Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Este normal să le poți deschide de pe ușa șoferului chiar dacă le-ai blocat.
    Blocarea înseamnă să nu le mai poți deschide de pe ușile din spate.

    Comment


    • Da, așa este, mi-am dat seama după ce am scris. Am verificat și merge așa cum trebuie.

      Comment


      • Fac si eu o intrebare :
        Am versiunea comfort eco-g cu jante de aliaj R16 din fabrica cu anvelope continental 195/55R16. Din fabrica, daca nu comandam upgrade-ul asta, masina venea cu 185/65r15.
        Ce mi se pare ciudat :
        1. In cartea masina sunt omologate doar 195/55R16 !?!?
        2. Pe usa soferului, pe sticker , mai este trecuta o dimensiunea 205/60R16 92H(parca H era).
        E vreo chestie cu 205/60R16-ul asta? Ma gandeam ca oricum, in oct-nov trebuie sa iau anvelope de iarna. Banuiesc ca trebuie trecute in carte la RAR.
        Ar fi si mai late, si cu balon mai mare, ceea ce pt drumurile noastre e perfect.
        S-a lovit cineva de chestia asta?

        Comment


        • Dimensiunile omologate sint trecute in cartea de identitate a vehicului, ( CIV )

          Orice alta dimensiune pui la masina e considerata neomologata si iti umfla actele + amenda babana la un control in trafic facut de politie cu participarea CTT ( control tehnic in trafic ) acele vestite masini utilitare ale RAR. Decit politia poate si ea sa te umfle dar daca dai peste CTT nu mai ai scapare, te vedem la PROtv la jurnal.

          Asa ca, ATENTIE ! Mergi legal si n-ai tu treaba cine te intreaba, colegu

          Comment


          • Trecand peste discutia despre 205/60R16(e trecuta pe stalp, dar nicaieri in rest), mi se pare stupid sa iti vina masina din fabrica pe echiparea standard cu R15 si sa nu o treci in carte pe motiv ca ai cerut optional R16. Adica daca vreau un set de R15 pt iarna nu pot legal.

            Comment


            • La cauciucuri late avem consum mai mare,arata mai bine pe masina dar ramai fara certificat si pentru un bec colorat la pozitie.

              Comment


              • Ei, si tu acum! Fala e mai importanta decat spiritul practic.
                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                Comment


                • Eu am cu R15 din fabrica dar pe CIV sunt trecute și alea R16. Ia uită-te mai bine că trebuie să le ai.

                  Comment


                  • Uitati-va la finalui CIV-ului, pe ultima pagina, la rubrica Observatii

                    Comment


                    • Subscriu!
                      AM verificat si sunt trecute!

                      Comment


                      • Originally posted by george.sce View Post
                        Dimensiunile omologate sint trecute in cartea de identitate a vehicului, ( CIV )

                        Mai demult erau trecute și in talon. Acum au renunțat să le mai treacă.

                        Eu am o întrebare, daca nu ai CIV-ul la tine, cum verifica ei daca sunt sau nu trecute? Mă gândesc că or fi având toate civ-urile accesibile pe laptop prin internet scanate cumva? La mașinile străinilor (putini cati or fi ) care tranzitează Romania ce sa mai zic.

                        Comment


                        • Intreaba RAR prin serviciul CTT te lamuresc ei,

                          daca te intilnesti cu ei in trafic, eu sper sa nu ,,, poate iti gaseste vreo un LED prin torpedou, vezi tu atunci cum te scoti ... daca mai ai chef de intrebari
                          Last edited by george.sce; 25 August 2021, 16:52.

                          Comment


                          • Originally posted by giugiuc View Post
                            La cauciucuri late avem consum mai mare,arata mai bine pe masina dar ramai fara certificat si pentru un bec colorat la pozitie.
                            Nu am zis nicaieri ca vreau sa fac ceva ilegal. Doar eram curios de ceea ce am relatat. Am avut la viata mea si masina cu jante tabla 195/55R16 Run-flat si 205/55R16 de vara, iarna, all season, si anvelope normale 225/45R17 pe jante de aliaj. Nu erau diferente astronomice. Poate o diferi de la masina la masina, e alta discutie.
                            Originally posted by ursamajor View Post
                            Ei, si tu acum! Fala e mai importanta decat spiritul practic.
                            Practic, o janta de aliaj e mai buna din mai multe motive si mai putin buna din altele. Depinde de fiecare pt ce o ia. eu nu pt fala, daca la mine te refereai.
                            Originally posted by Lolut View Post
                            Eu am cu R15 din fabrica dar pe CIV sunt trecute și alea R16. Ia uită-te mai bine că trebuie să le ai.
                            Originally posted by Midnighte View Post
                            Uitati-va la finalui CIV-ului, pe ultima pagina, la rubrica Observatii
                            Multumesc colegi, asa este, sunt trecute in stg-sus pe ultima pagina in carte, nu am fost atent, ma tot uitam in zona unde sunt trecute cele din fabrica(pagina 3).

                            Oricum, eu astept sa vad daca cineva omologheaza "manual" la RAR si dimensiunea aia 205/60R16.

                            Comment


                            • Originally posted by AdrianHH View Post
                              Practic, o janta de aliaj e mai buna din mai multe motive si mai putin buna din altele. Depinde de fiecare pt ce o ia. eu nu pt fala, daca la mine te refereai.
                              Singurul motiv real ar fi ca nu rugineste si e, eventual, mai usoara, in rest nimic in plus decat... fala. ;) Ca functionalitate sunt la fel.
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • Partial adevarat.
                                https://www.*******.ro/ghidul-soferu...une-30271.html
                                In Ro, e nevoie de o masina cu roti cat mai mari pt drumurile proaste pe care le avem. Am avut masinI cu R13 si R15 si R16 si R17. Diferentele erau semnificative. Cu cea cu R13 , am avut suspensia praf(3 randuri de brate, bielete si capete de bara anual, dupa 1 an caseta avea joc, amortizoarele se duceau repede, etc).
                                In plus, upgrade-ul la R16 era 200E cu jante de tabla +capace si 250E cu jante de aliaj. Voi ce ati fi ales?
                                Jantele de tabla am avut R13/15/16, toate rugineau ca naiba. Ca sa le vopsesti profesional dadeai o caruta de bani, mai mult decat janta in sine.
                                Mai pun la socoteala ca , capacele (mai ales la Dacia , acum nu stiu ce calitate sunt ultimele, ca la MCV 2008-ul care l-am avut se ciobeau ca farfuriile, pe cand la alte marci erau flexibile, dadeai in toate bordurile cu ele si decat se juleau, nu se spargeau)) costa multicel(OE) iar cele aftermarket sunt plastic de lighean si mai si dezechilbreaza roata. Deci, iar, nu se merita.

                                Oricum, ma mira raspunsurile astea ca jantele de aliaj sunt "fala".
                                Probabil pt Loganisti, astea sunt ceva SF

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google