Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mda, tu faci predictii, esti un fel de nostradamus mai mic, nu barfesti ca o baba la biserica, aruncand cu noroi in colegii de pe forum care nu-s de acord cu parerile tale.
    Diferenta intre mine si tine este ca eu discut masina, tu discuti colegii.

    Nu am comentat...ci am facut o predicitie
    Nici una, nici alta. Ai facut flame.
    Last edited by mr.K; 30 May 2017, 15:32.

    Comment


    • @Kojak am 110 kg...n-am cum
      @mr.K diferenta dintre tine si mine este ca eu discut masina...si ma documentez despre ea...tu doar arunci cu noroi gratis.
      Si cred ca suntem deja prea offtopic. Eu ma opresc aici.

      Comment


      • mr.k, kojak, bolovan.
        Nu vreti sa va rezovati disputa (ca voi o disputa aveti) pe privat? In felul asta evitati sa poluati inutil forumul si dovediti ca sunteti... fair.
        Va rog frumos.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Originally posted by pilifida View Post
          .. lumea inca se mira de faptul ca, consumul masinii este 0 in frana de motor.
          Nu exista asa ceva! Consumul este intr-adevar foarte mic, dar niciodata nu este zero!

          Ca sa ai consum zero, incearca sa mergi la vale cu motorul oprit si cu cutia de viteze cuplata... si vorbim dupa!

          Dar proba o faci pe barba ta!
          Last edited by tipicarul; 30 May 2017, 18:00.
          „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

          Comment


          • Originally posted by tipicarul View Post
            Nu exista asa ceva! Consumul este intr-adevar foarte mic, dar niciodata nu este zero!
            Este zero curat :-) in frana de motor ECU taie complet alimentarea.



            Ca sa ai consum zero, incearca sa mergi la vale cu motorul oprit si cu cutia de viteze cuplata si vorbim dupa!

            Compari mere cu pere. Vorbim de inertie, adica masina in miscare si forta de inertie mai mare decat forta generata de frana de motor.



            Sent from my iPhone using Tapatalk
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Bine!
              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

              Comment


              • Am facut eu testul la vale
                Nu este nici o diferenta ca ai motorul pornit sau oprit
                Masina "aluneca" la fel iar in momentul cand ii repui contactul nu se simnte nimic sa smuceasca sau ceva de genul
                sigpic

                Comment


                • Si sunetul motorului este acelasi? Eficienta franei de motor ramane constanta?
                  „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                  Comment


                  • Nu este nici o diferenta
                    Frana e aceeasi sunetul este la fel , functioneaza inclusiv servoelectric pana in momentu cand masina se oprete definitiv
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by tipicarul View Post
                      Nu exista asa ceva! Consumul este intr-adevar foarte mic, dar niciodata nu este zero!

                      Ca sa ai consum zero, incearca sa mergi la vale cu motorul oprit si cu cutia de viteze cuplata... si vorbim dupa!

                      Dar proba o faci pe barba ta!
                      E 0 cosumul. La circa 1200-1300 rot/min incepe sa primeasca benzina

                      Comment


                      • Originally posted by stoicanu View Post
                        Nu este nici o diferenta
                        Frana e aceeasi sunetul este la fel , functioneaza inclusiv servoelectric pana in momentu cand masina se oprete definitiv

                        La ce te referi cu "servoelectric"?
                        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                        Comment


                        • Servodirectia electric-hidraulic
                          Ca la cele cu pompa servo pe curea merge de la sine
                          Nu m-am exprimat eu cum trebuie
                          sigpic

                          Comment


                          • Și vrei sa spui că atunci când i-ai luat contactul, direcția asistata electric a rămas funcțională?

                            Originally posted by cosming View Post
                            E 0 cosumul. La circa 1200-1300 rot/min incepe sa primeasca benzina
                            Si-atunci când este zero consumul? La turația de ralanti? Și dacă-i așa, când poți să atingi turația de ralanti in regim de frana de motor?
                            Last edited by tipicarul; 30 May 2017, 23:50. Reason: Automerged Doublepost
                            „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                            Comment


                            • Nu, in frana de motor consumul este 0 pana motorul ajunge undeva pe la 1200-1300 rpm. Cand scade sub un anumit prag, calculatorul incepe sa injecteze benzina...si anume, cantitatea minima pe care o poate injecta...asta pana scade undeva pe la 850-900 rpm...cand incepe sa trateze motorul ca turatie de relanti.
                              Cand poti sa atingi turatia de relanti? Cand incetineste suficient de mult masina (de exemplu, in tr-a IV undeva pe la 25km/h

                              Comment


                              • Aha! Începe să se facă lumină! Și chiar și așa, CB indica tot consum zero!
                                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google