Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by madi View Post
    O problema zic eu, mi s-a oprit masina in intersectie si nu am putut sa o pornesc decat dupa 15-20 secunde, demarorul nu vrea sa fie alimentat. Daca eram la o trecere de cale ferata? Stau sa-si faca verificarile pana ajungi sub rotile trenului sau cine stie ce chestie de forta majora? De fapt mi s-a oprit de doua ori, astazi motor relativ rece , am pornit si dezaburirea ca nu vedeam nimic , acum o saptamana cu motor cald. A mai patit cineva asa ceva , exista o procedura de a porni mai repede?
    Salut! Aceeasi problema mi-a semnalat-o si tatal meu la masina lui - Logan 3 cu gpl din fabrica, achizitionata in septembrie 2021. Mai concret, in doua sau trei situatii, la plecarea de pe loc, in treapta I, dupa cativa metrii parcursi, motorul s-a oprit brusc, refuzand sa mai porneasca timp de 15-20 secunde. De fiecare data start-stopul era dezactivat iar repornirea a reusit numai dupa acest timp si doar dupa extragerea si reintroducerea cheii in contact. Aceeasi intrebare o avea si el...ce faci spre exemplu daca se intampla asta cand traversezi o intersectie pe un dn aglomerat, unde se circula in viteza? Astepti 15-20 de secunde in jumatatea drumului ca sa poti reporni masina? Pentru ca intre timp, orice i-ai face, nu raspunde la nimic, e inerta ...Recomandarea mea a fost sa mearga in reprezentanta pentru diagnoza si reparatii. Nu sunt specialist, dar presupun ca este o problema de soft...probabil contactul nu mai citeste cheia sau ceva de genul...Drumuri bune!

    Comment


    • La unii cu genul ăsta de probleme s-au schimbat volanta și/sau cilindru receptor ambreiaj.
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • Eu zic asa, in situatii de acest gen masina trebuie sa porneasca indiferent ca e start stop activat, dezactivat, piciorul apasat sau ridicat dupa ambreiaj. In momentul in care iau contactul si ii dau iar sa porneasca , sa faca efectiv acest lucru, sau sa dea dracu niste instructiuni clare de folosire a masinii.

        Comment


        • Originally posted by NFS Guru View Post

          Dap! Am patit-o eu!
          S-a rezolvat la reprezentanta fara nici un cost!
          A fost un lot cu probleme legate de acea sonda!
          Ca fapt divers, mi-au tinut masina 2 zile in service. Chipurile ....nu a foat o lucrare chiar atat de simpla.
          Sau poate nu au stiut ei exact cum sa procedeze, fiind un model mai nou!
          Tocmai de lipsa asta de transparenta îmi este teama. Mie personal mi-au spus ca nu durează foarte mult intervenția și mi se pare normal sa nu fie cu costuri atât timp cât mașinile sunt în garanție. Cred că datoria noastră este sa semnalam deficientele și sa mergem peste ei pentru absolut toate problemele. Astfel au feed-back-ul corect.

          Comment


          • Bine punctat! Lipsa maxima de transparenta!
            Si ca idee...au asteptat pana le-a dat ok-ul de la fabrica! Parca erau legati de maini fara instiinatea uzinei nu umbla la un surub! Asta este, de acum innainte, vom fi peste ei!
            La Multi Ani! Si multa sanatate!
            Last edited by 77sky; 31 December 2021, 22:04.

            Comment


            • La multi ani!

              Stiu cam am mai citit pe undeva pe forum acest lucru, insa nu am inteles rezolvarea(si daca este o problema) Tot observ ca (pentru a 3 oara) cand fac plinul cu gpl, imi arata tot gol pe bord. Acum 2 zile eram spre Sibiu si am alimentat. Abia dupa 2 zile (2,3 porniri) a fost ok. Am mers 120km asa cu low gpl(el fiind plin)

              Comment


              • Se pare ca tine de pompa de alimentare. Reproductibil, la Lukoil-ul local am aceeasi problema, la Bulrom nu. Nu am inteles, din explicatiile colegilor, care e cauza.

                Comment


                • Cel mai bine mergi la reprezentanta daca vezi ca ti s-a intamplat de mai multe ori. Eu alimentez in special de la Lukoil si nu am probleme de acest gen
                  Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                  Comment


                  • degeaba o duc. am observat ca, daca nu se manifesta la ei in acele cateva zeci de minute, sau nu pot reproduce defectul, nu este considerat defect.

                    ex: portbagaj care nu se deschide, nu a facut la ei, e ok. agata treapta 1, rar, dar o face, nu a facut la ei, este ok. m-am trezit cu usita de la alimentare deschisa de 2 ori (cand trec peste sine de tramvai) nu a facut la ei, la fel, nu exista

                    Ma duc si cu asta si ca sa pot sa reproduc, trebuie sa alimentez cu el defata

                    Comment


                    • Sigur nu esti singurul cu problema asta. Daca suni si la Vocea Clientului poate sunt mai atenti cu tine. Cu treapta 1 si a 2-a mai am si eu probleme din cand in cand, mai ales cand e motorul rece.
                      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                      Comment


                      • Cred că majoritatea avem. În ceea ce privește portbagajul este o problema de soft, la mine au pus tester-ul pe ea și mi-au zis că, calculatorul nu recunoștea portbagajul, au resetat ceva pe acolo și vad ca de atunci nu mai am probleme.

                        Comment


                        • Originally posted by Mihai2k4 View Post
                          Stiu cam am mai citit pe undeva pe forum acest lucru, insa nu am inteles rezolvarea(si daca este o problema) Tot observ ca (pentru a 3 oara) cand fac plinul cu gpl, imi arata tot gol pe bord. Acum 2 zile eram spre Sibiu si am alimentat. Abia dupa 2 zile (2,3 porniri) a fost ok. Am mers 120km asa cu low gpl(el fiind plin)
                          Este o problemă cunoscută și ea poate apare la orice fel de instalație GPL, OEM sau after-market, la orice mașină, model, brand sau țară.
                          Dacă nivelul de GPL din rezervor nu se actualizează imediat după ce alimentezi este foarte posibil ca respectiva pompă să aibe o problemă cu presiunea - prea mare sau prea mică - evitați să mai alimentați de la acea pompă de GPL. O explicație ar fi că flotorul care indică nivelul de GPL din rezervor se blochează și se va debloca singur în urma mișcărilor mașinii. Se deblochează singur de la șocul pornirii motorului sau de la șocurile generate de drumuri.
                          E bine să eviți pompa respectivă pe viitor.
                          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                          Comment


                          • Originally posted by NFS Guru View Post
                            Si ca idee...au asteptat pana le-a dat ok-ul de la fabrica! Parca erau legati de maini fara instiinatea uzinei nu umbla la un surub!
                            Asta ca să vă faceți o idee despre nivelul de profesionalism din service-uri și de faptul că personalul tehnic este depășit pentru că nu are parte de cursuri de calificare și de specializare (în mare parte din cauza patronilor resprezentanței, care nu vor să investească în oameni, probabil pentru că apoi trebuie să-i mențină și asta costă...). Ca urmare, intervențiile unde nu există personal cu experiență și proceduri dinainte stabilite au loc doar sub supravegherea uzinei (și mecanicul local ATUNCI învață, dacă reușește).

                            Deci noi toți plătim direct și indirect o lipsă crasă de personal calificat din rețelele de service, nu doar la Dacia-Renault-Nissan, ci la toate mărcile, mașinile au devenit din ce în ce mai complicate iar electrificarea o să facă și mai complicată munca de întreținere, că problemele se mută de la mecanică la electrică, electronică și software din ce în ce mai mult..., deci calificarea și specializarea devin critice, cine investește în oameni va supraviețui, ci nu, va închide, pentru că clienții se vor duce acolo unde știu că problema se rezolvă, nu acolo unde se bâjbâie...
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • Big like si subscriu, din pacate asa este, trist si adevarat, iar viitorul pare sumbru, tehnologiile evolueaza si devin tot mai sofisticate, dezvoltarea se face "pe repede-inainte", problemele tehnice sunt inerente, cei care pot sa le rezolve bine si corect tot mai putin, producatorii auto devin tot mai "secretosi", etc. etc....iar toate astea sunt generale (dar valabile si pentru L&S3)...

                              Comment


                              • DFA Din pacate am patit asta in 3 locatii diferite. Omv, rompetrol partener si la lukoil

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google