Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by DFA View Post
    Da, aparent se pare că îngheață vaporizatorul și gheața formează o barieră în calea aerului - care nu mai trece dincolo de filtrul de habitaclu și rămâne prins în aerotermă.

    Deși instalația AC ar avea senzor anti-îngheț aparent acesta nu blochează compresorul ca să apuce gheața să se topească la timp (înainte să blocheze fluxul de aer).
    [...]
    Problema aceasta apare atât la AC Manual cât și la Climatronicul Monozonă.
    Vin cu o mica clarificare, dupa ce am vazut un bloc de climatizare pe masa. Senzorul exista, dar exista cazuri in care se decalibreaza. Din pacate trebuie inlocuit cu tot cu cablaj deoarece nu are mufa.

    Comment


    • Originally posted by Mihai2k4 View Post

      mie mi le-au reglat cu un ac
      nu mai vorbi sa induci lumea in eroare ai alt tip, nu cele perdea care se foloseste actual
      ​​​​​​

      Comment


      • Se montează tip pedea acum? Pentru că la mine și la toți cei care i-am văzut eu aveau stropitori clasice cu cate trei orificii pe dispozitiv.

        Comment


        • Si in 2017 erau stropitori tip perdea. Poate ca alt model fata de generatia noua dar erau tip perdea iar stergatoarele erau tip aero.

          Comment


          • Ce perdea, am cu 3 jeturi. Reglare cu ac, ca intotdeauna. Data fab 09.2021

            Comment


            • Set duze spalare parbriz tip perdea pe L2/S2. Pe L3/S3 nu stiu de care sunt.

              duze evantai perdea spalare parbriz faruri logan universal-001.jpg

              Comment


              • Duzele de spălare perdea erau pe Logan II încă din 2012, cei drept sunt pe capotă nu sub capotă
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Aici :
                  Attached Files

                  Comment


                  • Hsa / sau auto hold la plecare din panta drumuri înclinate cu fata în sus / jos , fără centura de sig
                    are sau nare Logan 3 așa ceva ::))))

                    Comment


                    • Se da urmatorul scenariu:

                      Astazi dimineata plec cu masina, clima (automata) fiind setata pe 20gC (pe Auto, setarea asta o folosesc in 90% din situatii), afara fiind cca. 9gC -> masina baga cald (la picioare). Setez sa sufle aerul in fata -> tot cald, in ambele cazuri butonul de AC nu este aprins.

                      Pornesc AC din buton (se aprinde si ledul) si abia atunci incep sa simt rece.

                      Problema este ca nu baga rece pe Auto, trebuie sa apas eu "AC", insa atunci evident sare de pe Auto. pe Auto n-ar trebui sa raceasca cu aer rece de afara (fiind 9gC)? Vara n-am avut probleme, nici la drum lung (10h+) nu mi s-a reprodus problema aceea cu dopul de gheata, merge ok.

                      Imi scapa mie ceva sau asta-i functionalitatea normala?

                      Comment


                      • Pai daca afara erau 9 grade si clima era setata pe 20 de ce te asteptai sa bage rece?
                        Last edited by DannyMC; 24 September 2022, 13:53.

                        Comment


                        • Hai sa incetam cu flame-ul cu duzele tip perdea.
                          M-am uitat azi in parc la dealer. Logan, Sandero, Sandero Stepway, Jogger, Duster, chiar si Spring, toate duze cu doua sau trei jeturi, nici una cu perdea.

                          Comment


                          • Originally posted by DannyMC View Post
                            Pai daca afara erau 9 grade si clima era setata pe 20 de ce te asteptai sa bage rece?
                            Ca sa coboare temperatura din habitaclu la 20 grade, evident.

                            Afara sunt 9 grade, in masina dupa un timp s-au facut ~25 grade (sa zicem, n-am masurat) iar gurile de aer scot caldura daca las pe Auto.

                            Comment


                            • Originally posted by catelullego View Post
                              Se da urmatorul scenariu:

                              Astazi dimineata plec cu masina, clima (automata) fiind setata pe 20gC (pe Auto, setarea asta o folosesc in 90% din situatii), afara fiind cca. 9gC -> masina baga cald (la picioare). Setez sa sufle aerul in fata -> tot cald, in ambele cazuri butonul de AC nu este aprins.

                              Pornesc AC din buton (se aprinde si ledul) si abia atunci incep sa simt rece.

                              Problema este ca nu baga rece pe Auto, trebuie sa apas eu "AC", insa atunci evident sare de pe Auto. pe Auto n-ar trebui sa raceasca cu aer rece de afara (fiind 9gC)? Vara n-am avut probleme, nici la drum lung (10h+) nu mi s-a reprodus problema aceea cu dopul de gheata, merge ok.

                              Imi scapa mie ceva sau asta-i functionalitatea normala?
                              Pai pe auto masina face cum crede ea ca trebuie ca sa isi aduca/tina ambientul la o anumita temperatura. Daca afara era frig si tu ai setat pe 20C, atunci masina o sa sufle cald ca sa aduca ambientul la 20C.
                              ​​Daca pui tu manual o temperatura, atunci sufla rece/cald, depinde cum ii dai tu.
                              ​​​​
                              MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                              Comment


                              • Senzorul de temperatura pentru clima este in interiorul masinii deci automat iti ia temperatura din masina si nu cea de afara. Foarte putin probabil sa fi avut 25 de grade in masina daca afara erau 9 grade. Si e normal sa bage cald, cand afara e mai frig fata de temperatura setata de tine...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google