Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Te referi la siguranta din tabloul de sigurante de langa volan?De unde ii dau seama care e de la portbagaj?

    Comment


    • Da la aceea ma refer, are o schema pe capac.

      Comment


      • Originally posted by Matu View Post
        Salutare,detin un model logan varianta eco-g,pe langa problemele discutate de cheder,media nav,clima a mea mai are 2 cu care imi bat capul inca din prima zi de cand am luat-o.
        1 Din 10 porniri 8 sunt la sfert de cheie dar 2 zici ca afara sunt -20 grade si am un disel vechi de 10 ani,invarte electromotorul cca 1-2 sec pana sa porneasca,cateodata da senzatia de inecare.
        2 Daca afara sunt peste 25 grade si am clima pornita in jurul valori de 2500-2700 rpm imi da niste suturi cand sunt pe gpl.
        Mentionez ca am fost cu ea la garantie si cica e totul ok.Dar masina mea tot la fel face.Mai are cineva prb asta.
        Multumesc
        Cand e cald motorul asa e , invarte mai mult la pornire daca e pe GPL. Cred ca e normal modul asta de functionare. Numai cand e pe GPL face asa, pe benzina merge normal. Chestia cu suturile cand e clima pornita nu am sesizat-o. Din punct de vedere mecanic masina e ok, se comporta bine, chiar imi place cum merge pe GPL.

        Comment


        • Originally posted by bogdan6891 View Post
          Da la aceea ma refer, are o schema pe capac.
          Ok,mersi o sa verific.

          Comment


          • are schema sigurante pe capac ? la logan 2 nu mai avea ca la logan1, au revenit cu schema la logan 3 ? misto daca e adevarat sau e ... fake news ?

            Comment


            • Originally posted by mircionesb View Post

              Cand e cald motorul asa e , invarte mai mult la pornire daca e pe GPL. Cred ca e normal modul asta de functionare. Numai cand e pe GPL face asa, pe benzina merge normal. Chestia cu suturile cand e clima pornita nu am sesizat-o. Din punct de vedere mecanic masina e ok, se comporta bine, chiar imi place cum merge pe GPL.
              Legat de pornirea grea și eu pățesc așa, când este motorul cald. Nu vreau sa zic prostii dar cred că datorită temperaturii motorului pornirea se face direct pe gpl.

              Comment


              • Originally posted by Matu View Post
                Salutare,detin un model logan varianta eco-g,pe langa problemele discutate de cheder,media nav,clima a mea mai are 2 cu care imi bat capul inca din prima zi de cand am luat-o.
                1 Din 10 porniri 8 sunt la sfert de cheie dar 2 zici ca afara sunt -20 grade si am un disel vechi de 10 ani,invarte electromotorul cca 1-2 sec pana sa porneasca,cateodata da senzatia de inecare.
                2 Daca afara sunt peste 25 grade si am clima pornita in jurul valori de 2500-2700 rpm imi da niste suturi cand sunt pe gpl.
                Mentionez ca am fost cu ea la garantie si cica e totul ok.Dar masina mea tot la fel face.Mai are cineva prb asta.
                Multumesc
                Asa cum ti-am explicat si in alta parte, suturile sunt din cauza compresorului de clima care cupleaza si decupleaza foarte des in functie de temperatura setata si de temperatura exterioara.

                Comment


                • Originally posted by Lolut View Post

                  Legat de pornirea grea și eu pățesc așa, când este motorul cald. Nu vreau sa zic prostii dar cred că datorită temperaturii motorului pornirea se face direct pe gpl.
                  La cald vaporizarea e mai pronuntata si din cauza asta face asa. E normal, o sa vezi la iarna ca nu mai face asa.

                  Comment


                  • Originally posted by mircionesb View Post
                    La cald vaporizarea e mai pronuntata si din cauza asta face asa. E normal, o sa vezi la iarna ca nu mai face asa.
                    Huh? ce-are zoola magarului cu stampila Sfatului? Ca idee, instalatia GPL dozeaza perfect gazul la injectoare, nu baga mai mult daca e cald sau mai putin daca e rece. Lasati folclorul asta de la instalatiile clasice de pe Dacia 1300, caci instalatiile secventiale moderne lucreaza altfel.
                    Pornirea se face pe benzina in orice situatii. Ca trece instant pe GPL, aia e altceva.
                    Ca nu mai porneste chiar la sfert cand e cald chiar nu e o problema. Problema e cand invarteste electromotorul PREA mult si "pleaca" la fel ca si cum ar fi inecat motorul. Probabil atunci ar fi un defect pe la vreun senzor de temperatura motor, care ar face ca masina sa creada ca motorul e rece si ar livra benzina mai multa decat ar fi necesar (amestec imbogatit).
                    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                    Comment


                    • Originally posted by ciukala7a View Post
                      tija.jpg

                      Gasit problema! Este din cauza tijei ce actioneaza wastegate-ul, se misca si vibreaza destul de tare. Am joi programare la service, revin cu rezolvarea!
                      Ai rezolvat problema? Ce au inlocuit ?

                      Comment


                      • Sandero Stepway 1.000 km la bord - cand merg cu o viteza de peste 90km/h se aude zgomot puternic de aer de la usa din dreapta spate. Nu se simte ca ar intra in masina curentul de aer, dar totusi face un zgomot destul de mare si foarte neplacut.

                        Comment


                        • Dramar fa si tu ce e in linkul asta si garantat scapi de zgomotul acela. Dupa 2000km sotia spune ca e liniste in spate langa usa, nu mai e zgomot ca inainte. Zgomotul acum vine din podea, nefiind antifonata, zgomot de rulare. Iar pentru partea de sub rezervor/roata rezerva si pasajele rotilor spate, cumperi 1 spray de teroson, sau 2, si dai in vreo 2-3 straturi. Protejezi cabluri, suspensie, discuri, etc sa nu le mozolesti si pe alea si scapi si de o parte din zgomot venit de la rulare. Cand se lovesc pietrele se va auzi infundat, nu ca o piatra pe tabla aproape goala. Nu pierzi nici o garantie. Spor!
                          https://www.facebook.com/groups/loga...3002736081186/

                          Comment


                          • Sa-mi fie invatatura de minte ca am luat Dacia

                            Comment


                            • Am folosit eu teroson pentru pasajele rotilor spate, a iesit bine,zomotul este mai redus.
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 4 photos.

                              Comment


                              • Dai si pe sub rezervor/roata rezerva si o sa fie si mai ok.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google