1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prometheus
    replied
    Se percepe ca o bataie , pare a fi ceva intern la motor , cam asta pot distinge eu din clip , live posibil sa fie altfel perceput sunetul, apeleaza la garantie , vezi ce zic si ei .
    Eu zic sa te duci la ei cat mai repede posibil , daca n-ai umblat la ceva ce poate anula garantia sunt obligati sa-ti rezolve problema .
    Last edited by prometheus; 14 May 2018, 23:23.

    Leave a comment:


  • adrianmm
    replied

    pe HD se aude mai bine. se aud mai ales la sfarsitul clipului dar nu numai in sjurul valorii de 1000 rpm. eu banuiesc suportul motor. in afara acestei turatii sus sau jos nu se aud acele batai

    Leave a comment:


  • DannyMC
    replied
    A mea nu a avut joc de noua, a capatat jocul dupa un an si ceva. Din ce am inteles apare din cauza tasarii tampoanelor!

    Leave a comment:


  • Catalin S.
    replied
    Apropos de jocul capotei, ia puneți voi cheder de Dacie 1300 și vedeți apoi dacă mai mișcă-n front...

    Leave a comment:


  • DannyMC
    replied
    Am reclamat problema cand am fost anul trecut la revizie! Nu am vazut exact ce a facut mecanicul pentru ca plecasem de langa masina atunci dar banuiesc ca a coborat un pic zavorul, stiu ca sunt niste suruburi din care se poate regla pozitia.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Originally posted by DannyMC View Post
    Verifica si jocul capotei motorului. Am avut si eu un zgomot ca un zornait cand motorul era la ralanti si am observat ca provenea de la zavorul capotei.
    Zornaitul asta generat de jocul capotei motorului l-am observat si eu.
    Danny, tu cum l-ai rezolvat?
    Te rog detaliaza putin, informatia ar fi folositoare si altor colegi.

    Leave a comment:


  • adrianmm
    replied
    masina are acest zgomot/vibratie fara legatura cu capota, carcasa filtrului de aer
    o ia "boala" pe la 1000rpm indiferent daca e scoasa din viteza, in viteza, ambreiaj apasat sau dat drumu. daca o accelerez pe loc la 1000rpm incep "tachetii"/vibratiile. la fel face si in mers si la decelerare (pe liber) cand ajunge in jurul la 1000rpm apoi se linisteste
    azi la service am ajuns la sf programului, o sa merg sapt viitoare

    Leave a comment:


  • DannyMC
    replied
    Verifica si jocul capotei motorului. Am avut si eu un zgomot ca un zornait cand motorul era la ralanti si am observat ca provenea de la zavorul capotei.

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Aproape sigur atinge ceva pe sistemul de evacuare, sunt multe tinichele împrejur. Vibrațiile la sistemul de evacuare sunt normale, sunt in fisa postului cum s-ar zice. Gazele de evacuare nu curg ca apa prin conducta, ci mai cu noduri, din cauza a esta componentele sistemului sunt fixate de sașiu prin tampoane elastice. Si da, fenomenul poate da trepidații amplificate la turații mici si la ralanti. Fiind vorba de o mașină noua, probabil ca trebuie distantat vreun ecran termic, cum a spus colegul mai sus. Dar cu timpul se mai pot rupe sau desprinde tampoane, coliere, deci cu timpul așa face toate. Se rezolva ușor dar trebuie sa ai acces sub mașină. Iar pana atunci sa te faci ca ploua prin parcări sau la semafor, când întoarce lumea privirea spre mașina ta.

    PS. Acum mi-am văzut postarea si "șasiul" . eu aici tastez fara diacritice dar o funcție a androidului anticipează cuvintele si le scrie după capul lui. Si le arata cu caractere minuscule sa nu pot corecta inainte sa le fi postat. Cer eu scuze in locul lui.
    Last edited by jr65; 12 May 2018, 13:45. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • adrianmm
    replied
    o sa merg la service si o sa revin cu un raspuns

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Salutare!
    Am experimentat si eu niste zgomote ciudate, pana la urma era catarama de la centura din dreapta fata care trepida de stalpul din plastic. La fel aparea in special cu motorul rece. Dar nu se auzea din zona motorului.
    Si am ajuns si in service pentru ca la rece trepida protectia de tabla/aluminiu de deasupra esapamentului, se auzea un zdrznganit, ma temeam sa nu fue rupta, desi nu am lovit nimic.
    Dim fericire au miscat-o putin si nu a mai aparut nici un zgomot, mi-au aratat ca e ok.
    Ma gandesc ca mai pot apare vibratii ciudate , datorita faptului ca este un motor in 3 pistoane si, implicit, trepidatiile sunt mai accentuate decat la unul in 4.
    Avand garantie, nu strica sa le faci o vizita si, vorba colegului, ne spui si noua.
    Pana la urma o lasi si acolo peste noapte, ca sa fie vizibile sunetele suspecte.
    Bafta!

    Leave a comment:


  • Catalin S.
    replied
    Hmmm, ceva bătăi ocazionale, pârâieli și țăcănituri avem mai toți cei cu 1.0 Sce, dar am pus-o pe seama slabei antifonări, iar unii au făcut de când au luat-o chiar și 10.000 km fără probleme.

    Totuși, dacă tu simți că este mai mult decât ce am zis mai sus, mergi cu ea la garanție și spune-ne și nouă te rugăm rezultatul.

    Leave a comment:


  • stoicanu
    replied
    Cel mai bine mergi la service
    Dupa care ne anunti si pe noi ce probleme ai avut

    Leave a comment:


  • adrianmm
    started a topic 1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers

    1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers

    Intampin urmatoarele probleme la un Logan 1,0 sce 2017:
    masina prezinta un zgomot ca de bataie de tacheti la relanti, mai ales in jur de 1000rpm. parca ar vibra ceva dedesubt pt ca sunetul nu e din motor.
    ati intampinat problema asta si cei care aveti acest motor? "asa face toate"?
    uneori se aude si cand stau la semafor. daca dau sa plec si e in viteza 1-a cand cuplez ambreiajul si e la 1000 se aud accentuat bataile.
    ce face zgomotul asta? ambreiajul? vibreaza scutul? toba, esapament...? daca deschid capota, zgomotul nu pare a fi de la motor.
    deci :zgomot/vibratie////
Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google