La orice om normal la cap, OFF inseamna oprire/inchidere completa, nu oprire/inchidere partiala. Ca la Dacia/Renault si altii se intampla sa fie partiala, asta nu inseamna ca e normal. Ca multi considera OK, e alta discutie.
Stii care e chestia amuzanta ? Ca se putea rezolva foarte simplu, comanda de recirculare fiind pe buton : IF clima_status = OFF THEN recycle = ON. Adica, sa faca in mod destept asta, in spate. Elegant. Dar deh, e grele.
Corect nu a inventat-o, doar a provocat-o. Si ii doare-n 14 sa faca fix, pentru ca la clienti "merge s-asa". Si sunt destul de sigur ca Denso/Valeo au la cunostinta de problema, ba chiar au o solutie. Problema e in alta parte :wink;wink:
Deci daca sunt toate sau multe asa, inseamna ca-i normal, OK ? Pe principiul asta, nu am evolua niciodata, nicaieri.
Explica te rog si la restul, cum nu e LOW COST la Dacia si de ce e altfel la Renault, fiind vorba despre aceeasi aeroterma, sistem, cum vrei tu sa-i spui. Adica, la Renault ai de exemplu un senzor de umiditate in habitaclu, ca sa stie cand sa porneasca/opreasca AC-ul. La Dacia, s-a scos pentru ca...ce ? Era inutil ?
Deja te-ai atacat destul.
Tema pentru acasa - gasiti 3 diferente intre Renault si Dacia.
Deci sunt la fel, dar diferite.
Originally posted by DFA
View Post
Stii care e chestia amuzanta ? Ca se putea rezolva foarte simplu, comanda de recirculare fiind pe buton : IF clima_status = OFF THEN recycle = ON. Adica, sa faca in mod destept asta, in spate. Elegant. Dar deh, e grele.
Nu a inventat Renault sau Dacia problema asta.
Adică sunt o mulțime de aeroterme proiectate pe același principiu - vrei să-l numești Low Cost? - nu e nici o problemă - poți să-i spui cum vrei!
Explica te rog si la restul, cum nu e LOW COST la Dacia si de ce e altfel la Renault, fiind vorba despre aceeasi aeroterma, sistem, cum vrei tu sa-i spui. Adica, la Renault ai de exemplu un senzor de umiditate in habitaclu, ca sa stie cand sa porneasca/opreasca AC-ul. La Dacia, s-a scos pentru ca...ce ? Era inutil ?
Sunt aeroterme ce tratează fluxul de aer pe placul tău? Desigur!
Așa și?
Așa și?
Tema pentru acasa - gasiti 3 diferente intre Renault si Dacia.
Deci sunt la fel, dar diferite.







de la Mann dar nu mi-a placut asa ca am revenit la cel ”normal”, despre turatie si comportamentul masinii cu AC pornit am mai scris asta: la mine diferenta este aproape insesizabila, daca nu as vedea parametri din diagnoza aproape ca as spune ca nu exista (iar aici punctez ca de multe ori ceea ce credem noi nu este si ceea ce ”face” masina).
asta intelegeam si eu, daca e off, e off, nu mai intra aer deloc... adica e prima masina la care, daca opresc aerul, trebuie sa dau pe recirculare, ca sa nu mai intre de afara aer...
(si nu am vreo "problema" cu asta)....
Comment