Nu ma bazez pe asta, eu am pus anterior vreo noua ani doar motorina de 51 de la petrom. Sotia la fel in 1.5 dci vreo 11 ani si 120000 km. Am pus filtre de origine. Nu am avut niciodata probleme cu injectoarele turbina sau alte acareturi si am mers mai mult subturat si pe distante scurte.
Dar discutia e despre FAP si motorina sau stilul de mers nu cred ca au importanta.
Martor Pentru Regenerarea Filtrului De Particule
Collapse
X
-
Motorina de 55 nu genereaza funingine mai putina fata de cea de 51.
Dar motorina mai scumpă de 51 are aditivi care curăță injectoarele.
Leave a comment:
-
Nu iti bate capul, o sa vezi ca stie ea ce face daca nu are defectiuni. Daca are probleme o sa afli repede. Nu filtrul de particule e problema ci eventuale alte chestii si toate sunt rezolvvabile. Si eu monitorizam la inceput cum merge treaba cu FAP dar mi-a trecut.
Nu baga motorina scumpa, nu are nici o legatura. Important e sa bagi de la o retea in care sa ai incredere.
Leave a comment:
-
Da, are putin peste o suta de mii km.
Sant convins ca isi face treaba masina si totusi 4gr funingine in 60 km este mult avand in vedere ca am condus intre 2300- 2500 turatii fara sa schimb viteza(adica in regim ideal)
Poate cauza este faptul ca am alimentat cu motorina "51" in loc de "55" eu alimentez aproape de fiecare data cu motorina premium.
Motorina cu cifra cetanica mai scazuta favorizeaza o depunere mai mare de funingine.
Leave a comment:
-
Stai linistit si lasa sistemul sa-si faca treaba; asta de la reno, chiar nu prea da rateuri.
Nu e cazul sa-ti faci griji la o masina noua; dupa prima suta de mii, poate.
Leave a comment:
-
Interval Km Regenerare Filtru Particule
Salutare tuturor
Ca si posesor de Logan cu DPF de cateva luni am decis ca a sosit momentul pentru a face o diagnoza pentru a vedea nivelul de incarcare a filtrului de particule precum si alte posibile erori.Doresc sa precizez ca folosesc masina doar in regim urban.
Partea mai interesanta pe care nu o inteleg urmeaza sa o aflati:
La efectuarea diagnozei nu s-au gasit erori si nivelul de incarcare cu funingine era de 18 Gr.
In ziua respectiva am mai facut 10km urmand ca in ziua urmatoare sa fac mai multi km in afara orasului
A doua zi am parcurs 50 km din care doar 35 km au fost efectuati cu o viteza constanta de 90 km/h
La intoarcere am refacut testul cu gandul ca s-a facut regenerarea si am scapat de cele 18 gr funingine dar......surpriza aveam 22 gr funingine depusa
Personal cred ca este prea mare depunerea adica in mai putin de 24 ore si 60km efectuati sa acumulez 4 gr
Leave a comment:
-
Ecu injecţie ştie chiar mai multe, nu numai nr de regenerări reuşite, dar şi numărul de regenerări eşuate, cel puţin la motoarele Reno
Leave a comment:
-
Nu toate au aditiv, al meu nu are, doar ridica temperatura in DPF si il curata. Ai dreptate cu uleiul. NU cred ca a facut o singura regenerare, de fapt nu ai cum sa stii. E posibil doar daca merge DOAR pe autostrada. Se numeste regenerare pasiva, se ajunge la temperatura de autoregenerare datorita temperaturii gazelor de ardere. Nicaieri nu se mentioneaza cate regenerari a avut masina.
Leave a comment:
-
E chair reuşit motorul dizel dCi la Reno, atenţie, la VW trebuie aditiv Ad-blue şi cât costă. Tot ce trebuie grijă la DPF, nu fumul de la motorină îl înfundă, ăla se rezolvă prin regenerare, uleiul care arde şi el prin motor trebuie să fie de calitate, fără sulf / fosfor care ard cu cenuşă şi înfundă DPF, aşadar atenţie, ulei C3 low SAP ( sulphur-ash-phosphorus )
Am întâlnit motor K9K duster 110 hp cu o singură regenerare la 80,000 km, destul de onorabil
Leave a comment:
-
Originally posted by rstejar View PostPe cand un sfat practic, se face asa, si ai nevoie de cutare led, releu etc.? Multumesc.
P.S. Nu vreau ca acest mesaj sa para malitios, vreau sa transmit ca suntem mai multi care "dorim" acel LED indicator al regenerarii!
fara sa fiu rautacios, unele aspecte necesita cunostiinte minime de electronica, reparatii pcb, mana fina. ca sa nu mai zic ca fentele "finute" le faci cu modul cu microcontroller, unde-ti mai trebuie si cunostiinte de soft. voi vreti ceva simplu ca si cum ai coji o ceapa si gata racheta spatiala. nu merge chiar asa...
Leave a comment:
-
Ideea este interesanta, dar as vrea totusi sa va linistesc. Am un VW Passat 2009 cu DPF de aproape doi ani si nu tebuie sa iti bati capul cu filtrul de particule. Daca se aprinde becul mergi un pic cu ea pana se stinge. Eu nu l-am vazut aprins niciodata si merg drumuri foarte scurte - fac cam 10000 maxim pe an si merg zilnic cu masina. Masina are acum 160000 cel putin si nu are treaba cu DPF. Nu drumurile scurte omoara DPF ci defectiunile motorului determina o colmatare rapida si regenerari dese.
Repet, nu va faceti griji, sistemul la Renault e cel putin la fel de reusit ca la mincinosii de la VW.
Leave a comment:
-
Pe cand un sfat practic, se face asa, si ai nevoie de cutare led, releu etc.? Multumesc.
P.S. Nu vreau ca acest mesaj sa para malitios, vreau sa transmit ca suntem mai multi care "dorim" acel LED indicator al regenerarii!
Leave a comment:
-
mai pune minim 1V la aia 0.6V ca sa aprinzi un led. aia e tensiune de deschidere, nu-i totuna cu tensiunea nominala. iar daca vrei led alb, pui cam 3-3.3V. sa nu confundam led-ul cu dioda redresoare.
Leave a comment:
-
@radu.pop - LED-ul functioneaza pe principul ca o tensiune aplicata pe el ( de ex. 0.6 V ) il va aprinde. Daca doua LED-uri sunt in paralel, automat pleaca din acelasi nod, deci si tensiunea pe fiecare va fi aceeasi ( numai daca pe fiecare ramura e un LED si atat ). Deci, in momentul in care unul se va aprinde, automat se va aprinde si celalalt. Nu se vor aprinde simultan atunci cand tensiunea de deschidere ( aprindere pe intelesul tuturor ) e diferita. Deci, ar trebui sa stii la ce tensiune se deschide LED-ul la care vrei sa te legi si apoi ce tensiune suplimentara genereaza regenerarea pe LED-ul respectiv. Bineinteles, sa nu fie alt factor care sa faca ca pe acel LED sa apara aceeasi tensiune ca si in cazul regenerarii, caz in care iti va aprinde "martorul" intr-un mod eronat. Deci trebuie ales cu grija. Altfel, daca il alegi gresit la specificatii,e posibil ca sa se arda la prima regenerare.
Leave a comment:
-
Cred că îngrijorarea în legătură cu DPF-ul vine din legendele urbane, din trecutul mai nefericit al acestui sistem. Da, și la Euro 5 se face regenerarea în regim de oraș.
Renault unveiled a diesel particulate filter design with exhaust post-injection. This new technology will be introduced in the first half of 2006 on the 85 hp and 105 hp versions of the 1.5 dCi diesel engine that powers the Clio and Modus passenger car models.
The exhaust system includes a close-coupled oxidation catalyst which controls the CO and HC emissions. A piezo-electric injector, installed between the close-coupled converter and the catalytic filter unit, injects diesel fuel into the exhaust pipe when filter regeneration is required. The injected fuel is oxidized over a second catalyst, positioned immediately upstream of the filter, generating heat and increasing the exhaust gas temperature to the level required to oxidize the accumulated soot.
The use of exhaust post-injection allows to conduct filter regeneration in all traffic situations, even when the car is at a standstill with the engine idling, points out Renault. An injector mounted directly in the exhaust pipe enables the regeneration process to operate continuously, making this system particularly suited for urban traffic applications.Last edited by gecmc94; 2 November 2017, 13:35.
Leave a comment:
Leave a comment: