Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mulțumesc pentru răspuns Mihai2k4 și Th3T1ger
    am verificat azi haionul și cele 2 tampoane și nu par a fi pe sistemul înșurubare/deșurubare. Par că sunt doar prinse acolo.. oare e diferit la mine)? Help please

    Comment


    • La sandero al meu e ca in fotografie.
      Attached Files

      Comment


      • Am avut si eu aceaiasi problema cu haionul, se inchidea foarte greu sau ricosa + urme lasate pe bara, oricat as fi ajustat tampoanele nu am reusit sa-l fac sa se inchida decent, asa ca am dus loganul in service (mai aveam si chederele pe spate de schimbat printre altele). Nu stiu exact ce au facut cei din service (Serus Ploiesti) dar mi-a picat fata cand am ridicat masina, haionul se inchide fara nici un pic de efort folosind manerul dedicat, efectiv se inchide chiar si daca apesi pe haion cu degetul mic in dorul leli, asa de usor merge.

        Comment


        • Mulțumesc de răspunsuri. La Loganul meu nu pot sa ajustez tampoanele, sunt din plastic tare și în vârf au puțin cauciuc. O sa atașez mâine niste poze că sunt la lucru acum. O fi schimbat sistemul? L am luat în octombrie, anul trecut .
          Last edited by blonduSB; 26 January 2022, 18:58.

          Comment


          • in octombrie l-am luat si eu. si sunt reglabile.

            Comment


            • Pt reglarea închiderii portbagajului carligulul de prindere este prins în doua șuruburi ( nu mai știu ce tors trebuie). Acele două șuruburi se slăbesc și se reglează acel cârlig, ușor fața sau spate. Când se consideră, că se închide ușor, se strâng cele doua șuruburi.

              Comment


              • Bună dimineața. Într-adevăr unul din cele 2 amortizoare nu era dat la maxim. Le am găsit până la urma
                mulțumesc de răspunsuri. O zi buna tuturor

                Comment


                • Originally posted by BDorin View Post
                  Eu am in bord martor lumina de zi arata aproape la fel ca lumina de drum culoarea verde.
                  Acel martor pe care l-ai marcat în fotografie semnifică LUMINI DE POZIȚIE, nu sunt pentru DRL. Lasă luminile pe AUTO, și o să fie bine.

                  Când sunt aprinse DRL-urile, în bord nu trebuie să fie nici un martor de lumini aprins!
                  Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                  Comment


                  • Originally posted by BDorin View Post
                    Azi mi sa intamplat din nou . Iarasi am primit mesajul de baterie in mod siguranta din nou a pornit fara probleme ..........
                    Nu trebuie să te panichezi, acel mesaj doar îți spune că bateria probabil e pe la 50% - valoare la care stă de obicei în repaos - la mine o găsesc mai mereu acum, IARNA, dimineața, la prima pornire, la 12,0V (tehnic, sub 50%!!!) sau 12,1V (~55%). Vara capacitatea în repaos, la prima pornire de dimineață e mult mai ridicată, pe la 70-80%.

                    Sunt mașini cu bateria în formă mult mai bună în repaos, 12,4V (80%) ----12,5V (90%) - deci bateriile OEM sunt de o calitate foarte variabilă... și sunt destui care au înlocuit baterii în garanție.

                    Cel mai important factor care îți spune dacă bateria ta e sănătoasă sau nu este dacă Stop-Start intră în acțiune. Cât timp Stop-Start oprește motorul bateria e OK. Dacă dezactivezi Stop-Start, ghinion..., tu o să afli ultimul că bateria ta urmează să moară...

                    Evident că iarna Stop-Start intră mai târziu decât vara, deci dacă ții Stop-Start activat nu te panichezi că nu-ți oprește motorul, când e frig până nu duce bateria dincolo de 80% nu va opri motorul. Când e cald Stop-Start poate opri motorul chiar și la 60% din baterie.

                    De asta e foarte util un voltmetru în priza de 12V din habitaclu, aflii exact și în timp real ce face mașina cu bateria.

                    Al meu e un Baseus VCBXA CCBX-0G 4.8A 24W (EAN: 6953156215399), cu un volmetru care e foarte aproape de unul de referință. L-am luat de pe AliExpress - Baseus 24W USB Car Charger for Phone 4.8A Fast Mobile Phone Charger Adapter for iPhone Xiaomi with LED Display Car Phone Charger|Car Chargers| - AliExpress
                    Attached Files
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment


                    • DFA - eu puteam sa jur ca cele doua beculete verzi din bord unul este pentru luminile de zi si altul pentru luminile de drum pentru ca stiam ca nu are becuri de pozitie ele find inlocuite cu lumina de zi o sa recitesc manualul din nou poate am gresit eu si cand pornesc masina o sa ies afara sa verific.
                      Eu cred ca astia de la dacia trebuie sa puna in bord o dotare cu voltmetru pentru tensiunea din baterie ca majoritatea vad ca au in masina asa ceva instalat la bricheta si daca am fost in stare sa platim pentru jucaria asta sigur o sa vrem sa platim pentru ea la achizitionarea masini si mai ne ramane si o bricheta libera (Bineinteles daca nu exagereaza la pret)
                      Azi dimineata am pus sursa pe baterie setata la 13.5v si 5A ,am pornit de la 12.25V in baterie si am lasat-o sa incarce cand tensiunea a ajuns la 13.5 curentul de incarcare a scazut cam pe la 60 mA am considerat ca incarcare sa finalizat ,contorul de pe sursa a aratat cam 15500mA (15.5A) .Avand in vedere ca temperatura de afara era -3 grade plus pierderile de incarcare ,plus ca nu am incuiat masina si displayul sa stins numai dupa un timp eu zic ca nu ii asa de negru dracu. Bateria ii de 50A, si daca ignor pierderile bateria ar fi iesit la 69 % daca nu le ignor ies cu bateria si mai incarcata, deci is in parametri ,mai bine scoate dacia alarma aia tampita sa nu mai panicheze lumea de pomana ca oricum nu putem face nimica ,poti sa lesi motorul sa mearga o zi ca tot incarcarea o face cum vrea ea . Poate cand cand mai prind liber montez si un clampmmetru la baterie sa vad cat ia in standby dar sigur nu azi ca ii prea frig pentru experimente si trebe sa gasesc cum sa blochez intrerupatorul de la capota sa nu am rezultate gresite. Oricum por sa respir usurat ca nu am mai adaugat o noua problema la lista .
                      OFF-TOPIC . pentru cei care au condus suficent de mult o masina cel mai bun instrument de masura la sanatatea masini este urechea. Asa ii si la sanatatea bateriei ,nu iti trebe aparate de masura sa sti cat de buna ii bateria ,doar trebuie sa o asculti cand pornesti motorul dupa sunetul electromotorului ,iar daca iti mai folosesti si ochi cand opresti motorul cu farurile pornite mai ales noaptea si vezi ca intensitatea lumini scade mult atunci incepi sa te gandesti ca ceva nu ii in regula . EX. Inainte de dacie am avut un Peugeot 307 (masina de 18 ani care a fost de noua in familie ). Acuma 3 ani bateria a crapat fara nci un semn (sa fisurat o punte in baterie) ,am achizitonat una noua a fost montata la magazin ,s-au facut masuratorile de rigoare am lipit bonul cu masuratorile pe garantie. Toate bine si frumoase dupa 3 luni am observat ca la pornire aud releele din masina cum caraie ,masina pornea bine dar parca se invartea lenes motorul (tot timpul a pornit bine si cu bateria slaba) am zis ca ceva ii suspect iar noaptea dupa ce opream masina lumina farurilor era slaba ,nici nu am mai masurat nimica si m-am dus la magazin sa imi verfice bateria unde au descoperit ca nu mai putea sa deie decat jumatate din curentul de pornire si pentru ca aveam masuratorile dinainte OK si masura incrcarea bine si cu bateria defecta mi-a schimbat-o pe garantie.

                      Comment


                      • Originally posted by BDorin View Post
                        Poate cand cand mai prind liber montez si un clampmmetru la baterie sa vad cat ia in standby
                        Pe de o parte nu cred ca ai clampmetru pentru miliamperi (stiu ca ai spus ca te ocupi cu automatizari, dar nu toata lumea are), si, chiar daca ai, cele pentru miliamperi au falcile de maxim 6mm (5mm la Fluke, 6mm la Milwaukee), nu cred ca ajung.
                        Pe de alta parte poti masura cu un aparat de masura clasic, desfacand borna la baterie, dar: 1. ai grija, unul din colegi spunea ca la o manipulare gresita a bornelor se poate distruge senzorul de curent de pe borna minus. 2. Cand au facut, la masina mea, testul acesta in service a durat vreo 7 minute pana a scazut curentul, probabil abia atunci s-au oprit toate calculatoarele si circuitele.

                        Comment


                        • Pui clampmetrul ăla cu fălci mici pe firele ce ies din fusible-link-ul de pe borna + a bateriei, ai 7 fire mari și late, apoi aduni rezultatul
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • paul_damian -Exista clampmetru si pentru 0.1mA .Eu port in trusa de scule din portbagaj modelul asta( https://www.emag.ro/clampmetru-clest.../pd/DB13Z3BBM/ ) are rezolutia de masurare de 1mA pe treapta de 2A si AC si DC, suficenta pentru a masura sarcini parazite , dar la masura curentilor mici pe DC aparatul trebuie mentinut in aceiasi pozitie in timpul masurari si adus la 0 pentru ca este influentat de campul magnetic al pamantului si la miscare da erori si de 10 mA (asta patesc toate aparatele de precizie ce masoara mA DC) . In gura clestelui intra fara probleme cablul bateriei chiar si mai gros. Ii destul de precis nu trebuie sa demontezi cabluri pentru masura si ce imi place cel mai mult la el ca merge cu 2 bateri AAA care tin mult. Acesta ii aparatul care in arunc in portbagaj si il folosesc la lucrari unde nu vreau sa imi duc sculele bune.

                            Comment


                            • Nu inteleg de ce nu masurati de pe borna negativa? I un singur fir gros care merge la masa masini . Cat curent indica pe borna pozitiva este identic si pe borna negativa .Circuitul electric este o bucla curent iese din baterie pe un fir merge la consumator si se intoarce la baterie pe celalalt.

                              Comment


                              • Secțiunea cablului de masă e prea mare pentru fălcile unui clampmetru de mA, deaia măsori pe firele de + ce ies din fusible-link.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google