Am de-a face zilnic cu dpfuri si eroi cu dpfuri care "mai merge bo$$ daca il spalam cu sapun sau facem un abonament saptamanal la regenerare fortata" vad zilnic... in special la BMWuri, asa ca cea mai buna varianta cand incepe cu probleme e DPFul nou(chestie care nu functioneaza, ca in majoritatea cazurilor masina e deja cazatura si mai tre investite cateva mii sa nu mai fumege) iar asta cu functioneaza mult si bine, cand trei sfert de masini au peste 250 mii km se traduce in ... any moment now, dar da, la o masina noua, functioneaza mult si bine, atata timp cat esti sub 150-250 mii km si mergi des in afara orasului si o lasi sa se incalzeasca si mergi cu ea pana termina regenerarea si o tii constant sa se regenereze bine si schimbi injectoarele cand au un pic corectii dubioase si nu mergi cu termostatul stricat si ai un motor de 3.0/4.2/5.0 care ajunge repede la temperatura si nu mergi cu bujiile arse si bagi aditiv la dpf cand cere si nu ii dai blana prea des sa nu faca particule... blablablabla

Leave a comment: