1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • iatagan
    replied
    Dar ce zgomot? Nu puteti face unul din voi o inregistrare audio?

    Leave a comment:


  • moru
    replied
    Cati kilometri ai cu masina ? Eu am in jur de 45.000 km cu ea, face 3 ani in februarie. Am zgomotul specific de la 15000-18000, in zona de 1100 rpm. M-am acomodat cu el, nu am de gand sa schimb vreun tampon. Sunt sigur ca se va comporta la fel la scurt timp dupa schimbare.
    Last edited by moru; 21 November 2019, 15:35.

    Leave a comment:


  • chitziman
    replied
    am fost si eu astazi pentru acceasi problema ..ca nu ca n-are nimic ca asta e zgomotul , a pus-o la interfata a facut update la calc de injectie degeaba...cand e la 1000de rpm incepe balamucul , i-am tinut-o si la 1000 sa vada cum face dar degeaba.....

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Originally posted by CostiC View Post
    exact ce spune colegul Onixer . este o diferenta destul de mare intre motoarele de 3 clindri si cele de 4 cilindri din punct de vedere al trepidatiilor.
    Da, mai ales fata de Dacia 1300.

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    ..si la frana de motor as adauga..

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    exact ce spune colegul Onixer . este o diferenta destul de mare intre motoarele de 3 clindri si cele de 4 cilindri din punct de vedere al trepidatiilor.

    Leave a comment:


  • Onixer
    replied
    Ar fi altfel din cauza ca motorul in 3 cilindri e ne-echilibrat si astfel trebuie un tampon supradimensionat pentru a face fata uzurii.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    adica ce vrei sa spui cu "motor in 3 cilindrii", de ce ar fi altfel fata de unu cu 4 cilindrii sau mai multi/mai putini ? e mai prost sau poate mai bun ??

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    eu am schimbat acel tampon de la motor. acum 1 .luna jumate. rezolva problema , insa dupa 3000 de km imi lasa impresia ca e doar carpeala. tind sa cred ca e proiectat gresit. nu e proiectat pentru un motor in 3 cilindri.

    Leave a comment:


  • mirceammd
    replied
    A mai schimbat careva tamponul motor?

    Leave a comment:


  • moru
    replied
    Asa cred si eu... Elastic mai ales pentru ca si carcasa lui este din plastic. Ma gandesc daca nu cumva si gaura de sub el afecteaza rezistenta lui. La diesel stiu ca spatiul ala e folosit de suport, la 1.0 suportul pare sa nu aiba nimic in zona de acolo.
    In orice caz, cred ca la 3 ani trebuie schimbat tamponul... Poate si asta e motivul pentru care amana inlocuirea atat de mult, sa nu te duci de doua ori la garantie pe tema asta.
    Last edited by moru; 19 May 2019, 23:01.

    Leave a comment:


  • meganel
    replied
    Pai si cel schimbat nu era de origine? Doar nu a venit din fabrica aftermarket. Eu cred ca tamponul este prea elastic la cald.

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Nu luati pe producator sau orice aftermarket la tampoane motor. Mergeti pe original. Va spun din experienta. Sansele de a avea probleme sunt ridicate.

    Leave a comment:


  • Bobo1973
    replied
    Interventia, respectiv schimbarea suportului motor a intrat pe garantie. Nu stiu cat ar costa piesa in service dar in magazin pretul este intre 300 si 400 RON depinde de producator. Incepuse sa ma deranjeze destul de tare si eram hotarat sa o schimb in regie proprie daca faceau nazuri cu schimbarea in garantie. Tot atat de adevarat este ca m-au amanat cam o luna cu diagnosticarea.

    Leave a comment:


  • augustus8186
    replied
    Mulțumim de informații. A intrat pe garanție schimbarea lui? Sau așa că idee ai vreun deviz cât a costat? Se pare că această piesă are unele probleme care se manifestă prematur să știm și noi la ce sa ne așteptăm în caz în nevoie

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google