Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Catalin12345 , am dat un mare LIKE postului tau, foarte bine /obiectiv scris, subscriu in totalitate.

    Ieri ma pregateam sa citez ceea ce au scris cativa posesori 1.0 SCe care au ajuns la 200-250 k km fara probleme, inclusiv consum mare de ulei, doi dintre ei folosind masinile in regim de taxi, chiar si aici pe forum este Cristi822 care a facut peste 250 000 km insa nu stiu si nu mai tin minte daca a avut probleme cu consumul mare de ulei, asa ca citez ceea ce a scris un alt coleg de forum chiar in acest topic;

    Originally posted by oBED View Post
    eu dupa 5 ani si 86k de km, cu GPL montat de la 2k de km nu am avut nici o problema majora (doar garnitura de la capacul distributiei rezolvata pe garantie, problema comuna). Nu consuma ulei, consum decent. In rest, revizie la 10k, benzina si gaz.
    Si asa este, depinde si cum este utilizata si intretinuta masina, valabil pentru orice motor, inclusiv 1.0 SCe, plus ca si eu sunt de parere ca este mai bine sa prevenim o problema.

    Legat de consumul mare de ulei motor mentionat de ovy1974 nu stiu ce verificari s-au facut in acel service care au recomandat segmentarea motorului, daca este sau nu necesara pentru rezolvarea problemei, iar despre segmentare (o sugestie) ori motor nou asta desigur poate sa depinda din nou de modul cum a fost exploatat si calendarul de revizii adaptat asa cum foarte corect a punctat si DFA
    Last edited by Gil26; 4 weeks ago.

    Comment


    • Originally posted by ovy1974 View Post
      Bună ziua!
      Am un sandero 2 din 2018, cu 118.000 km la bord. De vreo 10.00 km masina a inceput sa pape ulei mai mult decat de obicei, cam 1 l la 2000 km. Am fost la un service si mi-a recomandat segmentarea motorului. Se merita sa fac acest lucru? sau mai bine sa cumpar un alt motor?
      Segmentare înseamnă obligatoriu, distribuție (2018 are distribuția veche)*, verificare chiulasă și procurare de piese (segmenți etc) asta dacă vrei să ai o mașină pe care te poți baza. Costul manoperei+piese >= un motor nou la tine (sh cu km puțini).

      * https://www.loganclub.ro/forum/forum...61#post3683361

      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Da , iar despre verificare chiulasa, segmenti, etc. la asta ma gandeam cand am scris ca nu stim ce verificari s-au facut sau nu in acel service (circuit de ulei, etansari /garnituri, test compresie, etc. …)

        Si pentru ca titlul acestui topic este Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri poate este bine sa vedem si ce “inseamna” acest motor, doar ca exemplu un B4D400:
        Attached Files

        Comment


        • Verificarea s-a facut din ochi de un mecanic. S-au verificat scurgeri vizibile de ulei, in lipsa lor...a ajuns la cocluzia cu segmentarea. Mentionez ca folosesc aceasta masina acum la bolt, uber. Fac undeva la 4500 km lunar. Deocamdata motorul nu da semne mari de slabiciune...Reviziile la masina le-am facut la timp, 5 ani prin programul fara griji si apoi din 10k in 10k. La 112.000 km am inceput sa fac bolt si uber. Nu are montat gaz pe ea, iar consumul in oras (Iasi) e de 7 % cu aer conditionat pornit. Asta e, am sa fac precum taximetristii sa completez si dupa ce strang bani am sa il repar motorul. Sper sa imi ajunga 100 k lei.

          Comment


          • Sunt sanse mari sa fie simeringurile de la supape cauza consumului de ulei. Pentru ca arderea pe gaz ataca garniturile de cauciuc/plastic. Si eu am consum de ulei, mai ales cand merg cu peste 90km/h, daca merg linistit consumul e inexistent. Nu stiu sa estimez consumul, pentru ca nu am reusit sa masor exact, posibil 500-1litru la 5-6k km pana cand fac iar schimbul.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google