Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pleaca direct pe gaz la motor cald cu SS, am observat si eu, cel putin vizual , butonul de gaz ramane aprins. Dupa mine nu are rost sa dea benzina pentru o rotatie si dupa aia sa treaca pe gaz.Uneori are pornirea mai lunga pe gaz .

    Comment


    • se poate... nu stiu sigur, doar mi-am dat cu presupusul. insa, nu imi place cum pleaca pe SS pe gaz, asa ca ma feresc de treaba asta,

      Comment


      • Originally posted by mecanicosu View Post
        Salutare ,detin un logan 3 fabr octombrie 2021 eco g ,de ceva timp am o problema cu frana de mana automata ,pana cum vreo luna frana automata se debloca singura la plecarea de pe loc (plecare lina ,nu In trompa )acum nu vrea sa se mai deblocheze automat decât dacă plec mai tare de pe loc (spatele masini se lasa In jos ),dacă o acționez din buton se deblochează fără probleme,
        Deblocarea automată a EPB ține seama în primul rând de poziția pedalei de ambreiaj și de senzorii de viteză de la roți. Deci trebuie diagnosticat și văzut ce se întâmplă, mergi în garanție cu mașina.
        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment


        • Originally posted by Mihai2k4 View Post
          eu las SS doar pe benzina. daca merg pe gpl, cred ca invarte 2 secunde pana porneste la semafor.
          La ECO-G 100 Stop-Start repornește motorul strict pe GPL dacă are niște condiții îndeplinite - de unde și repornirea un pic mai lungă decât pe Benzină (deoarece GPL-ul nu e atât de ușor de aprins ca Benzina, efortul depus de sistemul de aprindere e mai mare).

          Menționez că dacă motorul e băgat în așteptare de Stop-Start de prea mult timp, mașina părăsește modul GPL și comută automat pe Benzină, în acel caz ieșirea din așteptare se face evident pe Benzină.

          Adică mașina are grijă automat de ea, nu trebuie să o dădăcești tu cu dezactivat Stop-Start pe GPL și lăsat activ pe Benzină...
          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

          Comment


          • Originally posted by Mihai2k4 View Post
            dar nu se poate face ceva gen alt ulei care sa fie mai iertator cu diferentele de temperatura?
            Lărgimea gamei de temperaturi a uleiului din CV este dependentă de regiunea geografică pentru care a fost fabricată mașina.
            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

            Comment


            • Originally posted by Th3T1ger View Post
              Eu evit sa folosesc aceasta functie din varii motive (de ex: sa nu fortez motorasele, uzez prematur franele, etc)... m-am obisnuit sa o dezactivez singur la fiecare plecare de pe loc. Dureaza 1 secunda sa apesi butonul in jos si mi-a intrat in instinct. La fel si partea de Start-Stop... la fiecare pornire deja mana e setata spre buton.
              Modelul ăsta de EPB e în gama Renault cred că de 20 de ani..., de pe vremea Lagunei dacă nu mă înșel, dacă a rezistat la Renault atâția ani, cred că rezistă și la Dacia...

              Dacă aveai frână de parcare manuală nu uzai frânele?...

              De ce crezi că uzura crește doar pentru că un motor electric strânge frâna în loc să fie brațul tău?...
              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

              Comment


              • Greșit. Conceptul de frână electrică e vechi, modelul de pe Dacia efectiv e nou, și ca actuator/mecanică și ca hardware+software.

                De ce poate ceda:
                - uzură perii motoraș
                - întindere cabluri peste limită, "frâna trăngând la maxim" nu la primul dinte să pară că ai tras frâna de mână
                și bonus
                - planned obsolescence
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Revin cu rezolvarea problemei la senzorii față. Suportul de numar prea jos a fost cauza functionarii eronate. Ridicarea lui a rezolvat situația. Multumesc colegilor pentru sfaturi.

                  Comment


                  • In ultima vreme am observat ca uneori masina nu se mai blocheaza singura , fiind setata pe maini libere. Modul silentios l-am pus pe off ca sa si aud cand se incuie. Nu apare nici un mesaj, am folosit si cealalta cartela si tot asa se intampla. Nu se intampla des dar pina acum am patit-o de vreo 7-8 ori.

                    Comment


                    • Faptul că nu se încuie mașina la îndepărtarea cartelei poate fi de la interferențe radio din zona respectivă.
                      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                      Comment


                      • Am patit-o si in curte la mine , de unde interferente radio ca un an si ceva nu am avut nici-o problema.

                        Comment


                        • Am gasit 4 locuri in Timisoara unde daca trec cu masina se deconecteaza conexiunea wireless Android Auto. Se reproduce de fiecare data, si numai in acele 4 locuri. O fi tot de la interferente radio? La voi cat de stabila e conexiunea? Sunt curios cum e Apple CarPlay, pe langa interfata mai frumoasa (subiectiv, cel putin pentru mine), cum sta la capitolul conectivitate wireless?

                          Comment


                          • Da, deconectări AA wireless în anumite locuri am pățit și eu.
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • Revin cu o problema pe care as vrea-o rezolvata insa in mod individual, nu prin service-uri pentru ca doua mi-au comunicat ca nu exista problema pe care eu o constat, si anume: la decelerare, in special, dar si la denivelari, in dreptul urechii stangi, greierasul ascuns cumva in plafon, dar si in spatele montantului ce contine centura de siguranta, poate fi eliminat? E posibil sa fie air-bag-ul prins ineficient, pentru ca atunci cand apas pe montant, zgomotul se reproduce. Se scoate usor acel plastic? Cei care ati rezolvat in service, ati cerut informatii suplimentare cu privire la cauza acelui zgomot?

                              Comment


                              • Problema există, este cunoscută - doar că nu vor să te rezolve...

                                "Greier" deasupra capului șoferului
                                Se demontează protecția stâlpului A stânga și se reașează cablurile.​
                                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google