Nu le-am cerut acordul, i-am anunțat că sunt înregistrați, și au continuat convorbirea, deja deviem de la subiectul topicului și ne înjură colegii, că postăm inutil.
Vă mai anunț pe măsură ce discut cu ei.
Cei de la VC erau contrariați că de ce nu mi-a explicat serviceul de ce plătesc eu intervenția. Le-am explicat că și dacă îmi explicau tot nu luam în seamă nici o explicație.
P.S. erau pe undeva niște flyere de când sa lansat cutia Easy-R in care se spunea ceva de genul că ambreiajul nu este considerat consumabil. Are cineva acele pliante?
Vă mai anunț pe măsură ce discut cu ei.
Cei de la VC erau contrariați că de ce nu mi-a explicat serviceul de ce plătesc eu intervenția. Le-am explicat că și dacă îmi explicau tot nu luam în seamă nici o explicație.
P.S. erau pe undeva niște flyere de când sa lansat cutia Easy-R in care se spunea ceva de genul că ambreiajul nu este considerat consumabil. Are cineva acele pliante?







). Și eu sunt in continuare foarte mulțumit de cutie, și nu consider că trepidațiile sunt așa deranjante încât să necesite schimbarea ambreiajului, deși cu timpul se pot amplifica și pot devenii deranjante deși știu în mod cert că schimbul cu fix același ambreiaj nu va rezolva problema. Eu am vrut doar să aduc la cunoștință dealerului prezența acestor mici neajunsuri ale cutiei și sa ajuns la altele. In mod cert eu nu voi plătii 1leu pentru schimbul de ambreiaj, in cel mai rău caz dealerul se va alege cu o mașină în parcul SH, dar chiar nu aș vrea să se ajungă aici, e mult prea devreme și chiar mă declar mulțumit de marcă și de mașină.
Comment