La a mea zdranganea catarama centurii, daca sta lipita de plastcul de pe stalp face un zgomot deranjant. Trebuie doar indreptata. Ulterior am remarcat zgomotul pe dedesubt.
Dar acum nu mai zdrangane, totul e ok, dupa ce am vizitat reprezentanta.
Daca ati identificat un zgomot si mai ales stiti cand apare/il puteti reproduce la anumite turatii, folositi garantia si remediati, altfel e pacat ca ati dat banii pe masina noua.
Fiind totusi in 3 pistoane, mereu se va simti o trepidatie kn special in stationare, dar nu ignorati zgomotele suspecte.
Eu am aproape 5000 km cu SCE, chiar e ok, imi place ca se tureaza mai usor ca 1.2 16v, nu stiu de ce se aude ca un mixer/avion cand e turat motorul..iar la 1.2 si 1.6 ai alt motor in 4 pistoane), cu motorul pornit aproape ca nu se auzea la relanti..la 1.0 SCE se simt si in volan trepidatiile..
1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers
Collapse
X
-
Încearcă să pui palma in dreapta jos, la pornire, in dreptul filtrului. Daca nu pornește radio , zgomotul e foarte enervant, dar după ce se satura de clănțănit, dispare. De obicei daca staționarea e de câteva minute, nu opresc motorul, opresc muzica și în mașină e liniște, nimic supărător. Vibrează doar la pornire până se așează.
... si nu mereu
Leave a comment:
-
Deci, Logan1.0 .. 8200km. Avem vibrații la pornire, sar scurt in treapta doua și totul e OK. Să înțeleg că ”așa face toate ” ?.
Leave a comment:
-
Poate pe ăsta și mizează, pe delăsare, lipsa timpului, las că merge și așa. Cu cât zgomotele se accentuează, cu atât dam sonorul mai tare la media .
Problema e, daca la ei zgomotul se pitește că durerea de măsea la stomatolog?
Leave a comment:
-
Mergi, totusi, pe la reprezentanta si arata-le minunatia..banuiesc ca or sa indrepte ceva pe acolo..
In plus, fii d pe garantie, nu iti trebuie programare, ar trebui sa te preia direct..
Leave a comment:
-
Incearca sa o tii intre 1000-1100 rpm si o sa-l auzi tot timpul zgomotul respectiv, sau mai bine porneste ac-ul stand pe loc la turatie de ralanti (forteaza cresterea turatiei cu 200-300 rpm) si la fel, auzi tot timpul bataia aia enervanta.
Leave a comment:
-
Într-adevăr, vibrația/zgomotul vine din zona filtrului de habitaclu, daca lipesc palma in dreapta jos simt bătaia. Am mișcat de el, nu se mișcă, ce ar putea intra in rezonanta acolo? Problema e doar la pornire, dupa ce își face numărul, nu se mai aude.
Are idee cineva ce poate fi?
Leave a comment:
-
Așa bănuiesc și eu că e ceva banal și deranjant în același timp. Asta sa fie marea ei "buba".
Se restrânge lista " suspectelor ", suspectez carcasa/filtrul de habitaclu în proporție de 80%(stânga pasager, jos). Sper să-l fi dat de gol.
apropo, la 1100 rpm se aude zornaitul..
Leave a comment:
-
Concluzia e una singura: nu e de la motor..ci pe undeva intra in rezonanta vreo tablarie (scuze,ecran termic)..doar ca e deranjant, dar daca o ridici pe un elevator, se rezolva..eu am rezolvat pe elevatorul de la Dacia, ah luat la mana tot esapamentul si au gasit unde era zgomotul, a indoit putin si gata, nu era nimic slabit/desfacut..mai mare deranjul cu timpul pierdut, plus ca ma temeam ca cine stie, sa nu cada ceva pe dedesubt..
Leave a comment:
-
la ce turatie? dupa ce turatia se stabilizeaza si motorul e cald, incearca sa o tii la turatia respectiva si vezi daca mai face
Leave a comment:
-
A aparut un zgomot/trepidatie,undeva in zona centrala a bordului, la pornirea la rece. Problema dispare dupa ce turatia se stabilizeaza. A intampinat cineva problema?
Leave a comment:
-
mersi fain! azi am fost in service si problema a ramas sub observatie. o sa revin intr-o luna la revizie. nu s-a gasit problema. nimic pe dedesubt nu se misca si nu a fost nimic ne la locul lui...
o sa verific si locul indicat de tine
Leave a comment:
-
Bun...astazi am gasit putin timp sa ajung la masina. Ce am spus cu un post inainte este o prostie( sa zicem ca ora tarzie a contribuit la asta + faptul ca problema respectiva a fost acum ceva timp ). Poza este facuta asa cum am zis in spatele motorului, partea de jos. Acolo avem 3 scuturi termice: A si B pentru traseul evacuarii si C pentru catalizator. Tinand cont de vibratiile motorului in 3 cilindrii toate aceste scuturi pot fi generatoare de zgomot daca nu sunt prinse asa cum trebuie. La mine problema a aparut la suportul din fata al evacuarii ( cel verde, incercuit). Prinderea lui se face cu 2 suruburi care se afla la o distanta foarte mica de scutul termic B. Unul din acele suruburi era slabit bine de tot si nu doar ca atingea in acel scut dar si suportul in sine se misca. Pentru a ajunge la el a trebuit sa demontez scutul B mai inainte si abia dupa am avut acces la suport.Attached FilesLast edited by k800; 21 May 2018, 14:01.
Leave a comment:
Leave a comment: