Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu nu am primit nici un raspuns legat de chedere. Le-am dat Poze cu chederele cu probleme si sper sa le inlocuiasca. Cu siguranța sunt slab calitative aceste chedere, deoarece vad ca aceasta problema este pe un număr mai mare de mașini. Am încercat sa vad dacă exista cod pentru ele dar nu apare nimănui in programele de piese.

    Comment


    • Originally posted by rusugxg View Post
      Scuze de off. Ce e in zona incercuita? Multam. 202c.jpg
      Cârlig, rabatabil, pentru sacoșe.


      Stepway 90CVT cu MediaDisplay (cu replicare smartphone prin cablu)* 6.0.8.2, nou nouț, nu are nici Carplay nici Android Auto, problemă ceva mai gravă decât 2 chedere - de văzut cum calcă ușile pe ele... să nu aveți altă surpriză.


      *scrie negru pe alb pe documentația pre-cumpărare, opțiune de 300euro cu tva
      Last edited by t0rquemada; 9 August 2021, 16:58.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • M-am invartit un pic pe dacianer.de, si acolo sunt multi la care au aparut problemele cu care s-au intalnit unii din noi, geamurile electrice, clima automata, stop-start, etc. Din cate am inteles - nemtii sunt mult mai relax ca noi, nu se streseaza atat de mult, nu dau foc la masini asa usor, si, in consecinta, divagheaza foarte usor in topicuri, asa ca au fost mai greu de urmarit - dealerii lor spun ca punctul comun e un subvoltaj al bateriei, din cauza la care apar aceste manifestari. Unul dintre ei chiar a si masurat curentul "in repaos" si a constatat ca pierdea 0,7A. In general solutia a fost inlocuirea unei sonde lambda si update-uri de soft in special pe calculatorul de GPL (aproape toti sunt cu Sandero Ego-G), plus reincarcare de baterie (dar asta, daca se poate, dealerii recomanda sa se faca in mers, nu cu aparat de reincarcare. Ma rog, eu doar va spun ce am citit pe acolo.

        Comment


        • Salutare.
          Hai ca treuie sa completez si eu lista de defecte:
          1-Am alimentat GPL pana a declansat pompa si nici dupa o zi nu se actualizeaza nivelul de GPL de pe afisaj.Tot o liniuta apare.
          2-Pe drumul catre mare s-a blocat clima.Ventilatorul functiona, dar nu baga aer in habitaclu.Degeaba am dat de toate butoanele,am pornit/oprit clima,am activat/dezactivat recircularea.Dupa vreo 50 km, vreo 20min cu vocea clientului in telefon(doar cu robotul ca oamenii nu au raspuns) si 3litri de transpiratie si-a revenit singura.
          Sper sa ramana doar astea

          Comment


          • Originally posted by paul_damian View Post
            punctul comun e un subvoltaj al bateriei, din cauza la care apar aceste manifestari. Unul dintre ei chiar a si masurat curentul "in repaos" si a constatat ca pierdea 0,7A. In general solutia a fost inlocuirea unei sonde lambda si update-uri de soft in special .
            Salut!
            E foarte posibil!!!
            Masina mea este de naveta! Nu cred ca a stat o zi de cand am luat-o.
            Am observat intr-o seara o chestie ciudata rau!
            Un coleg ma pusese sa o turez putin sa vada cum se aude (si se simte) evacuatea la jumatatea usii!
            Ce observ, parca eram la vechea dacie, cand o turam cretea intensitatea luminoasa la plafoniera!!!! Plus ----> turatia la aerotea crestea substantial!
            Nu cred ca este normal asemenea fluctuatie de putere la o masina 2021!!! Nu se poate pune problema de baterie descarcata in cazul meu! Nu folosesc Start-Stopul, nu am sistem audio profi pe ea.
            O sa fac o filmare sa incer ca o postez.
            Chiar am ramas surprins!

            Comment


            • Cei care ati avut probleme cu clima, erati cumva pe recirculare in momentul in care s-a manifestat ? Adica ati mers pe recirculare o buna perioada de timp dupa care subit s-a blocat clima ?

              Comment


              • Nu, taica. Clima inseamna AUTOMAT. Asa era la mine cand s-a manifestat defectiunea. Ca sa o treci pe recirculare, trebuie s- o schmbi pe manual.
                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                Comment


                • Originally posted by Midnighte View Post
                  Cei care ati avut probleme cu clima, erati cumva pe recirculare in momentul in care s-a manifestat ? Adica ati mers pe recirculare o buna perioada de timp dupa care subit s-a blocat clima ?
                  Nu. Fără recirculare.
                  Blocajul se manifestă:
                  1. pe AUTO;
                  2. la drum lung;
                  3. e foarte cald afară;
                  4. temperatura dorită e destul de joasă*;

                  *și pe măsură ce îți dai seama că e ceva în neregulă (devine cald, în loc de răcoare) o dai și mai jos..., și mai jos... până te prinzi că de fapt nu mai răcește și nu mai ventilează...
                  Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                  Comment


                  • Originally posted by NFS Guru View Post
                    ...Ce observ, parca eram la vechea dacie, cand o turam cretea intensitatea luminoasa la plafoniera!!!! Plus ----> turatia la aerotea crestea substantial!
                    Nu cred ca este normal asemenea fluctuatie de putere la o masina 2021!!! Nu se poate pune problema de baterie descarcata in cazul meu! Nu folosesc Start-Stopul, nu am sistem audio profi pe ea.
                    Uau ce noutăți... așa se întâmplă când nu ne documentăm:

                    1. Fluctuația e normală, ai tensiune între 11,7V și 15,6V pentru că mașina are încărcare variabilă, pilotată (încarcă când și cât trebuie), pe accelerare mergi pe baterie iar pe frânare recuperează energia - și asta încă de pe Logan II

                    2. Nu folosești Start-Stop pentru că Logan III nu are Start-Stop ci S&S (Stop-Start) și oricum încăcarea pilotată e independentă de starea S&S
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Am masurat bateria dimineata si are 12.3 V iar la pornire scade undeva la 11.9V. Mi se pare cam mic voltajul dupa o noapte de stationare. Am verificat si cu un tester din acela de la Lidl si zice "half charged". Geamul din stanga spate de obicei dimineata nu vrea sa functioneze decat dupa ceva timp de la 2-3 min pina la 10-15 min. Dupa aceea functioneaza, rar a mai facut cate o figura dar problema la el e in special dimineata. Nu cred ca are vreo legatura cu voltajul dar imi pun si eu o intrebare.

                      Comment


                      • Originally posted by Midnighte View Post
                        Cei care ati avut probleme cu clima, erati cumva pe recirculare in momentul in care s-a manifestat ? Adica ati mers pe recirculare o buna perioada de timp dupa care subit s-a blocat clima ?
                        Am avut această problemă dar nu era pe reciclare. La mine și-a revenit după ce am stat oprit cam 20 min.
                        În acele momente am sesizat o chestie ciudată. Se auzea ventilatorul, nu baga aer in habitaclu, dar dacă opream ventilația, exact înainte să oprească îmi dădea drumul la un jet de aer pe jos, pe la picioare. Doar in acel moment de închidere al ventilației, în rest nimic.

                        Comment


                        • Originally posted by paul_damian View Post
                          punctul comun e un subvoltaj al bateriei, din cauza la care apar aceste manifestari. Unul dintre ei chiar a si masurat curentul "in repaos" si a constatat ca pierdea 0,7A. In general solutia a fost inlocuirea unei sonde lambda si update-uri de soft in special pe calculatorul de GPL
                          Adica, sa intelegem ca sonda lambda "fura curent"?
                          Dar ce legatura e cu calculatorul GPL?
                          Si la mine cand cu oprirea motorului si a climei + MediaNav tot de incarcarea bateriei au baiguit ceva, desi bateria era in parametri. Pare o problema la sistemul S&S, caci dupa ce calcam ambreiajul, motorul porbea, nu si celelalte. Cand cu problema cu clima, pana nu si-a facut ea mendrele, nu si-a revenit. Absolut aleator.
                          Last edited by ursamajor; 10 August 2021, 13:09.
                          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                          Comment


                          • Simptomele pe care le-ati prezentat voi aici legate de clima indica destul de mult faptul ca se formeaza celebrul dop de gheata, care poate avea diferite cauze. Insa cauzele/conditiile principale ar fi astea, in oricare combinatie, daca nu chiar toate :
                            - temperaturi ridicate ( poate chiar extreme )
                            - temperatura in habitaclu setata foarte jos, daca nu chiar pe LOW
                            - folosirea indelungata a butonului de recirculare ( AC normal, nu modul AUTO, cum au punctat bine unii dintre voi )
                            - drum lung - probabil aici compresorul functioneaza fara oprire

                            De curiozitate, cei care ati patit asta, era cumva diferenta dintre temperatura exterioara si cea interioara, din habitaclu, mai mare de 10 grade ?

                            Comment


                            • La mine era oarecum racoare afara, fiind dimineata. De fapt, initial am pus "defectul" pe seama faptului ca clima e inteligenta si nu sufla aer rece inauntru pe asa racoare. Insa Soarele care totusi batea un geamuri a facut curand zapuseala... deci nu prea are a face cu diferentele mari de temperatura intwrior-exterior. Raman la parerea mea ca toate se datoreaza firmware-ului prost, neslefuit.
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • Originally posted by Midnighte View Post
                                De curiozitate, cei care ati patit asta, era cumva diferenta dintre temperatura exterioara si cea interioara, din habitaclu, mai mare de 10 grade ?
                                La mine s-a întâmplat de 2 ori, doar la drum lung, și de fiecare dată afară erau 37-38-39 grade și clima era setată pe la 20-22-23 și uneori chiar mai jos (în special când vedeam că "nu face față" - spre surpriza mea!)

                                Apropo, compresorul AC nu lucrează niciodată fără oprire - ăsta e clar de tip On-Off și se simte că pornește la intervale regulate de timp.
                                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google