Martor Pentru Regenerarea Filtrului De Particule

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Silviu
    replied
    contorul regenerare reusita afiseaza zero tot timpul.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Subscriu celor spuse de Silviu. Eu sunt putin "norocos", trebuie sa fac foarte des drumuri pe autostrada, iar regimul mai lung de turatii (2200-2300 rpm) se pare ca ii prieste si DPFului.
    Legat de temperatura FAP la care se declanseaza regenerarea si Cristi_Xp a spus cu ceva timp in urma: "temperatura. 600-700 grade in evacuare vei avea doar la regenerare si niciodata cu alta ocazie". (si stie ce spune). Atasez doua capturi luate azi cu PyRen (am salvat parametrii la favorite) si ddt4all. Se poate observa ca la mine valoarea de referinta a temperaturii inainte de FAP (setata) este de 610 grade in ambele programe. M-a frapat faptul ca masa de funingine in filtrul de particule este 0 grame si contorul regenerare reusita este zero. Prima banuiala a fost ca programul nu afiseaza corect. Dar apoi am verificat o captura facuta in 02.10.2019, urmaream alte cele, si acolo masa era de 0.96 g (captura atasata).
    Zilele uramtoare voi incerca sa finalizez PIDurile in Torque si mai urmaresc. Insa asa cum am spus nu cred ca voi face o monitorizare serioasa. Daca colegii au alte date\valori legate de FAP ii rog sa posteze.

    PS: Scuze, din graba in postul #43 am uitat sa precizez cui ii era adresat (raspunsul a fost pentru postul#40). Plus ca nu am verificat fisierele PR_*.txt din #46 (dar am "recuperat" apoi).
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    Nici nu e nevoie de turatie de 3500rpm (e oricum cam mare, as zice ca ea genereaza ceva funingine). ECU Injectie comanda infuzie de motorina in filtru ca sa creasca temperatura. Deci daca mergi contant intre 2000-2500 e suficient.

    Leave a comment:


  • mariocluj
    replied
    Referitor la cele scrise de mine acum cateva zile unde am constatat regenerari tot mai dese,
    eu folosind masina de cateva luni doar in ciclu urban in urma diagnozei aveam 20g funingine si
    greutate f. dupa regenerare 21g .
    Avand motorul cald (2-3km oras,semafoare) am facut o iesire pe autostrada de doar 9km in care
    am mers in treapta 3 la 3500 rpm vreo 2 min dupa care in treapta 4 alte cateva minute pt ca se
    terminau cei 9 km :-)
    Am refacut diagnoza(dupa 2 zile) si am vazut ca sa facut regenerarea ajungand la 6g funingine.
    Ca si concluzie nu este obligatoriu sa parcurgi 40-100km pt a se efectua regenerarea,
    DA stiu motorului diesel ai plac iesirile lungi pe autostrada insa ele sa fie facute cu un scop anume
    nu DOAR pt a regenera filtrul.


    Multumiri speciale pentru SILVIU si GIL26 pentru prezenta si ajutor pe acest forum !

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    La gramaj nu am gasit un tipar (de regula dupa 10g incearca regenerari si la viteze mici, atata timp cat turatia este peste 2000rpm) iar regenerarea incepe de la 550-600 de grade. O sa observi cum creste brusc temperatura si de pe la 600 grade incepe sa scada cantitatea de funingine estimata din filtru.

    Daca circulati mai mult prin oras si se ajunge la o acumulare de 15g, o iesire in exterior, 20km de mers cat mai constant o sa elibereze acumularea de funingine. Dar trebuie urmariti parametrii deoarece nu tot timpul face asta, depinde daca a avut incercari anterioare. Dupa fiecare regenerare exista un timp de repaus (nu l-am masurat inca).
    Last edited by Silviu; 24 January 2020, 11:58.

    Leave a comment:


  • mariocluj
    replied
    A urmarit cineva cate grame de funingine trebuie sa fie depuse si la ce temperatura in FAP se declanseaza procesul de regenerare?

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Am urcat arhiva cu PIDurile pentru toate dele 8 ECU ale masinii in romana, fisierele *.csv redenumite apoi ca si *.txt (am observat ca precedentele nu s-au salvat corect - problema cu Excel) si chiar si cele *.tdv pe: https://transfiles.ru/j0qzl
    Se pot alege astfel parametrii ce pot fi monitorizati pentru aceasta motorizare.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Se poate muta si acest post daca se considera.
    Atasat fisierul initial al lui Silviu la care am mai adaugat ultimii parametri pentru DPF (sper ca e OK). Atasez si PID-urile pentru masina mea (din semnatura) create cu Pyren (in engleza). Nu pot atasa .csv dar le-am salvat .txt, se pot pot extrage datele de acolo (ShortName,ModeAndPID,Equation,Min Value,Max Value,Units,Header) pentru parametri doriti si se poate modifica fisierul dupa modelul oferit de Silviu. Fiserul pentru ECU Injectie l-am impartit in doua pentru a putea fi atasat.
    Am atasat si o captura cu locatia folderului extended pids (accesat cu Total Commander).
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    Atasat gasiti PIDurile pentru Easy-R TS4 (1.5dCi 90CP). Defapt e o colectie de mai multe PIDuri (unele din ECU Injectie) deoarece eu monitorizam mai multi parametrii incercat sa inteleg fenomenul cu trepidatiile.

    logan2-easyr-torque-pids-v3.txt

    Scuze de offtopic, o sa mut posturile la celalalt topic dedicat.
    Attached Files
    Last edited by Silviu; 23 January 2020, 16:53.

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    Originally posted by mariocluj View Post
    nu exista "extendedpids" unde sa pun .csv -ul necesar.
    Daca nu exista poate trebuie creat. Ai incercat?

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Îți trimit un PM cu detalii (suntem offtopic aici).

    Leave a comment:


  • emilian_rks
    replied
    Nici eu nu aveam in TorquePro folderul "extendedpids" dar l-am creat cu TotalCommander de android, si am reusit sa aduag cei 6 PID in aplicatie.

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    Originally posted by SoNyKeL View Post
    Recomandari pentru interfata, eu am una, batrana vreo 6anisori, conexiune BT, e ok merge pot folosii torque, dar uneori imi face bordu diverse figuri, martori aprinsi, pica kilometrajul, daca demufez interfata isi revine. Ceva recomandari?
    CAN scramble. Arunci adaptorul ala. Atentie ce folositi pe CAN.

    ai cumva un fisier cu toate PID-urile ce se pot citii, nu ar strica.
    Nu am cu toate PIDurile. Se pot genera cu pyren, in functie de ECU. Mai am unul cu PIDuri ptr EasyR. Daca vrei il atasaez si pe acela.

    Dar de ce, cand dau add display, selectez ce vreau ce PID, pe ecran imi afiseaza numarul PID-ului nu numele pus de tine. Ce fac gresit?
    Mentionez ca am Torque Pro, luat din Google Play, updatat la zi.
    Pentru ca implicit afiseaza valoarea de pe coloana 'ShortName' din csv.


    Leave a comment:


  • mariocluj
    replied
    Salut
    Am cumparat un elm327 si am descarcat Torque Lite ca sa pot incarca PID-ul dar in folderul aplicatiei torque/extendedpids nu exista "extendedpids" unde sa pun .csv -ul necesar.
    Oare este nevoie de veriunea Pro la Torque sau ce fac gresit?

    Leave a comment:


  • SoNyKeL
    replied
    Recomandari pentru interfata, eu am una, batrana vreo 6anisori, conexiune BT, e ok merge pot folosii torque, dar uneori imi face bordu diverse figuri, martori aprinsi, pica kilometrajul, daca demufez interfata isi revine. Ceva recomandari?

    @Siliviu, multumim pentru PID-uri si fisier, daca ai cumva un fisier cu toate PID-urile ce se pot citii, nu ar strica. Dar de ce, cand dau add display, selectez ce vreau ce PID, pe ecran imi afiseaza numarul PID-ului nu numele pus de tine. Ce fac gresit?
    Mentionez ca am Torque Pro, luat din Google Play, updatat la zi.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google