1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oBED
    replied
    bine ar fi, zicea torqemada ca tampoanele de la motor sunt de calitate medie, poate au facut un upgrade.

    Leave a comment:


  • Vess
    replied
    Sincer imi pare ca este putin diferit de cel din fabrica, imi pare rau ca nu i-am facut poza

    Leave a comment:


  • oBED
    replied
    pai daca au pus acelasi tip de tampon, la fel se va intampla si cu asta ...

    Leave a comment:


  • Vess
    replied
    Salut,
    Dupa multe incercari, teste si discutii interminabile cu cei de la V Clientului s-a descoperit sursa zgomotului. Au schimbat tamponul de la motor din partea dreapta si zgomotul a disparut

    Leave a comment:


  • devreg
    replied
    nu-i problema, dupa ce iese din garantie, iti schimbi conducta pe cheltuiala ta.

    Leave a comment:


  • Bobo1973
    replied
    Mergand in service am descoperit o alta sursa de zgomot si anume radiatorul de la instalatia de aer conditionat, se misca si bate de radiatorul instalatiei de racire sau de suport. La voi tot asa este? eu l-am miscat intamplator atingand furtunul din partea de sus, service-ul sustine ca "asa sunt toate" si nu au ce se stranga sau sa inlocuiasca. Atasez si doua fotografii una plan mai indepartat si una mai de aproape. Piesa de aluminiu, terminatia futunului de presiune bate de un suport de plastic, radiator nu-mi dau seama.
    La relanti cateodata o apuca zdranganeala.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    asta înseamna că o când mai ușor

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Ar fi jenant..dar nu exclus..
    INseamna ca poate nu mai vinzi masina..

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    maine o sa merg la service sa verific
    daca e asa iti promit ca iti trimit cu fan courier o BERE de care vrei tu..

    Leave a comment:


  • Bobo1973
    replied
    Am gasit intr-un final cauza batailor, zgomotelor. Pe circuitul de racire de undeva din zona bateriei s-a desprins dintr-un surub o clema metalica care sustine un furtun. Atasez cateva fotografii. Clema am prins-o de un alt furtun cu un colier.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    pai sa vad ce spun cei de la ANPC. daca trebuie voi face si expertiza tehnica autorizata. daca ajung acolo va trebui sa-i dau in judecata sa imi plateasca timpul pierdut si bani platiti pe expertiza. Ma asteapta un drum lung pana rezolv problema asta.

    Leave a comment:


  • meganel
    replied
    Si la mine se aude aceasta bataie in decelerare in plaja 1200-1000 de rotatii.Parca nu tot timpul are aceasi intensitate. Ca si remediu, dau muzica mai tare

    Leave a comment:


  • Cyrusddm
    replied
    Iti trebuie confirmare defect de catre expert tehnic autorizat. Apoi faci reclamatie la Anpc.
    Daca vrei sa ai sanse mai mari de succes

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    Am fost la reprezentata din Caransebes. Azi a venit si raspunsul celor de la Dacia (la recomandarea celor in Caransebes) prin care imi spun ca zgomotul este in parametri normali. Am trimis sesizare la ANPC si voi vedea ce se intampla. Din pacate imi dau seama ca ma lupt cu morile de vant. Toata lumea aude zgomotul de tractor dar nimeni nu stie de ce. Ai atunci normal ca o companie mare de RAHAT ca si Dacia se spala pe maini si spune ca e normal sa se auda asa. Asta e , probabil dupa prima revizie voi incerca sa o vand (sper sa mai scot ceva pe ea desi nu cred)

    Leave a comment:


  • Catalin12345
    replied
    Si mie imi troncane la 1100-1200 rpm de cateva zile undeva in partea din dreapta fata.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google