1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CostiC
    replied
    NICIODATA nu o sa gaseasca ceva gresit. din pacate sunteti in clubul celor care au luat teapa cu Logan 1.0 Sce. O masina de rahat. NU merita nici macar 100 de euro. O sa fie o lupta cu morile de vant pe timpul si banii vostri. Pe cei de la Dacia ii doare la basca.

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    Un prieten a fost acum 6 luni la toti cei 3 dealeri din Brasov cu acest zgomot, nici unu nu a gasit nimic in neregula.

    Leave a comment:


  • Vess
    replied
    Revin cu o informatie, care din pacate pentru mine nu este prea placuta, cred ca nici pentru cei care intampina aceasta problema a huruitului din zona motorului,asadar un inginer de la Dacia mi-a spus ca are in teste 2 Dacia Logan motorizare 1.0 care au acest huruit si nu reuseste sa elucideze acest mister, al huruitului, nu provine nici de la capota, nici de la capacul filtrului de aer, nici de la acele scuturi de aluminiu de la evacuare, nici macar de la tampoanele motorului, pe care le-a schimbat, degeaba, acel huruit nu dispare. A spus ca incearca sa gaseasca o solutie dar tare ii este teama ca cei de la Fabrica or sa spuna ca nu avem ce face asa se comporta motorul de 1.0 in 3 cilindrii din prisma faptului ca nu este foarte bine echilibrat.
    Pe mine unul nu ma incanta deloc acest raspuns fiindca mai nou conduc un mini tractoras si nu un logan, e adevarat ca unii spun cat ai dat pe el atata face insa eu, ca un fost propietar de logan 1.4 an 2005, vin si spun ca trebuie sa existe o solutie, macar de a mai atenua acel huruit. Miercuri sunt iar programat la service sa vedem ce mai zic de data asta fiindca sunetul s-a intensificat, am vorbit si cu cei de la vocea clientului Dacia si au spus ca fac tot posibilul sa remedieza aceasta problema.
    Va tin la curent

    Leave a comment:


  • Bobo1973
    replied
    Salutare!! O problema oarecum asemanatoare am si eu la un Sandero cu motorizare 1.0 sce. La viteza redusa, de exemplu cand opresc la un semafor sau trecere de pietoni, se aude o bataie ritmica, parca ceva atinge caroseria. Am reglat capota, care avea un mic joc, i-am pus inclusiv tampoane noi, degeaba. Am miscat evacuarea sperand ca de acolo este problema, nimic.
    Este destul de enervant pentru ca practic se aude ca un clantanit, cum pui piciorul pe frana in coloana la semafor incepe si bate ca si cum ar atinge evacuarea caroseria. Daca acelerez cu ea scoasa din viteza nu se aude nimic, totul este ok. Doar cand ma deplasez viteza mica si incetinesc prin franare.

    Leave a comment:


  • Vess
    replied
    Salut. Si eu intampin aceeasi problema la un logan din 2018, de aprox. 1 luna cand o pornesc dimineata zici ca e un mic tractoras. La 1100 turatii apare vibratia/bataia,am dus-o la reprezentanta fara programare, am lasat-o acolo, dupa vreo 3 ore m-am intors si am luat-o, mi-au zis ca asa face motorul fiindca nu e echilibrat, ca cel in 4 cand 2 urca, 2 coboara. M-am programat saptamana asta iar si o sa raman si eu sa vad exact ce-i face si revin. Mentionez ca pe sub masina am verificat si nu troncane nimic. Revin

    Leave a comment:


  • Catalin12345
    replied
    Dupa aproape o luna de asteptare, azi mi-au schimbat calculatorul. Am facut 50 km asa de proba si masina merge bine. Sper sa nu mai apara problema.

    Leave a comment:


  • Catalin12345
    replied
    Am fost azi la Meridian si mi-au zis ca o sa-mi schimbe calculatorul de injectie. Revin cu detalii dupa schimbare.

    Leave a comment:


  • sunshine
    replied
    Cu toate că voi vorbi despre o cu totul altă mașină si altă motorizare, tot benzină, întâmpinam aleatoriu această problemă. S-a rezolvat prin schimbarea bobinei și la scurt timp și a bujiilor deci probabil că simptomul este legat de aprindere.

    Leave a comment:


  • LauCalin
    replied
    Originally posted by Catalin12345 View Post
    Asa este, la 65-70 la ora parca se simte mai bine in treapta 4, insa la mers constant in localitati i.am dat a 5a pentu ca, de la 55 km/h imi recomanda sa dau treapata sulerioara. La 60 la ora are 2000 rpm si m.am gandit ca nu e nicio problema sa merg peste 2000 rpm.
    Nu am nici o eroare in bord. La vechiul 1.2 16v nu avea nimic la stlul asta de mers. Oricum daca mai face figura, merge la doctor.
    Daca cineva a intampinat problema sa-mi zica ai mie.
    La multi ani romani!
    Nu este nici o problema sa mergi constant cu 2000 rpm. Motorul nu ar trebui sa dea nici un simptom ca nu s-ar "simti bine". Faptul ca e puturos daca vei calca acceleratia la podea, e alta treaba. In acest caz se recomanda treapta a IV-a pana spre 3500 rpm si apoi sa schimbi a V-a. Cauta testul facut de cei de la turatii.ro pe youtube si vei vedea ca si Sandero-ul testat de ei cu acest motor avea o usoara intrerupere la un moment dat.

    Leave a comment:


  • aurbrz
    replied
    Întreruperi din astea am avut la fostul motor de 1,4 și proveneau de la o bujie defecta. Poate n-ar fi rău să-ți verifici bujiile.

    Leave a comment:


  • Catalin12345
    replied
    Asa este, la 65-70 la ora parca se simte mai bine in treapta 4, insa la mers constant in localitati i.am dat a 5a pentu ca, de la 55 km/h imi recomanda sa dau treapata sulerioara. La 60 la ora are 2000 rpm si m.am gandit ca nu e nicio problema sa merg peste 2000 rpm.
    Nu am nici o eroare in bord. La vechiul 1.2 16v nu avea nimic la stlul asta de mers. Oricum daca mai face figura, merge la doctor.
    Daca cineva a intampinat problema sa-mi zica ai mie.
    La multi ani romani!

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Daca ai doar 2000 km, la 65-70 nu prea ar trebui treapta a 5-a..chiar daca in bord iti rscomanda treapta superioara, e cam mincinos.
    Legat de acel delay, nu am auzit/patit, dar atata timp cat nu ai vreo eroare in bord, poate fi de la faptul ca are un cuplu mic, poate si de la benzina..
    Sfat prietenesc, invat-o mai sprintena/mergi cu ea mai turata, cu a 5-a la 65-70 ai mult sub 2000 rpm, ceea ce nu ii face bine.La viteza aceasta mai bine mergi cu a 4-a..

    Leave a comment:


  • Catalin12345
    replied
    Salut. Am o problema cu loganul meu 1.0 sce, 2000km. Cateodata cand merg constant cu treapa 5 la viteze de 65-70 km motorul are o intrerupere de o secunda, turatia scade aprox 200 rpm si da in nas. Vreau o parere de-a voastra inainte de a merge cu ea la reprezentanta. Ce poate sa fie? Mentionez ca in rest masina merge foarte bine, in celelalte viteze nu se intampla fenomenul si nici la viteze mai mari, sau mai mici. Am alimentat cu petrom 99 si omv 100. Daca cineva a intampinat problema sa.mi zica si mie care e buba. Multumesc!

    Leave a comment:


  • maddogg
    replied
    La mine se aude acea bataie enervanta din primele posturi filmuletzele yt, care acum nu mai sunt accesibile, 0.9 tce.
    La service nu au gasit nimic desi au recunoscut zgomotul, au repozitionat pina si tamponul motor, nu e de la el.
    Se-Fe bataia aia, nimeni nu stie de unde vine.

    Leave a comment:


  • mirceammd
    replied
    Originally posted by maddogg View Post
    Incearca sa o tii intre 1000-1100 rpm si o sa-l auzi tot timpul zgomotul respectiv, sau mai bine porneste ac-ul stand pe loc la turatie de ralanti (forteaza cresterea turatiei cu 200-300 rpm) si la fel, auzi tot timpul bataia aia enervanta.
    " asa-s astea "
    vad ca ai 0,9. la fel e si la tine?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google