Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by t0rquemada View Post

    Uau ce noutăți... așa se întâmplă când nu ne documentăm:

    1. Fluctuația e normală, ai tensiune între 11,7V și 15,6V pentru că mașina are încărcare variabilă, pilotată (încarcă când și cât trebuie), pe accelerare mergi pe baterie iar pe frânare recuperează energia - și asta încă de pe Logan II

    2. Nu folosești Start-Stop pentru că Logan III nu are Start-Stop ci S&S (Stop-Start) și oricum încăcarea pilotată e independentă de starea S&S
    Domnul t0rquemada....nu e vorba de documentare!
    Este vorba ca nu am mai intalnit asemenea anomalii!!! Si am avut Dacia , dacia, ford, wv, ford, si iar dacia!!!!!! Excepand modelul 1300 nu exista asa ceva. E diferenta prea mare! Nu e o functinare normala! Sa iti "fileze becul" la o masina din 2021!!!


    Colegul
    mircionesb

    ​​​​​​A semnalat bine si problema de incarcare, am verificat si eu acum, voltajul este foarte scazut pe baterie dupa un drum de 36km

    VARIATILE de amperaj/voltaj pot influenta electonica la bord.
    Nu sunt specialist, dar asta cred!

    Comment


    • E normal ca pe baterie in repaus sa fie in jur de 12 V. Cat ar trebui sa fie dupa tine?
      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

      Comment


      • Originally posted by DFA View Post

        Nu. Fără recirculare.
        Blocajul se manifestă:
        1. pe AUTO;
        2. la drum lung;
        3. e foarte cald afară;
        4. temperatura dorită e destul de joasă*;

        *și pe măsură ce îți dai seama că e ceva în neregulă (devine cald, în loc de răcoare) o dai și mai jos..., și mai jos... până te prinzi că de fapt nu mai răcește și nu mai ventilează...
        Salut, asa am patit la un logan SLPrestige 2019. Venind de la mare,( după 6 ore de mers) căldură si un blocaj, a inceput sa nu mai răcească. Pe tester nu arată nimic, freonul era ok, dar nu racea. (la Dacia service am verificat, ). In service nu au stiut ce sa facă. Am citit pe net, ca la drum lung există posibilitatea sa înghețe caloriferul, si senzorul de pe el să-l oprească. Am dat pe caldura maxima, si acum mere perfect.
        sigpic
        Asigurari Rca, Casco,Locuinta, Viata,etc...

        Comment


        • Originally posted by NFS Guru View Post

          Domnul t0rquemada....nu e vorba de documentare!
          Este vorba ca nu am mai intalnit asemenea anomalii!!! Si am avut Dacia , dacia, ford, wv, ford, si iar dacia!!!!!! Excepand modelul 1300 nu exista asa ceva. E diferenta prea mare! Nu e o functinare normala! Sa iti "fileze becul" la o masina din 2021!!!


          Colegul
          mircionesb

          ​​​​​​A semnalat bine si problema de incarcare, am verificat si eu acum, voltajul este foarte scazut pe baterie dupa un drum de 36km

          VARIATILE de amperaj/voltaj pot influenta electonica la bord.
          Nu sunt specialist, dar asta cred!
          Vreti sa-ti arat la un Audi Q7, Audi A8 (chiar si ultimele modele) cum se petrece aceeasi anomalie, in functie de stadiul de incarcare al bateriei ? Si exemplele pot continua, pentru ca tu nu ai un stabilizator (poate chiar ridicator) de tensiune pe masina, pentru cazurile astea. Poate nu la fel de evident...dar ea se produce.

          Nu mai crede, cerceteaza. Credinta functioneaza in alte cazuri, nu cel de fata.
          Last edited by Midnighte; 10 August 2021, 16:01.

          Comment


          • Originally posted by ursamajor View Post

            Adica, sa intelegem ca sonda lambda "fura curent"?
            Dar ce legatura e cu calculatorul GPL?
            Nenea care a scris e și el client, ca și noi, a înțeles și el ce i-a spus dealer-ul. Că ar fi fost o sonda lambda legata la calculatorul GPL. Asta a fost acum trei săptămâni, de atunci n-am mai avut nici o problemă.
            In rest și dealerii lor bâjbâie. Schimba baterii și calculatoare și așteaptă să vadă ce se mai întâmplă. Pattern-ul care mi s-a întrezărit mie ar fi că și voltajele duc la funcționarea aiurea a calculatoarelor, uneori chiar și la defectarea lor - defect in sensul nu că nu mai funcționează deoc, ci că apar aleator manifestările cu geamuri, s&s, etc. Cel cu sonda lambda e singurul care a descoperit (studiu individual, Torquemada ) cauza posibilă de subtensiune.
            Deocamdată am plecat în concediu - sunt blocat în trafic pe Valea Oltului - când mă întorc o sa ii mai iau o data la citit sa vedem ce s-a mai întâmplat.

            Comment


            • Originally posted by ursamajor View Post
              A mea e din iulie. ;) Irelevanta clasificarea ta.

              Si clipul video (manifestarea in descriere):
              https://www.youtube.com/watch?v=V_zwQ6H0caY
              Cand am patit asta si am fost la service APAN, le-am zis ce cred eu de firmware. Ei, nu si nu, ca daca era din soft ar fi ramas martor luminos aprins. Atunci le-am zis: pai, si cun dreaq de si-a revenit bine mersi si merge normal de-atunci? Au dat din umeri, bovin.
              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

              Comment


              • Originally posted by NFS Guru View Post
                ​​​​​​A semnalat bine si problema de incarcare, am verificat si eu acum, voltajul este foarte scazut pe baterie dupa un drum de 36km
                Culmea este că alternatorul nu încarcă bateria decât sporadic - nu cum suntem noi obișnuiți, să meargă alternatorul non-stop - la astea noi bateria e folosită intens mai ales la drum lung de câmpie, când nu cobori la vale, nu prea faci frână de motor - la drum lung de câmpie bateria duce greul și alternatorul mai mult "stă".

                Toate astea pentru a reduce consumul și poluarea.

                Deci să nu ne mirăm că bateriile sunt cam "leșinate" și aproape niciodată la 90-100%.

                Și da, este posibil ca unele ciudățenii/defecte să fie provocate de faptul că tensiunea de alimentare a mașinii e uneori prea scăzută.
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • De cand am pus folie nanoceramica, clima face fata cu brio, in cateva minute e deja rece, chiar daca masina a stat in plin soare, si la 24° o mentine pe a 2-a, maxim a 3-a treapta de viteza. Se joaca doar pe unde da rece la aeratoarele din fata , sau si alea de la picioare. Inainte sa pun folia nanoceramica fluctua pe treptele 3-4-5 cam tot drumul. Temperaturi intre 32 si 36 grade (la umbra ca pe media display arata si 42), in cele 2 drumuri mai lungi primul fara folie al doilea cu folie, cam 2h 15m de mers fara oprire dus si intors.

                  Prin folia nanoceramica caldura trece mult mai greu si clima nu e "fortata". Am pe fata+spate+luneta.

                  Comment


                  • Originally posted by Midnighte View Post
                    Simptomele pe care le-ati prezentat voi aici legate de clima indica destul de mult faptul ca se formeaza celebrul dop de gheata, care poate avea diferite cauze. Insa cauzele/conditiile principale ar fi astea, in oricare combinatie, daca nu chiar toate :
                    - temperaturi ridicate ( poate chiar extreme )
                    - temperatura in habitaclu setata foarte jos, daca nu chiar pe LOW
                    - folosirea indelungata a butonului de recirculare ( AC normal, nu modul AUTO, cum au punctat bine unii dintre voi )
                    - drum lung - probabil aici compresorul functioneaza fara oprire

                    De curiozitate, cei care ati patit asta, era cumva diferenta dintre temperatura exterioara si cea interioara, din habitaclu, mai mare de 10 grade ?
                    La mine s-a intamplat dimineata, pe la ora 9.Chiar nu stiu ce temperatura era afara, dar nu cred sa fi fost 30 de grade.iar temperatura setata era 23.Si nu am folosit recircularea deloc.

                    Comment


                    • Originally posted by broniaski View Post
                      De cand am pus folie nanoceramica, clima face fata cu brio, in cateva minute e deja rece, chiar daca masina a stat in plin soare, si la 24° o mentine pe a 2-a, maxim a 3-a treapta de viteza. Se joaca doar pe unde da rece la aeratoarele din fata , sau si alea de la picioare. Inainte sa pun folia nanoceramica fluctua pe treptele 3-4-5 cam tot drumul. Temperaturi intre 32 si 36 grade (la umbra ca pe media display arata si 42), in cele 2 drumuri mai lungi primul fara folie al doilea cu folie, cam 2h 15m de mers fara oprire dus si intors.

                      Prin folia nanoceramica caldura trece mult mai greu si clima nu e "fortata". Am pe fata+spate+luneta.
                      Și cât te-a ajuns această folie? Bănuiesc că nu sunt singurul curios ....

                      Comment


                      • 1950 lei, garanție 10 ani
                        Last edited by 77sky; 10 August 2021, 23:44.

                        Comment


                        • Originally posted by maryurs24 View Post
                          1-Am alimentat GPL pana a declansat pompa si nici dupa o zi nu se actualizeaza nivelul de GPL de pe afisaj.Tot o liniuta apare.
                          La mine la a 3-a pornire s-a actualizat nivelul..
                          Last edited by daymaker; 11 August 2021, 20:40.

                          Comment


                          • Cei cu problemele cu chederele ati rezolvat ceva? Am gasit si eu unul cu ceva deformare, insa e pe vreo 2-3 cm si nu cred ca merita sa-mi bat capul cu el.
                            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                            Comment


                            • Se pare că toți avem problema asta. Și dacă schimbi chederul ... îți pune unul identic, de aceeași calitate. Doar să căutăm noi la un alt brand auto care sa se potrivească.

                              Te rog, NU mai cita postul anterior! Este logic faptul ca lui i te adresezi!
                              Last edited by 77sky; 12 August 2021, 15:30.

                              Comment


                              • Raspunsul primit de la dealer pentru cheder a fost ca deocamdata produsul nu este disponmibiul la Dacia si ca o sa dureze ceva. O sa ma anunte ei cand primesc chederul. Nu stiu care e treaba cu chederele astea, la 3 usi sunt impecabile si la una e varza , plastilina curata. Si pentru 'ursamajor' o baterie ok ar trebui sa aiba in jur de 12,5 V. La Honda pe care o am , dupa o saptamana de parcare bateria are 12,54 V. La Dacia seara cand o opresc are tot cam in jur de 12,55 V iar a doua zi dimineata 12,3 V

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google