Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mircionesb View Post
    Arata bine.

    Comment


    • Si poate nici nu este nevoie sa "​ei parcarile masinile la rind gasesti pe placul tau faci poza..." (daca "problema tehnica" este cricul)​​​​​​

      Comment


      • Maine dimineata aveam programare la dealer pentru constatare cheder deformat (schimbat de ei acum 2 luni) si zgomot turbina (joc tija wastegate). M-au sunat cei de la dealer ca nu mai are rost sa duc masina fiindca au primit nota tehnica de la Dacia ca s-a facut notificare la fabricantul turbinei pentru o solutie la problema respectiva (sunt mai multe masini cu aceasta problema) si ca deocamdata nu o sa se faca nimic pina prin martie aprilie fiindca nu are rost sa se schimbe turbina si sa apara din nou jocul respectiv dupa cateva mii de km. Cei de la dealer au spus ca s-au mai lovit de problema respectiva. Referitor la problema mea cu stickerele mi-au spus ca din nou au primit de la Dacia stickere de culoare gri care nu sunt ce trebuie. Sunt de tot rasul aia de la centrul de piese, de 2 luni nu sunt in stare sa trimita reperele corecte.

        Comment


        • În sfârșit, s-a luat decizia corectă în privința EWG.
          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

          Comment


          • Turbina e fabricata cumva in Bucuresti la Garrett?

            Comment


            • Nu am nici cea mai mică idee de cine este fabricantul ei...
              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

              Comment


              • Turbina de pe 0.9 TCe90 H4B de pe Logan/Sandero II era fabricată de Garret, dar ce se pune pe 1.0 TCe90 și ECO-G 100 H4Dt nu seamănă deloc.
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • Cred ca e BorgWarner.

                  Comment


                  • Am ajuns la 1800km (400 pe gaz) facuti in 30 de zile. O chestie cu adevarat neplacuta, m-am dus sa alimentez cu benzina si nu am putut desface busonul cu cheia, era inghetat. Cam naspa , in 13 ani cu loganul nu am patit asa ceva. Am luat ceva de la un supermarket si dupa 4 minute am reusit sa deblochez busonul Cred ca e un defect de proiectare combinat cu alt tip de yala. Sa vedem cum se comporta in continuare.Alimentat numai de la Petrom benzina de 99. Parca se infige mai bine pe gaz.

                    Comment


                    • 8000 km cu Eco-G-ul din iulie.
                      Dealerul mi-a recomandat GPL Rompetrol(doar Rompetrol si de vreo cateva ori OMV am alimentat). Totul ok pe gaz.
                      Am bagat atunci cca 15 litri Co95 OMV cand am luat masina. Nu se consuma mai deloc, pe GPL am fost super-multumit. Prin septembrie am ars cca 5l ca nu gasisem statie GPL pe drum. Acum m-am ambitionat sa ii termin, arsesem cca 7-8 din ce ramasese, se aprinsese becul. Am mai pus vreo 8 litrii de Rompetrol Co98(am inteles ca la benzinarele cu turbina e recomandata cifra superioara octanica) si am mers pe gaz din nou de atunci. Buun.

                      Masina sta la -1 in parcare, erau 6grade azi(-3 afara). A pornit un pic cam balbait, mergea rotund apoi, am lasat-o cca 30secunde cum fac de obicei si cand a fost sa o dau cu spatele, bleaga rau acceleratia, se tura mai cu lag cateodata,nu am fortat-o, pana la urma dupa 1 m s-a innecat si a murit motorul. Si-a revenit ulterior, odata ce a trecut pe gaz a mers super, dar dupa cate masini am avut, sunt semne de masina obosita, nu masina noua.
                      Poate sa o mai rulez pe benzina ca o rugini

                      Comment


                      • Originally posted by madi View Post
                        Am ajuns la 1800km (400 pe gaz) facuti in 30 de zile. O chestie cu adevarat neplacuta, m-am dus sa alimentez cu benzina si nu am putut desface busonul cu cheia, era inghetat. Cam naspa , in 13 ani cu loganul nu am patit asa ceva. Am luat ceva de la un supermarket si dupa 4 minute am reusit sa deblochez busonul Cred ca e un defect de proiectare combinat cu alt tip de yala. Sa vedem cum se comporta in continuare.Alimentat numai de la Petrom benzina de 99. Parca se infige mai bine pe gaz.
                        eu depasirile doar pe gaz le fac. este destul de mare diferenta. trage mult mai bine si ai incredere ca faci depasirea pe benzina o tin cand merg drum lung gen autostrada, la 120,130

                        Comment


                        • Originally posted by AdrianHH View Post
                          Masina sta la -1 in parcare, erau 6grade azi(-3 afara). A pornit un pic cam balbait, mergea rotund apoi, am lasat-o cca 30secunde cum fac de obicei si cand a fost sa o dau cu spatele, bleaga rau acceleratia, se tura mai cu lag cateodata,nu am fortat-o, pana la urma dupa 1 m s-a innecat si a murit motorul. Si-a revenit ulterior, odata ce a trecut pe gaz a mers super, dar dupa cate masini am avut, sunt semne de masina obosita, nu masina noua.
                          Poate sa o mai rulez pe benzina ca o rugini
                          Cu cât e mai frig, cu atât mai lungă este perioada de pre-încălzire a catalizatorului - iar cât timp se execută pre-încălzirea catalizatorului puterea motorului este foarte redusă.

                          Când motorul este rece și afară este de asemenea rece (sub +10 grade Celsius) motorul imediat după pornire începe să încălzească catalizatorul+GPF-ul, lucru care face ca motorul să aibe un amestec diferit de cel normal, și asta duce la lipsă de putere. Imediat cum catalizatorul+GPF-ul au atins temperatura minimă de lucru (în jur de 250 grade Celsius) motorul trece pe amestec normal și puterea e restaurată.

                          Durata de încălzire a catalizatorului și a GPF-ului la 250 de grade Celsius poate să fie de 150-210 secunde - deci în jur de 2,5-3,5 minute…, depinde de cât de frig e afară…

                          De ce se întâmplă asta? Din cauza normelor de poluare - mașina încearcă să fie cât mai ecologică posibil și imediat după pornire încălzește catalizatorul cât mai repede și o face cu un amestec "sărac", care nu oferă putere dar ridică rapid temperatura catalizatorului.

                          Cum procedezi ca motorul să nu mai piardă din putere la rece? Când pornești motorul rece așteaptă ca turația motorului să scadă de la 1.500rpm la 800rpm și ABIA APOI pleacă la drum. Dacă ai răbdare să faci pre-încălzirea motorul se va comporta mult mai bine. Dacă mai aștepți 1 minut DUPĂ ce turația ajunge la 800rpm sunt 90% șanse să nu mai observi nimic anormal în felul cum se turează motorul.

                          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                          Comment


                          • Originally posted by Mihai2k4 View Post

                            eu depasirile doar pe gaz le fac. este destul de mare diferenta. trage mult mai bine si ai incredere ca faci depasirea pe benzina o tin cand merg drum lung gen autostrada, la 120,130
                            Chiar nu e nevoie să faci așa ceva!!!!

                            Nu prea are sens să mergi la drum lung pe Benzină în loc de GPL, nu știu ce socoteli îți faci tu, da' rezultatul E GREȘIT. Dacă cineva te-a sfătuit să faci așa, uită-l.

                            Poți rula pe GPL TOT TIMPUL, e practic imposibil să fie mai economic mersul pe Benzină în loc de GPL - INDIFERENT DE FELUL TRASEULUI, ORAȘ SAU EXTRAURBAN.
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • Nu pot sa ma pronunt pentru ca nu sunt asa de informat,nu am detinut masina pe GPL,din data de 21.03.2022 (sau dupa) o sa experimentez.

                              Am cautat special videoclipul asta: https://youtu.be/PsoR9xFMjkI?t=515 probabil de asta trece el pe benzina...
                              Last edited by 77sky; 23 December 2021, 14:09.

                              Comment


                              • Deci în videoclipul ăla se mănâncă c...t cu polonicul..., material profesionist, nu glumă...

                                "iese de pe gaz la 100km/h"
                                "la 110 km/h ai ars chiulasa"
                                "nu unge la fel de bine"

                                și altele...

                                E trist că se face așa ceva și că jurnaliștii lu' pește nu sunt în stare să corecteze niște aberații și să explice de fapt care e realitatea...
                                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google