    • Sa inteleg ca acea huruiala venea de la pompa de benzina care avea prea putina benzina? Scuze daca nu am inteles.

                      Comment


                      • Va mai aduceti aminte ce-a scris Torque despre martorul aprins pentru carburant la L1 si L2 ?
                        La Logan I cand se aprinde martorul, incepi sa cauti statia de alimentare, la Logan II deja trebuie sa cunosti locatia acesteia.
                        Last edited by prometheus; 27 January 2023, 12:30.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Originally posted by nickey1982 View Post
                          Sa inteleg ca acea huruiala venea de la pompa de benzina care avea prea putina benzina? Scuze daca nu am inteles.
                          Da, huruiala de acolo venea.
                          A apărut cam cu 0,7 litri înainte să se aprindă becul rosu.
                          Dar am zis becul rosu se aprinde aiurea (probabil că mai aveam doar vreo 2 litri).

                          Comment


                          • Cu schimbatul din 3 in 4 in automat cum a ramas? Schimba acum?

                            Comment


                            • Originally posted by prometheus View Post
                              Va mai aduceti aminte ce-a scris Torque despre martorul aprins pentru carburant la L1 si L2 ?
                              La Logan I cand se aprinde martorul, incepi sa cauti statia de alimentare, la Logan II deja trebuie sa cunosti locatia acesteia.
                              Salut,
                              nu vreau sa te contrazic dar cred că nu ai citit cu mare atenție ce am scris mai sus.
                              Becul roșu se aprinde la Range 70 km.
                              Oricum ai calcula nu poți să nu ai macar 5 litri in rezervor.
                              Asta până acum o săptămână
                              Când am constatat că eu aveam mult mai puțin ( circa 2 litri sau chiar mai puțin).
                              Până acum nu a fost nicio problema in 5 ani cu becul roșu.

                              Comment


                              • Originally posted by nickey1982 View Post
                                Cu schimbatul din 3 in 4 in automat cum a ramas? Schimba acum?
                                Pai da ... atunci când are benzina suficienta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google