Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by madi View Post
    O problema zic eu, mi s-a oprit masina in intersectie si nu am putut sa o pornesc decat dupa 15-20 secunde, demarorul nu vrea sa fie alimentat.
    Nu au apărut și alte erori când motorul a refuzat să pornească? Ceva cu „Verifică sistem antipoluare”? Martor STOP? Martor SERVICE?
    Aș suspecta volanta - (care este cu masă dublă la ECO-G 100) - nu ai fi primul, în general, dacă opririle astea se îndesesc vei ajunge la un moment ca motorul să nu mai pornească deloc și ajungi la service pe platformă...
    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

    Comment


    • Nu am primit asemenea erori, sau nu am observat eu, eram enervat ca nu vroia sa porneasca sa deblochez intersectia(nu invartea demarorul). Mai conduc 3 masini in familie , un logan ,un ford ka si un golf 4, la niciuna nu mi s-a mai intamplat sa nu dea comanda de pornire demarorul imediat ce sucesc cheia in contact. Sunt chestii de forta majora la care masina trebuie sa raspunda imediat, Am facut acest lucru dupa aia si in parcare, daca o opresc si vreau sa-i dau sa porneasca imediat nu vrea, trebuie sa treaca cel putin 10 secunde. Alta chestie , daca o opresc si iau piciorul dupa ambreiaj imediat se simte un soc ca si cand motorul nu se opreste imediat. Se opreste numai dupa ce se sting luminile la ceasuri.
      Cred ca trebuie sa citesc mai multe in manualul ala, poate exista ceva legat de aceste chestii.

      Comment


      • Aveai Stop&Start activ?
        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

        Comment


        • Da , era activ, nu il dezactivez mereu.

          Comment


          • Pai, va trebui sa inveti sa-l folosesti.
            Mi s-a intamplat si mie sa mi se opreasca la un giratoriu si, la fel, n-o mai puteam reporni. Dar a fost vina mea, fiindca masina m-a invitat sa calc ambreiajul, dar am omis. Ulterior, am dat mai multa atentia mesajelor de pe display si faza nu s-a mai repetat. E drept, dezactivez S&S cand sunt in coloana, insa in rest m-am facut prieten bun cu el.
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • Originally posted by madi View Post
              ......Alta chestie , daca o opresc si iau piciorul dupa ambreiaj imediat se simte un soc ca si cand motorul nu se opreste imediat. Se opreste numai dupa ce se sting luminile la ceasuri.
              E foarte posibil să fie volanta..., ce spui tu acolo nu par să fie zăpăceli produse de Stop-Start.
              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

              Comment


              • ursamajor .Nu m-am uitat dupa mesaje, recunosc, dar eram cu pedala apasata pe ambreiaj, probabil trebuia sa ridic piciorul dupa ambreiaj si sa-l apas iar. Ambreiajul e nitel ciudatel, treptat m-am obisnuit cu el. Am mai spus , am experimentat in parcare si face acelasi lucru, iau contactul si daca vreau sa pornesc imediat nu vrea, nu invarte electromotorul. Nu am observat nimic pe display.

                Comment


                • Salutare si bine v-am gasit!

                  Originally posted by madi View Post
                  ......Alta chestie , daca o opresc si iau piciorul dupa ambreiaj imediat se simte un soc ca si cand motorul nu se opreste imediat.

                  Aceeasi observatie o am si eu. Daca ma grabesc si iau piciorul dupa ambreiaj, pana nu se inchid toate luminile din bord, masina are o miscare spre inainte, resimtita ca un soc de cativa centimetri. Acum dupa aproximativ 6 luni de utilizare m-am obisnuit.

                  As dori sa semnalez o problema pe care sunt curios daca a mai intampinat-o si alti posesori de Logan III. De cca. o luna mi se aprinde in mers pentru o scurta perioada (uneori pana la 10-15 secunde) martorul cheie galbena (problema mecanica). Mers la reprezentanta, pus testerul pe ea.... rezultat: un senzor de temperatura situat pe unul din filtre care face probleme. Astept piesa si remediera problemei, insa sunt curios daca ati patit ceva asemanator.

                  Comment


                  • Da...... la fel si la mine poate din graba ca vrei sa cobori.Acum scot pe liber trag frana de mana si opresc motorul.

                    Comment


                    • 1. Nu știu de ce opriți mașina/motorul cu CV într-o treaptă de viteză..., ca apoi să eliberați pedala de ambreiaj, mașina în mod normal se scoate din viteză înainte de a opri motorul și se acționează frâna de parcare (manuală sau automată) și nu se lasă mașina băgată "în viteză"..., da' mă rog, fiecare face ce vrea...

                      2. Da, problema cu sonda de temperatură este cunoscută, mai ales la mașinile produse în prima jumătate a lui 2021. Odată cu martorul SERVICE nu ai și un mesaj afișat în bord?
                      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                      Comment


                      • Originally posted by DFA View Post
                        Odată cu martorul SERVICE nu ai și un mesaj afișat în bord?
                        Am un filmulet facut si chiar daca nu se vede clar pare a scrie: "Verifica injectia". O sa urmaresc sa vad daca-mi da aceeasi eroare.

                        Comment


                        • Originally posted by madi View Post
                          ursamajor .Nu m-am uitat dupa mesaje, recunosc, dar eram cu pedala apasata de ambreiaj, probabil trebuia sa ridic piciorul dupa ambreiaj si sa-l apas iar. Ambreiajul e nitel ciudatel, treptat m-am obisnuit cu el. Am mai spus , am experimentat in parcare si face acelasi lucru, iau contactul si daca vreau sa pornesc imediat nu vrea, nu invarte electromotorul. Nu am observat nimic pe display.
                          E pretentios la rece acest motor, astazi mi-a facut iar chestia cu opritul , dar am ridicat piciorul dupa ambreiaj si l-am apasat, a pornit. Trebuie sa fiu foarte atent la comportamentul motorului la rece. De mentionat , plec dupa loc numai dupa ce acul turometrului coboara la 900rpm.
                          DFA nu tot timpul opresc in viteza, iarna evit sa folosesc frana de mana. Oricum acum sunt atent sa iau piciorul dupa ambreiaj dupa ce se sting luminile bord, sunt stereotipuri de care scapi greu.

                          Comment


                          • Da, e bine sa-l lasi sa se incalzeasca nitel. Nu stiu cat e de adevarata chestia cu reglajul automat al amestecului pentru a incalzi catalizatorul (cauza acestui comportament), dar are sens. La rece, primii kilometri raspunde mai greu. Bine, daca-l calci, merge, insa pana se-ncalzeste trebuie sa fii bland cu el. ;)
                            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                            Comment


                            • Originally posted by BOLOO View Post
                              As dori sa semnalez o problema pe care sunt curios daca a mai intampinat-o si alti posesori de Logan III. De cca. o luna mi se aprinde in mers pentru o scurta perioada (uneori pana la 10-15 secunde) martorul cheie galbena (problema mecanica). Mers la reprezentanta, pus testerul pe ea.... rezultat: un senzor de temperatura situat pe unul din filtre care face probleme. Astept piesa si remediera problemei, insa sunt curios daca ati patit ceva asemanator.
                              Dap! Am patit-o eu!
                              S-a rezolvat la reprezentanta fara nici un cost!
                              A fost un lot cu probleme legate de acea sonda!
                              Ca fapt divers, mi-au tinut masina 2 zile in service. Chipurile ....nu a foat o lucrare chiar atat de simpla.
                              Sau poate nu au stiut ei exact cum sa procedeze, fiind un model mai nou!
                              Last edited by 77sky; 31 December 2021, 12:32.

                              Comment


                              • Originally posted by madi View Post
                                E pretentios la rece acest motor, ................ Trebuie sa fiu foarte atent la comportamentul motorului la rece. De mentionat , plec dupa loc numai dupa ce acul turometrului coboara la 900rpm.
                                Dacă mai aștepți 30-60 de secunde DUPĂ ce turometrul atinge 800-900rpm vei avea și mai puține probleme, că motorul cam are timp să termine de pre-încălzit catalizatorul și nu te mai "trolează" la accelerare.
                                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google