Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da, stiu. dar parca e din ce in ce mai razna m-am obisnuit sa calculez cand raman fara

    Comment


    • Ca să citez pe cineva:

      Indicatoarele de nivel GPL sunt de tot ca...tul. Cu excepția cazului în care rezervorul tău este configurat corect, nu te miști, terenul este perfect drept, temperatura nu este prea mare, nici prea mică și îți ții respirația la presiunea potrivită, atunci poate că va citi exact.....
      Cel mai bine este să resetezi CB la fiecare alimentare/plin și să socotești km parcurși - ei îți vor spune mai exact cam cât mai e în rezervor - dacă indicatorul de nivel e aiurea.
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • Originally posted by paul_damian View Post

        Pe moment umblu cu un Logan Eco-G Essential, cata vreme a mea e imobilizata in service.
        Am luat cu mine voltmetrul de bricheta si, la aceasta masina, se comporta exact asa cum spui tu, DFA. Si cum ar fi trebuit sa se comporte si a mea.

        In alta ordine de idei, e ok si Loganul, chiar si Essential. M-a surprins ca deschide portbagajul din al treilea buton de telecomanda, chiar il deschide, nu doar il descuie. Nu stiam.
        Desi e acelasi motor mi se pare ca e... altcumva. Mai cu bilute, asa. Nu il omori asa usor, cum e la mine.
        Dar... e frig in el! Poate are ceva exemplarul acesta, nu stiu, dar e frig rau! Cu motorul incins vine aer caldut prin grile. Brrrrrr...
        La mine a intrat S&S si cand volmetrul arata 14,6 V

        Comment


        • DFA da, asa am sa fac. cu toate ca am inceput sa invat cand tre` sa bag, pentru ca merg constant si in bucuresti si afara.


          Acum alta belea (a venit si ziua asta...speram mai tarziu, nu in primele 3,4 luni deja) se poate rezolva cumva (stiu ca nu e un capat de tara insa sunt MEGA paranoic si ma termina psihic sa o vad) este pe haion. Asa am gasit-o in parcare. Este cat unghia de la deget cam asa... Adica o solutie decenta, ceva de retusare?

          Multumesc mult...

          Attached Files

          Comment


          • Am o intrebare pentru colegi care au avut probleme cu senzorul de presiune de la rampa GPL , voi cat ati asteptat pana vi la schimbat in garantie?
            Eu astept de 3 saptamani si nici o veste de la reprezentanta . Tocmai acuma cand batem record dupa record la pretul benzinei eu trebuie sa alimentez cu acest fluid ce ustura la buzunar.
            Problema si mai mare ii ca eu luna viitoare trebuie sa ma duc la un drum lung pana in Nantes-Franta ,drum de 5000 Km dus intors care ma usca la buzunar .Pe benzina am calculat ca imi trebe 275L benzina la un consum de 5.5L/100 adica 275 x 6.7lei = 1842 lei iar pe GPL 325L la un consum de 6.5L/100 adica 325x 3.8lei =1235 lei deci o diferenta de 1842-1235=607lei .Un senzor nou original de presiune GPL T-MAPC97 la 5.5bari costa 275 + taxe de transport,si il primesc in 2-3 zile. Da eu cumpar acest senzor si il duc la reprezentanta sa il instaleze tot ies mai ieftin cu 300 lei fata de pretul care il dau pe benzina (bani care ii pot folosi pentru taxele de drum).Si is foarte sigur ca cei de la reprezentanta il instaleaza fara discuti avand in vedere ca ii piesa originala identica.
            Utilizat în componența instalațiilor GPL secvențiale Landi Renzo (Dacia cu GPL de fabrică - ex. Logan 0,9 tce, Logan 1.0 tce) ATENTIE !!! EXISTA 2 VERSIUNI DE SENZOR CONTINENTAL, AMBELE CU ACELASI NR. DE OMOLOGARE 110R-010279 / 67R-010384. VERSIUNEA T-MAPC96 (3,5 bari) SI VERSIUNEA T-MPAC97 (5,5

            Attached Files

            Comment


            • Creion corector vopsea auto DACIA preparat dupa codul de culoare al masinii dvs.Operatiunea de preparare(mixare a pigmentilor) se executa asistata de calculator.- pentru identificarea codului de culoare al masinii dvs DACIA, verificati stalpul din mijloc dreapta (trebuie sa gasiti o eticheta p


              Am gasit asta... sa vedem ce iese cu el

              Comment


              • Manifestari management incarcare:
                1. Dimineata la prima pornire tensiune baterie 12.2V
                2. Dupa pornire si cam 3 minute se stabilizeaza la 12.7-12.8V
                3. Daca scot luminile din modul automat tensiunea de incarcare creste la 13.5-13.6V
                4. In franare sau reducere viteza tensiunea de incarcare este 15V.
                5. Asta e partea ciudata, daca cu motorul pornit si frana de mana trasa deschid capota, tensiunea urca la 14.6V si nu coboara decat daca opresc motorul.Am inchis capota si tensiunea s-a mentinut la 14.6V pana la prima oprire. Chichita pentru incarcare baterie sau nu vreau sa ma gandesc mai departe.

                Comment


                • Bateria pusa la Mioveni, parerea mea, e de o calitate îndoielnică. Eu la Sandero cu baterie de Spania nu am avut nici macar o problema. Avand in vedere ca masina sta si o săptămână nepornita, si daca o pornesc merg 3-5km, fie frig, fie cald. A pornit si a mers si la -14 grade si la +35. Funcționează SS impecabil... Bateriile facute de Rombat sunt buba.

                  In poza ce am eu pe S3.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Mihai2k4 : orice firma serioasa de vopsele iti face, eu am facut la April'91 dupa codul de vopsea si a fost absolut ok.
                    broniaski : din pacate pe forumul german de Dacia toti care au probleme au aceste baterii cu "made in Spain". Nu cred ca aceasta e regula. Ba mai mult, este unul la care i-a fost schimbata cu una Renault (cod 8201479819) si problemele au reaparut.

                    Comment


                    • Originally posted by madi View Post
                      Manifestari management incarcare:
                      1. Dimineata la prima pornire tensiune baterie 12.2V
                      2. Dupa pornire si cam 3 minute se stabilizeaza la 12.7-12.8V
                      3. Daca scot luminile din modul automat tensiunea de incarcare creste la 13.5-13.6V
                      4. In franare sau reducere viteza tensiunea de incarcare este 15V.
                      5. Asta e partea ciudata, daca cu motorul pornit si frana de mana trasa deschid capota, tensiunea urca la 14.6V si nu coboara decat daca opresc motorul.Am inchis capota si tensiunea s-a mentinut la 14.6V pana la prima oprire. Chichita pentru incarcare baterie sau nu vreau sa ma gandesc mai departe.
                      Buna observatie! Am verificat si eu astazi! Acum, daca tot sunt fumator, bag 2 tigari langa masina si e bateria strong!
                      Da, vorbind serios acum, ciudat comportament!

                      Comment


                      • Punctul 5 este descoperit intamplator, am vrut sa masor tensiunea pe bornele bateriei atunci cand am 13.5V la adaptorul de incarcare telefon. Se poate folosi la drum lung pentru incarcare fortata. Sau chiar punctul 3, in configurator acum nu mai avem lumini automate, lipsa semiconductori sau probleme baterie. Clar trebuie sa mai lucreze la soft, sper in bine.

                        Comment


                        • In ultimul timp, de cand am avut portbagajul blocat, am scos luminile automate! Si cand fac curatenie in masina, sterg aspir etc. Procedez in felul urmator, ca sa evit descarcarea bateriei!
                          Cu maina incuiata, deschid mecanic cu cheia, usa soferului, dupa care le deschid pe celelalte din interior. Evitanand activatea tuturor sistemelor si consumatorilor. In general sunt destul de meticulos cu curatenia. Stau sa ma focusez cam mult pe treaba asta. Zici ca e un magnet de praf.
                          Poate suna a prostie, dar nici sa stau cu protbagajul blocat, si cu mesaje de baterie descarcata in bord nu eate funny deloc ​​​​​

                          Comment


                          • Originally posted by Mihai2k4 View Post
                            DFA da, asa am sa fac. cu toate ca am inceput sa invat cand tre` sa bag, pentru ca merg constant si in bucuresti si afara.


                            Acum alta belea (a venit si ziua asta...speram mai tarziu, nu in primele 3,4 luni deja) se poate rezolva cumva (stiu ca nu e un capat de tara insa sunt MEGA paranoic si ma termina psihic sa o vad) este pe haion. Asa am gasit-o in parcare. Este cat unghia de la deget cam asa... Adica o solutie decenta, ceva de retusare?

                            Multumesc mult...
                            Daca iti arat ce ciufulita am gasit-o pe a mea in spate lesini. E sters tot coltul care sta in strada la o parcare in spic. Eu nu ma stresez pentru ca stiu ca in Bucuresti e imposibil sa scapi fara d-astea daca nu ai loc de parcare in curte. Si chiar si asa o poti gasi julita pe la supermarketuri. 5 luni a durat pana la prima zgaiba.

                            Comment


                            • Originally posted by BDorin View Post
                              Am o intrebare pentru colegi care au avut probleme cu senzorul de presiune de la rampa GPL , voi cat ati asteptat pana vi la schimbat in garantie?
                              Eu astept de 3 saptamani si nici o veste de la reprezentanta . Tocmai acuma cand batem record dupa record la pretul benzinei eu trebuie sa alimentez cu acest fluid ce ustura la buzunar.
                              Problema si mai mare ii ca eu luna viitoare trebuie sa ma duc la un drum lung pana in Nantes-Franta ,drum de 5000 Km dus intors care ma usca la buzunar .Pe benzina am calculat ca imi trebe 275L benzina la un consum de 5.5L/100 adica 275 x 6.7lei = 1842 lei iar pe GPL 325L la un consum de 6.5L/100 adica 325x 3.8lei =1235 lei deci o diferenta de 1842-1235=607lei .Un senzor nou original de presiune GPL T-MAPC97 la 5.5bari costa 275 + taxe de transport,si il primesc in 2-3 zile. Da eu cumpar acest senzor si il duc la reprezentanta sa il instaleze tot ies mai ieftin cu 300 lei fata de pretul care il dau pe benzina (bani care ii pot folosi pentru taxele de drum).Si is foarte sigur ca cei de la reprezentanta il instaleaza fara discuti avand in vedere ca ii piesa originala identica.
                              Utilizat în componența instalațiilor GPL secvențiale Landi Renzo (Dacia cu GPL de fabrică - ex. Logan 0,9 tce, Logan 1.0 tce) ATENTIE !!! EXISTA 2 VERSIUNI DE SENZOR CONTINENTAL, AMBELE CU ACELASI NR. DE OMOLOGARE 110R-010279 / 67R-010384. VERSIUNEA T-MAPC96 (3,5 bari) SI VERSIUNEA T-MPAC97 (5,5
                              intr-o saptamana mi l-au inlocuit

                              Comment


                              • De o vreme monitorizez starea sistemului de incarcare si am ajuns la concluzia ca ii cauza pierduta cand cred ca am descoperit logica de functionare a doua zi se comporta exact opus ,asa l-au complicat ca nici cei de la dacia nu mai stiu cum functioneaza . De vreo 5 zile cand pornesc masina dupa o pauza de vreo 12 ore ,tensiunea in baterie ii scazuta 12.1 ,dupa pornire sta vreo 30 sec si incepe sa ridice tensiunea la 14.8V ,dupa vreo 15 min de functionare o scade la 13.5 si acolo ramane (nu am mers mai mult de 30 min asa ca nu stiu ce va face in continuare) lucru care nu la facut pana acuma. Eu cred ca am fost obijnuiti cu vechile sisteme de incarcare si acuma cand incercam sa aplicam ce am invatat totu se bate cap. Cat timp functioneaza si masina merge cum a fost proiectata ,nu mai are rost sa cautam nod in papura ca incepem sa vedem probleme unde nu exista . De cand am masina sistemul de incarcare o facut o gramada de ciudateni dar nu ma lasat in drum niciodata. Singurul motiv pentru care am testat sistemul de incarcare a fost sa vad daca ii compatibil cu incarcarea unui powerbank pentru camping si functioneaza foarte bine prin priza de 12V . Desigur ca sunt colegi care au avut probleme din cauza tensiuni scazute la baterie (au ramas usi blocate sau nu au mai putut porni ) dar se pare ca is destul de rare problemele cu incarcarea si majoritatea se datoreaza drumurilor scurte unde nu a fost destul timp sa se incarce bateria sau defectarea bateriei (lucru care se intampla si la bateri noi ) pentru asta exista garantia si oricum poate se panicheaza domni de la reprezentanta ca nu i-am mai contactat macar odata pe saptamana .
                                Eu am cumparat un incarcator usb cu voltmetru pentru priza de 12 V ca imi place sa am informati despre starea masini ,iar in caz ca raman fara baterie am permanent in portbagaj o baterie cu litium pentru pornit masina ca sa fiu sigur ca nu raman blocat undeva pentru ca am uitat sa incui usa. Chiar recomand sa va achizitionati o baterie portabila pentru pornit masina si sa o aveti in masina tot timpul pentru ca ii micuta nu ocupa spatiu mult ,nu ii asa de scuma (eu am dat 300lei pe ea), are lanterna ,incarcare usb, si chiar daca masina ii noua si ziceti ca nu aveti nevoie de ea ii bine sa fi pregatit pentru neprevazut sau poate o sa fiti eroul unui nefericit blocat pe drum (ii mai sanatos sa folosesti aceasta baterie pentru dat curent dacat masina ,ca poate ramaneti amandoi blocati acolo) si lucrul cel mai important sa nu o uitati sa o incarcati din cand in cand (odata la 2 luni) ca ii total nefolositoare cand ii descarcata.
                                Sa aveti o zi buna.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google