Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts




  • ​La mine a fost o frunza, a fost scoasa relativ usor prin demontarea filtrului de habitaclu. A durat zece minute.[/QUOTE]

    Salut! Revin cu lămuriri pentru cei în situația în care zgomotul de la aerotermă are legătură cu frunze sau mizerie. Pe garanție,, se montează o garnitură pe lângă bușonul de lichid pentru parbriz. Au zis că mașinile din 2022 vin din fabrică așa. Inițial au curățat, apoi au comandat chestiunea, pe care o montează mâine. Inițial au zis că nu intră în garanție curățarea, iar eu am explicat că am venit pentru „zgomot aerotermă”, ceea ce intră în garanție. Poate chiar trec ce fac ei mâine în carnet...
    Last edited by cristiansens; 24 November 2022, 20:57.

    Comment


    • Bravo, o atitudine corecta. Asa trebuie procedat.
      Si eu am procedat la fel cu problemele de incarcare. Am reclamat doar "nefunctionare Stop&Start". Inlocuirea la senzorul de curent si al acumulatorului s-au facut fara comentarii.

      Comment


      • Poate da cineva un update despre chederele deformate? S-au schimbat cuiva cu unele bune, si daca da, au rezistat in forma corecta? Eu am anuntat problema, au zis ca le vor comanda, dar de cateva luni de zile, nimic...La fel cu zdranganitul de la tija turbinei, nimic nou....?

        Comment


        • Originally posted by Bizone View Post
          Poate da cineva un update despre chederele deformate? S-au schimbat cuiva cu unele bune, si daca da, au rezistat in forma corecta? Eu am anuntat problema, au zis ca le vor comanda, dar de cateva luni de zile, nimic...La fel cu zdranganitul de la tija turbinei, nimic nou....?
          La mine au schimbat de 2 ori chederul de la usa dreapta fata, a doua oara i-am pus sa regleze si usa fiindca era aliniata cam spre interior putin si probabil apasa mai tare pe cheder acum e ok.
          Attached Files

          Comment


          • Originally posted by Bizone View Post
            Poate da cineva un update despre chederele deformate? S-au schimbat cuiva cu unele bune, si daca da, au rezistat in forma corecta? Eu am anuntat problema, au zis ca le vor comanda, dar de cateva luni de zile, nimic...La fel cu zdranganitul de la tija turbinei, nimic nou....?
            Referitor la zdranganitul tijei turbinei (care si la mine se manifesta de anul trecut din vara) am primit acelasi raspuns care l-am mai primit de vreo 2 ori pina acum adica - se lucreaza la o solutie care probabil va aparea la anul in luna aprilie-mai. Cred ca e a 3-a oara cand aud povestea asta. Asteapta sa iasa masina din garantie sau ce vor? Sa vezi ce "misto" se aude prin garajele subterane de la mall pe decelerare , zici ca ai o funie cu doze legata dupa tine. Au spus ca nu afecteaza functionarea motorului, ce conteaza ca suna ca naiba, fraierul de proprietar nu are decat sa obisnuiasca cu sunetul respectiv. Nu au nici un fel de respect fata de client si asta e chestie cam generala la toti dealer-ii.

            Comment


            • Nu va e clar ca nu e nici o solutie pentru tija aia? Au trecut doi ani de cand au inceput livrarile catre clienti, nu e clar ca sunteti dusi cu zaharelul?

              Si stai asa, ca intra sa posteze armata celor care n-aud nimic (ca nici nu se chinuie s-o faca, masina e mumoasa tare, de ce sa-si strice impresia c-un zgomot...

              In cel mai bun caz o sa se rezolve la (eventualul) facelift - adica doar pentru masinile noi (daca va mai fi vreun facelift)

              Comment


              • am fost azi iar, pentru acele goluri pe acceleratie, la meridian sud. au pus tester pe ea, nimic. am iesit in drive test cu baiat de la ei, a mers mai sportiv, nimic. overall, nimic. plec de acolo, cu stilul meu mai moale de mers... face la fel! )))))))

                Comment


                • Pentru zgomotul de tija turbo a fost pusa in aplicare o solutie tehnica la motorul H5H (1.3 TCE) ce consta intr-un arculet care mentine tija impinsa in fixare, precum si o noua siguranta dintr-un material mai dur pentru a preintampina deformarile la temperaturi ridicate.
                  In scurt timp speram sa fie validata solutia si pentru H4D (1.0 TCE)

                  Comment


                  • Buna ziua
                    De cand a venit frigul, am dat drumul la cldura dar nu incalzeste corespunzator, vine doar o boare calduta. Daca aleg modul "HI" atunci fluxul de aer este foarte cald chiar fierbinte, am fost la reprezentanta in Constanta si dupa ce ne-am "ciufulit" in vorbe cu reprezentantul de la garantii, am facut un drive test cu o alta masina cu aceleasi caracteristici ale sistemului de incalzire. Biineinteles ca temperatura fluxului de aer era mult mai mare decat al autoturismului meu. Neavand ce mai zice a deschis tichet urmand sa ceara lamuriri la fabrica. Sunt programat saptamana viitoare pentru alte constatari. Masina este Eco-G 100
                    din iulie 2021 are 27000 km, Aer conditionat cu reglaj automat. Un sfat?

                    ​​

                    Comment


                    • Daca pe "HI" vine aer fierbinte inseamna ca aeroterma, etc, functioneaza corespunzator. Sigur n-ai lipit ceva pe senzorul de temperatura de langa SOS?
                      Masina e in garantie, nu prea ai ce sfaturi sa primesti, reprezentanta trebuie sa rezolve.

                      Comment


                      • Am auzit niste zgomote susupecte care veneau de la scaunul soferului, mai ales pe curbe, un fel de pocnete metalice si azi m-am uitat sa vad care e problema si surpiza , bara de rigidizare din partea din fata a scaunuli e rupta din sudura in partea stanga. Eu tin scaunul in pozitia maxima inferioara si e drept ca sunt destul de corpolent. Din ce am vazut se pare ca e o problema de sudare la teava respectiva dupa cum arata ruptura. Sa vad ce naiba fac acum ca am mai discutat acum vreo 2 saptamani cu cei de la dealer pentrui o chestie si au zis ca mai pot face programari doar incepand cu data de 09.01.2023, mi-e sa nu se duca naibii scaunul de tot.
                        Intrebarea respectiva la dealer a fost pentru un reglaj de unghiuri fiindca am observat ca se uzau putin mai mult cauciucurile pe interior (masina merge bine, nu trage in vreo parte) , le-am spus ca vreau sa pun rotile de iarna si vreau sa reglez unghiurile ca sa nu am uzuri aiurea si au zis ca pot sa fac asta si in alta parte, ceea ce am si facut. Baietii unde am facut reglajul respectiv au spus ca a fost unghiul putin deschis. I-am intrebat cum e posibil la o masina aproape noua sa se intample asta si au spus ca asa vin din fabrica cu unghiurile reglate necorespunzator si mi-au mai zis ca au mai trecut vreo 3 Dacii pe la ei la cu aceeasi situatie. Stau cam prost cu CTC-ul cei de la Mioveni.

                        Comment


                        • Originally posted by Mihai2k4 View Post
                          am fost azi iar, pentru acele goluri pe acceleratie, la meridian sud. au pus tester pe ea, nimic. am iesit in drive test cu baiat de la ei, a mers mai sportiv, nimic. overall, nimic. plec de acolo, cu stilul meu mai moale de mers... face la fel! )))))))
                          Nu se manifestă ca și goluri de accelerație - dacă personalul tehnic nu înțelege nici nu are cum să găsească problema...

                          Nu se manifestă la mers sportiv...

                          E un defect FIN !!!!!


                          Manifestare: Motorul se accelerează neliniar - seamănă cu niște "goluri" fine (nu brutale) în accelerație, pe Benzină, în treapta 2 și 3, între 1.500rpm și 3.000rpm - ca și cum ai merge pe un drum ondulat și motorul încearcă să compenseze urcările și coborârile, fără ca tu să modifici poziția pedalei de accelerație - (cu motorul și CAT+GPF calde, nu are legătură cu lipsa de putere în timpul pre-încălzirii CAT+GPF) - ATENȚIE LA DIFERENȚELE DE MANIFESTARE! Motorul NU pierde brusc din putere, nu este un "gol" adevărat, mașina nu merge în "șuturi";

                          Comment


                          • Pentru aceasta problema, pentru vehiculele fabricate pana la data de 12.11.2020 exista o noua calibrare a calculatorului de motor (ECM) disponibila pe Renault.net, ar trebui sa fie identificata problema in orice service Dacia, cod simptom G062

                            Comment


                            • Originally posted by tatamarius View Post
                              Buna ziua
                              De cand a venit frigul, am dat drumul la cldura dar nu incalzeste corespunzator, vine doar o boare calduta. Daca aleg modul "HI" atunci fluxul de aer este foarte cald chiar fierbinte, am fost la reprezentanta in Constanta si dupa ce ne-am "ciufulit" in vorbe cu reprezentantul de la garantii, am facut un drive test cu o alta masina cu aceleasi caracteristici ale sistemului de incalzire. Biineinteles ca temperatura fluxului de aer era mult mai mare decat al autoturismului meu. Neavand ce mai zice a deschis tichet urmand sa ceara lamuriri la fabrica. Sunt programat saptamana viitoare pentru alte constatari. Masina este Eco-G 100
                              din iulie 2021 are 27000 km, Aer conditionat cu reglaj automat. Un sfat?

                              ​​
                              Debitul de aer din habitaclu este direct influentat de filtrul de polen, la cati km ai tu, ar trebui inlocuit mai inainte de orice diagnostic.

                              Comment


                              • Poate vedea imediat dacă e filtrul de habitaclu - activează recircularea - dacă filtrul blochează imediat fluxul de aer se restabilește și trebuie să facă cald pe orice treaptă de ventilație.

                                Dacă se dezactivează recircularea imediat aeroterma se întoarce la comportamentul inițial - căldură doar pe HI.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google