Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LE2: iar pentru ca am postat in acelasi timp si ca sa NU se mai "interpreteze": daca este aceeasi persoana\user la care facea referire nickey1982 (nu urmaresc discutiile de acolo) atunci sublinierile care au fost facute sper ca sunt destul de clare pentru toata lumea.

    LE: eu inca astept raspunsul la intrebarea cu "limitarea" aia (viteza de 50-60 km\h schimbarea din 3 in 4 si chiar din 2 in 3), are sau nu legatura cu pompa de benzina sau nivelul de carburant, pentru ca sincer (am subliniat asta si sper nu se mai interpreteze altfel) NU am inteles nimic din posturile sale cand a scris ca are, cand ca nu are, apoi iar ca are ...
    Last edited by Gil26; 28 January 2023, 21:44.

    Comment


    • Altii te-au injurat, eu ti-am vorbit frumos si te-am rugat sa ma ignori pur si simplu. Forumul chiar te ajuta si iti da optiunea asta.
      Tu pur si simplu nu vrei sau nu poti, nu stiu care din ele.

      Comment


      • Afirmatiile contradictorii au fost facute in spatiul public, repet intrebarea: "limitarea" de viteza de care s-a scris si faptul ca Easy-R (JS3) nu schimba pe automat din treapta 3 in 4 (sau chiar din 2 in 3 cum s-a "exemplificat") are sau nu legatura cu pompa sau nivelul de carburant?
        Daca se doreste sa se raspunda clar si cu argumente date\cifre atùnci bine, daca nu atunci toate aceste "divagatii" cu referire la doar la persoana si nimic altceva cred ca nu isi au rost\sens si nu ajuta pe nimeni cu nimic.

        Comment


        • Patania zilei: Am pornit masina, totul ok, dupa 1km de acasa am fost nevoit sa ma opresc ca sa iasa o masina dintr-o curte, moment in care a intrat S&S (pentru ca am uitat sa-l dezactivez). S-a oprit masina, cand sa porneasca poc, nu a mai vrut. Am incercat de vreo 2-3 ori sa pornesc, in momentul in care dadeam cheie caraia ceva tare la motor (electromotor poate?) si in plus, fiind noapte si bagand avariile, toate becurile din masina palpaiau ceea ce m-a dus cu gandul la voltaj mic, fapt dovedit de diagnoza, in momentul in care am pus-o, bateria era intre 9-10v si tot oscila. Am fost rapid la dedeman, am luat o baterie, schimbat acolo pe marginea drumului tot la becul telefonului (tampit tare sa desurubezi la borna de +, foarte tampit), pus bateria noua, montat totul. Emotii la momentul in care am pus contactul, s-a aprins totul bine si a pornit la prima cheie.

          Ce m-a speriat e ca a pornit totusi, daca nu era destul de incarcata bateria, de ce s-a oprit. A fost o peripetie interesanta. Bateria veche, originala cu care a venit masina, era de 5 ani jumatate

          Comment


          • Și care e problema *, că nu a pornit sau că a făcut zgomot ? Se mai întâmplă. Vezi partea plină a paharului (puteai să o pățești la cuca măcăii fără posibilitate de a mai porni mașina) acum ai baterie nouă


            *baterie original cu un element în scurt, nimic nou aici, așa au picat cam toate, brusc și fără avertizare. Unele își reveneau de formă, după o zgâlțâială, altele nu
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Problema e ca din cauza S&S l-a lasat fix pe marginea drumului. Daca nu intra S&S ajungea la destinatie si n-ar mai fi pornit cand ar fi incercat sa plece. Ar fi fost mai simplu de schimbat bateria din parcare.

              Comment


              • Da pe bune, de nu mă lăsa în mijlocul drumului ) Dar toate bune, baterie schimbată într-adevăr, mă așteptam moartea să fie lentă, nu subită ) Bine că m-a lăsat pe un drum slab circulat unde nu am încurcat pe nimeni. Cel mai dubios era că în momentul în care dădeam să o pornesc, cârâia ceva îngrozitor pe la motor în loc de clasicul "învârtim dar degeaba"

                Partea amuzantă e că am fost în munți acum o săptămână, râdea soția că am mers pe un drum izolat, noaptea pe ninsoare, mașini care treceau la 30 de minute una și fără semnal la telefon...acolo să ne fi prins cumva )

                Comment


                • Stai calm, bateriile de fabrică normale sau EFB, cu S&S activ sau S&S inactiv, acoperite sau nu de OTS, pică la fel un element în scurt - modul de exploatare e irelevant.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Apropo de ciudatenii, nelegate de cutia noastra, mie mi s-au ars aseara ambele becuri pe faza scurta. Erau becurile originale de 6 ani si 64 de mii de km.
                    N-am mai patit niciodata, eram obisnuit sa se arda unul si apoi la o perioada scurta de timp si celalalt, de asta le schimbam tot timpul in pereche.

                    Comment


                    • Si care\unde este "ciudatenia"?
                      (oricum este , chiar si in topicul "Probleme Tehnice LoganII", sa se arda becurile originale faza scurta dupa 6 anî, chiar si ambele in acelasi timp )
                      Last edited by Gil26; 19 February 2023, 13:16.

                      Comment


                      • Vin cu o completare dupa noua baterie, intr-adevar nu mai trepideaza pentru moment. Este un overall feeling foarte bun in legatura cu masina momentan desi nu stiu cat va dura. Bateria e un Bosch 60A AGM din cate m-am documentat

                        Comment


                        • Din pacate, fara sa fiu pesimist, nu cred ca o sa tina mult.

                          Acum ma gandesc la ce solutii avem:

                          1. Schimbam bateria la cateva mii de km?
                          2. Incarcam bateria periodic pe redresor? Zicem si noi ca avem masina electrica?
                          3. Putem dezactiva incarcarea pilotata sa fortam astfel incarcarea bateriei mereu, chiar daca asta ar scurta viata bateriei?

                          La mine n-a tinut minunea mult. Astazi, cand a ajuns temperatura la 20 de grade si a inceput sa mearga aerul conditionat, au reinceput timid trepidatiile. Ma astept sa se agraveze.

                          Comment


                          • Poate te gindesti si vinzi masina aia, sper sa gasesti pe cineva sa cumpere, nu spun de REMAT ca incepe la 1 martie ?

                            Comment


                            • Daca o sa o vand o sa fie doar in reprezentanta Dacia, chiar si cu bani mult mai putini, sa nu am stres dupa aia.

                              Comment


                              • Vanduta si luata tot Dacia cu cutia CVT, si nu mai sunt probleme. CVT e o cutie buna, ptr traficul de oras in special, si scapati de trepidatii. Ca n-am auzit pe cineva sa se planga de noua CVT de pe Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google