Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vorbim când vă ies mașinile din garanție cu turbo + EWG original fără probleme, până atunci
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Si la treaba asta incerc sa fac un tipar, din nou pt un defect care e de fabricatie dar...cu un subiectivism evident cred ca la cei care merg mai intepat defectul apare mai tarziu, la unii deloc pana in momentul de fata (sunt cativa useri si aici trecuti de 30000 km fara problema la ewg)

      Comment


      • Planned obsolescence sau cum ar zice un youtuber smartphone cu 4 roți, cam toate modelele după 2020 se încadrează aici.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Am citit cu interes problema asta cu zgomotul metalic. Problema in sine seamana izbitor cu zgomotul de tractor de la Logan II din cauza suportului de motor. Da! Nu vorbim de aceeasi functionalitate dar , felul cu trateaza Dacia aceasta problema e identica. Marca inregistrata. Si mai o remarca..... asa a fost si cu catalizatoarele montate pe logan II ianuarie 2018 - August 2018 la care s-a renuntat la rechemarea in service a autoturismelor, asteptand ca milogii sa apara defectul si sa se faca toata tarasenea prin VC. ( doar doar iese bolidul din garantie si nu mai trebuie Renault sa suporte cosuturile de inlocuitre ( piese + manopera).

          Pentru cei ce care inca cred ca exista vreun productor auto care trateaza problemele din Romania serios , vreau sa va dezamagesc ...... nu prea sunt... La fel ca Renault -Niasan - Dacia sunt fara exceptie toti ceilalti.


          „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

          Comment


          • Ar trebui creata o asociatie a posesorilor de Dacia care sa ii reprezinte legal pe proprietari. Va garantez ca abordarea de catre Dacia a numeroaselor probleme intampinate nu va mai fi aceeasi atunci cand sesizarile vor veni din partea asociatiei.

            Comment


            • Cred ca NU este bine \corect sa generalizam, Dacia a produs si masini bune \fiabile fara vreo problema tehnica de fabricatie.
              Last edited by Gil26; 13 June 2023, 19:13.

              Comment


              • Revenind la zgomotul tijei: urmarind un alt forum am vazut cateva update pe paginile de wiki si multe informatii interesante si utile bine structurate si prezentate asa cum ne-a obisnuit colegul DFA :
                http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:ots-rechemari#toc13
                http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:p...ute-motor#toc7

                Pe langa toate celelalte mi-a atras atentia mai ales asta:
                Uzura supapei de descărcare poate fi subtilă, lucru care nu duce inițial la pierderi de putere, dar pe măsură ce uzura crește ECU Injecție începe să "vadă" că pe admisie apare o diferență de presiune și la un moment dat poate prezenta erori în cascadă. La diagnosticare pe ECU Injecție EMS 3140 pot apărea următoarele coduri de eroare:
                - DTC226322 - Boost pressure fault / Boost pressure LOW (CIRCUIT SUPRAALIMENTARE);
                - DTC148E22 - Amplitude signal > maximum (FUNCȚIE TURBOCOMPRESOR);
                Primul cod de eroare (DTC226322) apare de regulă când sunt îndeplinite 2 condiții:
                - 1) diferenta intre presiunea pe admisie citita de senzorul MAP (Manifold Absolute Pressure) este mai mica cu ~400-500mbar decat ceea așteptată de ECU;
                - 2) diferența trebuie să fie prezentă mai mult de 6 secunde;
                si atasez procedura oficiala de diagnosticare a erorii DTC226322 (DTC148E22 este asemanatoare) pentru un LS3 H4D (se poate observa si caror modele \motoare se aplica) si asa cum bine a scris anterior DFA pot aparea si erori in cascada, am facut si cateva sublinieri mai ales referitoare la supapa EWG, mai adaug ca “poarta” fiind deschisa la citire sunt colegi care pot sa isi monitorizeze singuri masina (fara sa mai apeleze la altcineva) si sa vada efectiv functionarea si comportamentul tangential si la ce s-a scris mai sus, dar daca este un defect de proiectare \fabricatie (si cam asa pare) in cazul inmultirii numarului de defecte destul de probabil ca iar va urma un ping-pong tare lung intre Dacia si cei de la BorgWarner (deja-vu cel cu LandiRenzo) si raman putin sceptic (dar repet ca ramane de vazut) ca solutia minune (care “a iesit” dar NU stim cand \cum se va si implementa) cu reprogramare soft injectie va rezolva ceva referitor la acest tip de defecte, pana la o anumita limita se pot face “ajustari” din soft dar intr-o plaja destul de mica fara sa afecteze si altele, peste asta sunt necesare si modificari HW \mecanice iar daca este un defect atunci trebuie analizate toate potentialele cauze ai aplicate solutiile necesare \corecte.
                Attached Files
                Last edited by Gil26; 14 June 2023, 06:46.

                Comment


                • Cred ca ar putea sa fie interesant daca vreun coleg de forum care are acest “zgomot tehnologic” cu tija wastegate \supapa de descarcare suna la Vocea Clientului si cere informatii ce raspuns (mai) primeste acum, eventual sa posteze si cateva detalii despre asta.

                  Comment


                  • Am gasit o piulita sub scaunul soferului. M-am uitat pe sub scaun dar nu pot sa-mi dau seama de unde a cazut. Stie cineva ?
                    Multumesc!
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                    • E o piulita a uitat o montatoru in uzina a scapat o sub scaun
                      si eu am gasit citeva si prin portbagaj si sub bancheta spate.

                      Comment


                      • Eu am gasit un capac de vas de lichid de frana.

                        Comment


                        • Am citit cu interes problema asta cu zgomotul metalic. Problema in sine seamana izbitor cu zgomotul de tractor de la Logan II din cauza suportului de motor. Da! Nu vorbim de aceeasi functionalitate dar , felul cu trateaza Dacia aceasta problema e identica. Marca inregistrata. Si mai o remarca..... asa a fost si cu catalizatoarele montate pe logan II ianuarie 2018 - August 2018 la care s-a renuntat la rechemarea in service a autoturismelor, asteptand ca milogii sa apara defectul si sa se faca toata tarasenea prin VC. ( doar doar iese bolidul din garantie si nu mai trebuie Renault sa suporte cosuturile de inlocuitre ( piese + manopera).

                          Pentru cei ce care inca cred ca exista vreun productor auto care trateaza problemele din Romania serios , vreau sa va dezamagesc ...... nu prea sunt... La fel ca Renault -Niasan - Dacia sunt fara exceptie toti ceilalti.


                          „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                          Comment


                          • Ieri am sunat din nou la VC sa intreb despre problema cu zgomotul de la wastegate si cu vechea mea problema cu vopseaua exfoliata la usi si eterna problema ca o sa comunice mai departe la departamentul tehnic si revin cu raspuns. Mie mi-au pus cei de la reprezentanta Renault un arc la tija de la wastegate, nu se mai aude asa tare dar tot se aude destul de deranjant ( se auzea urat rau inainte, a aparut zgomotul respectiv pe la 6000 km iar masina are acum aproape 43000 km ). Am vreo 3 dosare deschise la ei pentru problemele respective si nu am primit vreodata raspuns, nici pe mail nici telefonic. M-am uitat pe niste forumuri in Franta si e cam aceeasi situatie. Sincer m-am cam saturat de problemele masinii mele si de modul de tratare al Dacia. Pe mine unul m-au pierdut de client pentru o viitoare achizitie.

                            Comment


                            • Originally posted by catelullego View Post

                              Dupa un forward la email (tradus si in Franceza) catre toți din lista de mai jos, în care întreb de ce nu mi s-a răspuns la solicitare în 30 de zile, m-a sunat în 2-3 ore o tanti foarte amabilă de la V-C și mi-a comunicat ce se cunoaste deja, și anume ca se lucrează la o soluție de AMELIORARE a problemei, si ca solutia va fi finalizata pe la sfarsitul lunii Mai.

                              A tot pus accentul (de 3-4 ori) pe faptul ca solutia va AMELIORA problema și nu o va rezolva 100%.
                              M-a mai invitat sa mai duc masina odata la orice reprezentanta Dacia pentru o alta constatare, daca doresc, insa raspunsul si solutia vor fi aceleasi.

                              La mine a inceput sa zornaie tija si la pornire/oprire motor, iar la decelerare se aude si in habitaclu (dacă n-am muzica). Clar s-a inrautatit fata de cum era la început.
                              ...
                              Update: a revenit doamna de la vocea clientului cu un telefon si m-a informat ca a anuntat reprezentanta (la care fac reviziile) sa ma programeze pentru a aplica solutia de AMELIORARE. N-a dat mai multe detalii tehnice, deci ramane de vazut in ce consta aceasta solutie...

                              Edit: chiar sunt curios in ce procent o sa reduca aceasta solutie zgomotul, voi face zilele astea niste inregistrari cu telefonul lipit sub capota, sper sa prinda ceva. La mine a inceput sa se auda o zornaiala mica si in sarcina, cand accelerez mai serios de la turatii mai joase (de la ~2000 la ~3000 RPM, dupa nu se mai aude nimic dubios). N-am idee daca zornaiala vine de la aceeasi sursa, insa se reproduce atat pe benzina cat si pe GPL.
                              Last edited by catelullego; 16 June 2023, 10:38.

                              Comment


                              • OK, să ne ții și pe noi la curent!
                                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google