1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • k800
    replied
    Bun...astazi am gasit putin timp sa ajung la masina. Ce am spus cu un post inainte este o prostie( sa zicem ca ora tarzie a contribuit la asta + faptul ca problema respectiva a fost acum ceva timp ). Poza este facuta asa cum am zis in spatele motorului, partea de jos. Acolo avem 3 scuturi termice: A si B pentru traseul evacuarii si C pentru catalizator. Tinand cont de vibratiile motorului in 3 cilindrii toate aceste scuturi pot fi generatoare de zgomot daca nu sunt prinse asa cum trebuie. La mine problema a aparut la suportul din fata al evacuarii ( cel verde, incercuit). Prinderea lui se face cu 2 suruburi care se afla la o distanta foarte mica de scutul termic B. Unul din acele suruburi era slabit bine de tot si nu doar ca atingea in acel scut dar si suportul in sine se misca. Pentru a ajunge la el a trebuit sa demontez scutul B mai inainte si abia dupa am avut acces la suport.
    Attached Files
    Last edited by k800; 21 May 2018, 14:01.

    Leave a comment:


  • k800
    replied
    Din pacate nu am poza.Era vorba de imbinarea intre primara si intermediara. Daca deschizi capota si te uiti in spatele motorului vei vedea, in partea de jos, pe unde trece evacuarea si scutul termic ( mai degraba foita de aluminiu, nu mai tin minte exact dar am impresia ca sunt doua bucati). Ideea este ca la anumite turatii toata evacuarea vibreaza si daca scutul este putin indoit sau miscat se ating.Cum am identificat eu problema: Am miscat de toba finala putin mai tare si se auzea cum atinge ceva de scut. Incerc maine sa postez o imagine.

    Leave a comment:


  • mirceammd
    replied
    Ai putea pune o poza cu locul de unde era surubul? multumesc
    Last edited by 77sky; 27 May 2018, 23:12.

    Leave a comment:


  • k800
    replied
    Conduc de ceva timp un Logan 1.0 si am avut o situatie asemanatoare. La o anumita turatie aparea un mic zgomot si asta din cand in cand, nu era prezent tot timpul. Asta pana cand a devenit de-a dreptul enervant, atat de mult incat imi venea sa o las parcata in primul loc gasit si sa o iau pe jos mai departe. Deoarece la service era nevoie de programare am trecut la investigatii. Problema la mine a fost un surub de la sistemul de evacuare, era slabit si atingea in scutul termic de aluminiu. Acum e din nou liniste.

    Leave a comment:


  • LauCalin
    replied
    Din câte știu, toate motoarele in 3 cilindri au un fel de arbore de echilibrare tocmai pentru a diminua aceste vibrații si rezonante. Evident că nu se compară cu unul în 4 cilindri. Dar 3 cilindri am și eu și nu scoate asemenea sunete. In schimb bataia aia îmi amintește de când aveam rupt scutul termic. Adică prinderea lui era direct pe evacuare. S-a dezlipit de acolo și se lovea de galerie și făcea până pe la 1500 rpm cam cum face la voi.

    Leave a comment:


  • Bobo1973
    replied
    Fix acelasi sunet / zgomot il am si eu. Daca gasesti rezolvarea te rog sa postezi.
    Impresia mea este ca intra in rezomanta fiind in 3 cilindri.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Nu cred ca ai vreo problema la motor, parerea mea e ca sistemul de evacuare e slabit si intra in rezonanta la relanti/turatii mici. La turatie mare nu se mai aude.

    Leave a comment:


  • mirceammd
    replied
    https://www.youtube.com/watch?v=X0cTdREchHI

    https://www.youtube.com/watch?v=1qoNAYznFsE


    astept si eu un raspuns, m-am programat la service

    https://www.youtube.com/watch?v=S6tFbqQUzGw

    https://www.youtube.com/watch?v=cEf9btCcUro

    am repostat clipurile cu volum marit sa se auda mai bine

    primele 2 clipuri nu mai sunt valabile
    Last edited by mirceammd; 16 May 2018, 23:19. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • adrianmm
    replied
    n-am umblat la absolut nimic. am bagat benzina. atat

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Se percepe ca o bataie , pare a fi ceva intern la motor , cam asta pot distinge eu din clip , live posibil sa fie altfel perceput sunetul, apeleaza la garantie , vezi ce zic si ei .
    Eu zic sa te duci la ei cat mai repede posibil , daca n-ai umblat la ceva ce poate anula garantia sunt obligati sa-ti rezolve problema .
    Last edited by prometheus; 14 May 2018, 23:23.

    Leave a comment:


  • adrianmm
    replied

    pe HD se aude mai bine. se aud mai ales la sfarsitul clipului dar nu numai in sjurul valorii de 1000 rpm. eu banuiesc suportul motor. in afara acestei turatii sus sau jos nu se aud acele batai

    Leave a comment:


  • DannyMC
    replied
    A mea nu a avut joc de noua, a capatat jocul dupa un an si ceva. Din ce am inteles apare din cauza tasarii tampoanelor!

    Leave a comment:


  • Catalin S.
    replied
    Apropos de jocul capotei, ia puneți voi cheder de Dacie 1300 și vedeți apoi dacă mai mișcă-n front...

    Leave a comment:


  • DannyMC
    replied
    Am reclamat problema cand am fost anul trecut la revizie! Nu am vazut exact ce a facut mecanicul pentru ca plecasem de langa masina atunci dar banuiesc ca a coborat un pic zavorul, stiu ca sunt niste suruburi din care se poate regla pozitia.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Originally posted by DannyMC View Post
    Verifica si jocul capotei motorului. Am avut si eu un zgomot ca un zornait cand motorul era la ralanti si am observat ca provenea de la zavorul capotei.
    Zornaitul asta generat de jocul capotei motorului l-am observat si eu.
    Danny, tu cum l-ai rezolvat?
    Te rog detaliaza putin, informatia ar fi folositoare si altor colegi.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google