Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Driver23 : daca citesti un pic pe aici vei vedea ca, multumita unor colegi, cam stim cum functioneaza sistemul si ce ar trebui sa faca.
    Dar cand, cum e cazul la mine, ai o baterie incarcata extern, si apoi, in decurs de 2-3 zile incarcarea ei scade permanent pana ajunge la toate acele mesaje si nefunctionare S&S iti dai seama ca nu functioneaza ok. In conditiile in care tensiunea nu scade niciodata sub 14,8V, nici in coasting, nici stand.

    Comment


    • Încărcare bateriei și sistemul start/stop văd că da dureri mari de cap !
      Start /stop a fost creat pentru oraș aglomerat (scade noxele la semafor ) are un buton prin care poți să-l dezactivezi fara sa se întâmple ceva cu mașina ,nu e un sistem obligatoriu de folosit decat daca stai in oras aglomerat și vrei sa fi prieten cu mediu ,producători de mașini îl folosesc că sistem opțional
      E de preferat sa fi condus înainte o mașină cu s&s înainte de a comanda logan/Sandero
      Mașinile astea nu mai sunt pentru toți drept dovada sunt foarte mulți cumpărători care au trecut de la Seat ww Skoda etc la logan
      Motivul sa schimbat platforma sa să umblat la comfort!

      Comment


      • Driver23 este al doilea post pe care l-ai scris integral cu bold, nu este nevoie sa ”insisti” asa, plus ca mai stim si noi ce inseamna incarcarea pilotata cand\cum se realizeaza si ce inseamna\face sistemul Stop&Start, daca vrei poti sa citesti si in sectiunea LoganII foarte multe discutii despre asta, iar daca doresti pot sa iti ofer mult-mult mai multe detalii despre ambele subiecte si doar ca info si eu mi-am cumparat tot felul de ”chestii” ca sa vad tensiunea de incarcare pe baterie si nu numai, iar despre S&S sunt foarte multi colegi care il folosesc de foarte mult timp (eu l-am avut si pe alte marci cu foarte multi ani in urma), asa ca mai usurel cu aceste ”afirmatii” te rugam.
        Daca citesti insa cu atentie acest topic (plus multe altele si pe forumurile straine) problema gestionarii energiei si a incarcarii bateriei la L3 este una reala pe unele masini (iar producatorul stie de asta) si nici tie nu cred ca ti-ar conveni ca la o masina noua dupa cateva luni de la achizitionare sa iti apara tot felul de mesaje de avertizare si mult mai grav incarcarea (chiar si tensiunea) bateriei sa fluctueze si sa scada mult sub un pragul minim intr-un timp atat de scurt.

        Comment


        • Salutare ..prima data când alimentez și nu îmi da afara pompa de gaz automat după umplere ci a fost nevoita cea de la alimentare sa oprească pompa manual fiindca încă se chinuia sa mai bage de ordinul mililitrilor ! 80% din 50 de l ..sunt 50 de l ?
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • În schimb blestemul turbinei ( zgomot metalic la decelerare) și al încărcării bateriei non-stop ( 14,8-15.1) s&s fiind istorie sunt prezente ..revin cu info după o posibila rezolvare ! Între timp pace și răbdare!

            Comment


            • Ai mai alimentat si alta data de la pompa aceea? La Lukoil-ul de aici (una din cele trei statii de alimentare din urbe) daca rezervorul e gol-gol pot sa bag uneori si 46 litri. Ceea ce nu se intampla la celalalte.

              Comment


              • Gil26 e prima ta mașina noua bănuiesc ,cam mai toți de altfel când vă luați un lucru nou, îl întoarceți pe toate părțile până face poc )) în loc să vă jucați cu mașinile mai bine le-ați conduce la drum lung ,că Loganul number 3 pentru asta a fost construit pentru drumuri lungi a se vede "tăblițele lui Moise de pe bancheta din spate " totuși Loganul nu este smartphone sa ne jucam la el toată ziua" grow up"

                Comment


                • Driver23 tot cu bold ”insisti” dar banuiesti iar total gresit, in peste 30 de ani am avut destule masini pt ca le-am tot schimbat, nici actuala nu mai este noua are aproape cinci ani si 65k km, nu o ”intorc pe toate partile pana face poc” doar motorina talpa si bataie mare parte la drum lung, nu am avut vreo problema tehnica pana acum si nici martori\avertixari in bord, iar legat de ”grow up” am crescut destul, doar ca info permisul de conducere il am de peste 34 de ani, mai am putin si il pun in rama (apropo: tu ai crescut destul, cate masini ai avut pana acum, ce masina ai acum,...???), asa ca mai usurel cu pianul pe scari si tot acest flame inutil.
                  Apoi am citit cu atentie manualul de utilizare pentru LoganIII (il poti gasi si in aceasta sectiune daca doresti) dar nu am gasit nicaieri scris ca ”Loganul number 3 pentru asta a fost construit pentru drumuri lungi a se vede "tăblițele lui Moise de pe bancheta din spate " sau ma rog unde producatorul scrie ca nu l-a construit si pentru drumuri scurte, reciteste te rog acest topic mai cu atentie si vei abserva ca absolut tot ce ai scris nu are vreo legatura cu ce se discuta pe aici. Iar problemele colegilor (si multi dintre ei au ”grow up” destul, ex @ paul_damian) cu acele mesaje, gestionarea energiei si incarcarea bateriei sunt reale si destul de neplacute la o masina noua.

                  Comment


                  • Nu este prima data ..de când am cumpărat masina am alimentat numai de la acel Rompetrol ...gaz/benzina ...iar de fiecare data nu îmi sărea de 145 lei când incarcam butelia de gpl fiind total goala ! Dar ieri...a fost flamanda ..nu "s-a mai uitat la bani"

                    Comment


                    • Originally posted by DFA View Post
                      De ce?
                      Cu luminile pe AUTO se închid automat DRL-urile sau faza scurtă imediat ce ușile sunt încuiate.

                      Din contră, dacă lași luminile pe MANUAL + fază scurtă atunci chiar ai dat de belea, că luminile NU se închid - le-am găsit aprinse și după 5 minute de la încuierea ușilor. Nu am mai avut răbdare să le testez mai mult.

                      .
                      La mine cand inchid masina din telecomanda se stinge tot indiferent in ce pozitie este maneta de lumini. Am S3. Sambata toata ziua a stat la 14.5 volti indiferent cat am umblat, am facut un drum de 130 km cu multe opriri. Dupa aproximativ 70km a inceput sa intre S&S. De dimineata cand am plecat la munca si-a revenit la obiceiurile ei. O las asa, o fi avand vreo logica .

                      Comment


                      • Originally posted by paul_damian View Post
                        Ok, dar asta nu explica de ce ieri, dupa zece zile de cand mi-am re-primit masina, a inceput sa functioneze S&S. Intr-adevar, am primit masina cu bateria incarcata, dupa doua zile si-a reluat vechiul obicei - fara S&S, tensiune 15V, etc. - iar dupa inca o saptamana a reinceput sa functioneze S&S...
                        Ce presupun că s-a întâmplat la tine:
                        1. ai luat mașina cu bateria plină și UPC nou - Stop-Start a funcționat și a consumat tot bufferul de 20-30% destinat recuperării energiei din frânare - alternatorul doar a compensat ici-colo;
                        2. odată ce bateria a ajuns la 50-60% alternatorul iar s-a apucat de încărcat masiv (și temperaturile exterioare au fost mici) - evident că Stop-Start nu s-a mai activat - în timpul ăsta mașina a mai învățat cum stă bateria cu SoC și SoH;
                        3. poate dura ceva zile până Stop-Start să apuce să se re-activeze după o întrerupere/reset (deconectare, schimb baterie, etc.);

                        Dacă Stop-Start iar nu o să mai intre după o perioadă și tensiunea de încărcare să fie crescută e foarte probabil ca bateria ta să fie pe moarte. Și va trebui schimbată.
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment


                        • Originally posted by mircionesb View Post
                          .........Asa ca la urmatorul detailing interior sau deconectez o borna la baterier sau conec tez redresorul pina imi fac treaba, jenant.
                          Te complici degeaba.

                          Cât timp bateria este sănătoasă nu trebuie să faci nimic special.

                          Folosește Stop-Start - te poți îngrijora în privința bateriei abia când Stop-Start nu mai oprește motorul deloc.
                          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                          Comment


                          • Rectific ce am spus mai devreme. Daca alegi DRL plus pozitie sau Faza scurta plus pozitie , atunci cand opresti motorul se opresc si ele. Nu atunci cand le pornesti voluntar dupa ce ai oprit motorul. Rog un moderator sa uneasca postarile.

                            Comment


                            • Originally posted by Nick Tizu View Post
                              Salutare ..prima data când alimentez și nu îmi da afara pompa de gaz automat după umplere ci a fost nevoita cea de la alimentare sa oprească pompa manual fiindca încă se chinuia sa mai bage de ordinul mililitrilor ! 80% din 50 de l ..sunt 50 de l ?
                              Am alimentat cu mai mult de 40 de litri de GPL. De ce?

                              Faptul că rezervorul GPL acceptă o cantitate mai mare de gaz se datorează următoarelor:
                              1. Flotorul care urmărește nivelul de lichid NU este un instrument de precizie și poate avea abateri privind nivelul cât și a vitezei de închidere a valvei de alimentare.
                              2. O pompă mai rapidă poate împinge GPL în rezervor mai repede decât ar trebui, astfel valva de alimentare nu se închide la 80% (42,4 litri), permițând astfel o cantitate mai mare de GPL lichid să intre în rezervor.
                              3. Când e frig gazele lichefiate își micșorează viteza de vaporizare, deci în rezervor presiunea exercitată de gazul aflat în zona de siguranță de 20% ai rezervorului va fi mai mică, permițând astfel o cantitate mai mare de GPL lichid să intre în rezervor.
                              4. Temperatura exterioară și nivelul de GPL din rezervorul pompei influențează viteza și cantitatea de GPL pe care pompa o poate introduce în rezervorul mașinii. Un rezervor proaspăt umplut al pompei va livra mașinii GPL mai repede iarna, respectiv un rezervor al pompei aproape gol va furniza mașinii GPL foarte încet vara.
                              Când cei 4 factori se cumulează, se poate constata că în rezervor intră o cantitate neașteptat de mare de GPL, apropiindu-se de 85% (45 litri) sau chiar 90% (47,7 litri) din capacitate.
                              Invers, există rezervoare care nici nu ating limita de 80% (42,4 litri), oricât de frig ar fi afară sau oricât de rapidă ar fi pompa de GPL. Cel mai adesea la acestea valva de alimentare se închide pe la 70% (37 litri) sau 75% (39,75 litri).
                              Deci vă puteți aștepta la o eroare variabilă de ~ 5-10% sau ~ 2,5-5 litri în plus sau în minus față de valoarea nominală (42,4 litri). Uneori chiar mai mult de atât!…
                              Există o legătură între rezervoarele care primesc mai mulți litri de GPL și faptul că nivelul de GPL nu este raportat corect către tabloul de bord - adică fizic se face plinul dar indicatorul de nivel este scăzut (și rezervorul apare gol sau incomplet).
                              Rezervoarele care uneori măsoară incorect nivelul de GPL sunt afectate total sau parțial de cele 4 probleme expuse mai sus.
                              Pe măsură ce lichidul din rezervor este consumat sau în urma șocurilor mecanice provocate asupra mașinii în urma rulajului prin gropi/borduri/vibratoare/etc. nivelul de GPL este transmis corect către tabloul de bord.

                              De exemplu, rezervorul meu are o eroare de -5% în mod constant.
                              Last edited by DFA; 14 February 2022, 11:15.
                              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                              Comment


                              • Scurt și la obiect ! Mulțam DFA

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google