Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • giugiuc, cand a fost produsa masina? E interesant de aflat care sunt seriile cu probleme.

    Comment


    • Originally posted by NFS Guru View Post

      Salut!
      O Sa monitorizez mai atent situatia!
      Cei drept, astazi la -2 grade, am pus pe cineva sa porneasca masina, si eu, am stat in fata cu ochii spre radiator! S-au inchsi si redeschis imediat!
      Mai degraba ca un fel de verificare a sistemului. Am scos masina in strada si tot deschise erau. Cei drept m-am luat cu treburile si nu am verificat la destinatie daca erau inchise sau deschise!

      O sa pun GoPro -ul pe ele pe viitor!
      Nu e normal sa se inchida si sa se deschida imediat, e o problema undeva. Azi dimineata au fost +2 grade C si s-a inchis si a ramas inchisa grila. Eu stiu ca se inchide cand temperatura e sub +3 gracde C.

      Comment


      • Originally posted by DFA View Post
        Ai acolo vreo 2 probleme diferite...


        A. Dacă la sarcină mai mare cu motorul cald trece pe Benzină și înapoi pe GPL pot fi mai multe cauze:

        1. Ai în rezervor GPL rămas neconsumat de mai demult, din vară?;
        2. E posibil ca GPL-ul din rezervor să fie de o calitate dubioasă;
        3. Vaporizare restricționată - când mai face așa poți încerca să vezi dacă e o problemă de vaporizare activând ECO - dacă cu ECO e stabil pe GPL atunci fluxul de vaporizare e restricționat, fie de mizerie în vaporizator, fie GPL-ul conține și altceva decât propan și butan;
        4. Senzorul de presiune GPL dă să moară;
        5. Un injector GPL e parțial defect;
        6. Toată rampa de injectoare e parțial defectă;
        7. UCE Injecție GPL defect;

        1-3 se pot rezolva de șofer;
        4-7 se pot rezolva doar cu diagnosticare statică sau în mers;

        Note privind clasele de GPL, conform EN 589:
        GPL de Iarnă = 60% propan, 40% butan.
        GPL de Vară = 40% propan, 60% butan.
        Schimbarea se face pentru a se menține presiunea de vaporizare tot timpul aceiași.


        ​B. atunci când butonul LPG de pe bord nu răspundea la comenzi a însemnat că a avut loc o eroare de injecție pe partea de GPL și mașina a dezactivat injecția GPL - nu are neapărat legătură cu punctul A.
        Am plecat a 2-a zi la drum cu ce mai ramasese din GPL-ul ala dubios. A mai comutat 1 data pe benzina la -3 grade, dupa care am mers numai pe GPL pana s-a terminat. Am alimentat din nou cu GPL de la Rompetrol si povestea nu s-a mai repetat. Deci atentie de unde alimentati, de la benzinarii mai dubioase s-ar putea sa aveti probleme.

        Comment


        • Tocmai ca nu e benzinarie dubioasa...alimentez de 1 an de acolo, am schimbat si filtrul de stare lichida sa vad cum e-ca nou. Posibil sa fi nimerit un amestec prost sau incepe sa faca figuri senzorul. Povestea continua

          Comment


          • Pentru toti care cred(eti) ca jocul ala al tijei e ok si poate fi lasat asa:

            "Se da una bucata logan 1.0 ecog . Doua la aceasi firmă. La cea a colegului a căzut turbina la 41000. Și azi la a mea la 50000.
            Aceleași simptome ca ale colegului, nu mai trage de loc. Și ca să ma conving m-am uitat la turbo și din păcate tija de la westgate este căzută într-o parte. Se pare ca zgomotul acela al tijei este de fapt un joc pe care îl are și care cu timpul cedează.​"


            Comment


            • A mai patit cineva sa i se decojeasca vopseaua de pe logo (fata)?
              Attached Files

              Comment


              • altii dau bani pentru treaba asta )))

                Comment


                • Da. Mie mi s-a cojit. Am curatat-o de tot.

                  Comment


                  • Originally posted by catelullego View Post
                    O sa fac si eu o vizita la reprezentanta pentru cateva probleme:
                    • Timonerie: schimbatorul nu se duce singur in pct. mort nici dupa ce o scot din tr. 5/6, si nici cand o scot din tr. 1/2. La inceput facea doar cu tr. 5, acuma s-a inrautatit considerabil...
                    • Vibratie/zgomot in compartimentul motor, apare random si se reproduce doar cu motorul la ralanti, nu este continuu ci apare la 2-3 secunde dupa care dispare (cred ca apare atunci cand cupleaza compresorul de AC).
                    • S-a desprins butonul de incalzire scaun pasager... sper ca se inlocuieste doar butonul si nu toata unitatea!
                    • Zgomot usa spate/drepata, dispare daca las geamul foarte putin in jos (sa nu fie inchis la maxim) - presupun ca e mecanismul care inchide/deschide geamul, sau geamul in sine.
                    • Zgomot tren rulare fata/stanga, se aude ca aici in a 2-a inregistrare, sper doar s-o auda si cei de la constatare fara sa ma trimita acasa pe motiv ca "este normal" (cum au incercat atunci cand aveam o frunza in aeroterma).
                    Pe 5 ianuarie m-au programat pentru constatare, m-am dus cu toata lista printata pe hartie, la care am adaugat si problema cu vopseaua descojita de pe emblema, si zgomot EWG pe decelerare.

                    Va tin la curent cu ce se intampla.

                    Comment


                    • As vrea sa va întreb legat de două probleme.

                      Este in discuție Logan 1.0 CVT cu keyless.
                      Ridicat în 4 oct. 2022.
                      Km la bord: 1065.
                      Temperatura afară in jurul a 6 grade.
                      Cartela keyless ținută în casă.

                      1. Ieri, marți am pornit mașina de dimineață în garaj ( am lăsat-o aproximativ 1 min la relanti) și apoi am ieșit cu ea in curte, am ieșit din ea și am deschis portbagajul, a rămas tot cu motorul pornit câteva minute până am adus bagaje. Toată lumea în mașină, am ieșit din curte și am dorit să pun ceva in portbagaj , motorul fiind pornit în continuare, nu am reușit prin nici o modalitate să îl deschid.

                      Cu nervii de rigoare am pornit la drum. Peste 1 km am oprit sa mai completam pasageri, acolo am reușit să deschid portbagajul. Am plecat la drum și peste 50 de km am ajuns la destinație ( la munte - 3 grade), un vânt puternic și senzația de vreo -10.

                      Nu am oprit motorul și am dorit să deschid portbagajul, aceeași poveste, nimic din cartela, nimic de la butonul din bord de deschidere/ închidere, am oprit și motorul, nimic. După nu știu câte minute s-a deschis.

                      Aici pe forum îmi amintesc că a mai avut un coleg asemănător legat de portbagaj, dar nu am mai găsit.

                      2. A doua problema.

                      Pe aproape tot drumul dus - întors ( de aproximativ 15 ori ledul din oglinda stânga și 5 ori cel din dreapta) pentru unghiul mort tot indica faptul că aveam mașină în unghiul mort. Mașina puțin murdară, afară soseaua umedă.

                      Comment


                      • 1. Problema este discutată în detaliu aici: http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:p...electrica#toc4

                        2. Problema este aici: http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:p...siguranta#toc7
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment


                        • citeam in trecut si ma minunam, cum reuseau sa ajunga in stadiul ala... acum am ajuns si eu azi... Am scos cablu` de la camera de bord si camera, le-am bagat in torpedou (am fost la spalaatorie) si cand am incercat sa deschid, surprize surprize... nu mai merge solutii ceva? sau il rup ?

                          Comment


                          • As lasa sa treaca o noapte, stii cum se spune, noaptea e un sfetnic bun.. maine poate ai surpriza sa se deschida usor, sau ii gasesti o smecherie sa-l deschizi.
                            Nu l-as forta, daca nu merge si nu merge, vizita in service.

                            Vezi dimineata cand e mai frig daca se deschide (materialele sunt mai contractate) si daca nu vrea, fa opusul, da-i cu aer cald (feon) poate merge la cald

                            Comment


                            • eu cred c a prins ceva(gen cablu de la camera) in acel mecanism o sa mai incerc maine dimineata o tura...

                              Comment


                              • Cu niste frane mai serioase nu se rezolva?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google