1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bobo1973
    replied
    Salutare!
    Azi am schimbat suportul motor. Atasez poza cu noul suport care este identic cu cel vechi. Voi vedea zilele urmatoare cum se manifesta.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Asa sa faci, nu de alta, dar asa au mai promis si altii.....
    Last edited by alex1ioan; 9 May 2019, 11:00.

    Leave a comment:


  • Bobo1973
    replied
    Salutare!
    Saptamana trecuta am fost in service pentru revizia de 40.000 km. Cu aceasta ocazie am adus din nou in discutie bataia, vibratia pe care am descris-o anterior. Reluand masina la mana au ajuns la concluzia ca bataia pe care le-am semnalat-o este cauzata de tamponul motor. Acum astept schimbarea si revin cu impresii plus fotografie a tamponului motor daca este diferit de cel original.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Motoarele astea mici, cu cai putini, daca sunt legate la o cutie foarte scurta, in oras sunt foarte ok, iar daca folosesti fff mult masina doar in oras, e chiar ok. Masina sotiei e de 1.1 l, si avea acu 20 de ani 55 cai, inca in oras nu ma simt incetinit, sau ca as incetini pe cineva... In exterior este doar ptr mers linistit, altfel nici nu poti...
    Cei drept are sub 900 kg.

    Leave a comment:


  • Merdiso
    replied
    Asta este si ideea, ca doar din vara vine si pe Clio, trebuia testat mai intai pe ceva mai low-cost.
    Cine spune despre asta de 73HP pe Dacie ca-i lent, oare ce parere are de versiunea de 65 pe o masina care, teoretic, va fi mai grea?
    Last edited by Merdiso; 28 March 2019, 01:11.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Mă bucur că s-a rezolvat , ușor-ușor bolile copilăriei trec și 1.0 sce devine adult in toată regula.

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    După schimbarea tampon motor dispare zgomotul,

    Eu așa am rezolvat

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Am spus-o din primele zile de la achiziție și o susțin în continuare; bataia/vibrația e localizata in dreapta, la piciorul stâng al pasagerului, in dreptul filtrului de habitaclu. Se poate pune mana pe porțiunea aceea de tunel și veți simți din plin bataia.
    Părerea mea,personala, este, că acolo, in bord ceva intra in rezonanță (nu mereu), conducte AC, componente ale climatizării, Dumnezeu știe ce!

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Am spus-o din primele zile de la achiziție și o susțin în continuare; bataia/vibrația e localizata in dreapta, la piciorul stâng al pasagerului, in dreptul filtrului de habitaclu. Se poate pune mana pe porțiunea aceea de tunel și veți simți din plin bataia.
    Părerea mea,personala, este, că acolo, in bord ceva intra in rezonanță (nu mereu), conducte AC, componente ale climatizării, Dumnezeu știe ce!

    Leave a comment:


  • Bobo1973
    replied
    Am ajuns de m-am bagat si eu in canal si surpriza totul normal, este inexplicabil cum de in interior se aude asa de clar si de afara nimic.
    Asa ceva nu am mai intalnit la o masina.

    Leave a comment:


  • Bobo1973
    replied
    Azi am fost din nou in service (a treia oara) cu bataia/vibratia pe care nu o pot localiza si impicit elimina. La mine cel mai bine se aude cand motorul este rece si se manifesta cand ma apropii de un semafor, trecere pietoni sau pur si simplu ma depasez in coloana si incetinesc apasand usor frana. Au schimbat tampoanele de la capota plus bileta motor-caroserie, au luat la mana evacuarea - este OK
    Asa ceva nu am mai intalnit pana acum, din interior se aude clar si tare de afara nimic, doar putin daca misti masina si 20 cm daca ai miscat-o si apesi frana incepe sa bata am incercat si cu frana de mana si face la fel.
    Am pus-o pe canal cu seful de service in masina si trei mecanici in canal si am miscat-o inainte si inapoi jumatate de ora pana am renuntat eu.
    Din interior se aude de afara nimic,

    Leave a comment:


  • Catalin12345
    replied
    Asa este, si la a mea zgomotul se aude numai din interior. Desi se aude destul de incet acest zgomot, imperceptibil pentru unii, eu am fost cu ea la garantie si mi-au zis ca '' e un zgomot tehnologic normal, deoarece dezechilibrul motorului este cel mai accentuat pe la 1100 rpm''. Cel mai tare se aude cand e motorul rece, la prima cheie, in rest nu sunt alte zgomote.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    In mers, întradevăr, nu se aude, dar pe la semafoare, pe liber, nu mereu, o mai ia "boalele", totul e sa fie liniște în habitaclu. Zgomotul se aude doar in interior, daca ieși , dispare misterios, revii, revine și el . Ceea ce pare curios este, că acea carcasa a suportului, fata de vechiul 1.4, e din plastic, poate influențează și asta, chiar daca motorul e mai ușurel cu 20 kg.
    Am să monitorizez problema și dacă zgomotul devine permanent, am să merg la garanție.
    Asteptam poza cu noul tampon sa putem compara .
    Last edited by alex1ioan; 23 March 2019, 17:58.

    Leave a comment:


  • augustus8186
    replied
    Si eu sesizez o trepidatie accentuată provenind din partea dreapta dimineața la rece la turatia de relanti si probabil este aceeasi cauza adica suportul motor. Nu i-am dat mare importanță pana acum vazand că se discută pe aceasta temă. In rest in mers este ok nu se aude nimic si nici in stationare cu motorul pornit daca este cald. Urmaresc în continuare sa vad evolutia si daca nu se agraveaza pana la următoarea revizie.

    Leave a comment:


  • jr65
    replied
    Am experimentat si eu de vreo doua ori fenomenul de batai la turatii de cca 1100-1200 rpm. Dar era la ralanti, la rece, cand s-a intamplat sa stea turatia mai mult timp in jurul acestei valori. Se simtea evident din dreapta, vedeam si oglinda laterala tremurand.
    Fiind avizat asupra acestui comportament, ulterior am evitat sa las motorul sa functioneze acolo. Am accelerat putin sau am pornit la drum.
    Voi sesizati bataile in mers ? Si cat de puternic ? Cele despre care spun eu nu erau la un nivel foarte ridicat, cam ca un diesel mai mare si mai uzat la ralanti.


    Originally posted by Vess View Post
    Sincer imi pare ca este putin diferit de cel din fabrica, imi pare rau ca nu i-am facut poza
    Pai fa acum la cel nou si il putem compara noi cu tamponul din fabrica de pe masinile noastre.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google