Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tot legat de probleme, revin cu inca una, in completare:

    5. la conectarea Android auto nu imi ia corect Spotify, in sensul ca desi se aude muzica de pe Spotify si o pot gestiona de pe telefon, pe tableta imi spune ca nu se poate conecta cu Spotify iar daca incerc sa modific volumul din tableta imi arata ca modifica volumul navigatiei (google maps). Banuiesc ca se conecteaza pe bluetooth. Il decuplez de la cablu, inchid tot, inclusiv conexiunea bluetooth, reconectez cablul si reusesc sa creez corect conexiunea, chiar daca nu din prima incercare.

    Comment


    • Originally posted by DFA View Post

      Greu de spus cauza exactă, dar dacă ai parcat pe sub copaci atunci e posibil să fi ajuns frunze și bucățele de frunze și alte mizerii mici în gura de admisie a aerotermei și în final la ventilator.
      Cata dreptate poti sa ai! Nu m-am gandit la asta. Sa stii ca eu chiar ma gandeam ca acel sunet ciudat pare o vibratie de la ceva, dar cred ca ai dreptate, poate sa fie o frunza ramasa pe vre-un tub.
      Multumesc mult pentru idee!

      Comment


      • Originally posted by Red_Alin View Post
        Salutare tuturor. Azi am fost la Petrom să fac plinul la Gpl,masina nu mi - a trecut încă pe benzină dar nici mult nu mai avea și spre surprinderea mea au intrat 42.5 litri GPL. Merg să plătesc când revin la mașină și pun contactul, surpriza nu a urcat nici o liniuta și mesajul de dinainte de plin,, nivel scăzut combustibil. ''. Închid motorul, scot cheia din contact, la fel aceeași problema, de abia la a3a încercare și-a revenit la normal și mi-a afișat corect. Menționez ca am alimentat de la Petrom, o stație noua de un an de zile, loc în care am mai alimentat de vreo doua ori și care este căutată de majoritatea taximetriștilor care îmi ziceau că cei mai mulți km i-au făcut cu gazul alimentat de la această stație lucru pe care îl confirm și eu. Este prima data când pățesc asa ceva? A mai pățit careva? Aveți idee de la ce poate fi?
        Am patit si eu asa, dar asta pentru ca ai dat rest inainte sa alimentezi. Daca opresti motorul si repornesti totul reintra in normal.

        Comment


        • Pentru cei care au varianta GPL si aveti nedumeriri legate de alimentare, de cat gaz intra. M-am lovit si eu de aceasta problema iar cei de la benzinarie nu au stiut sa imi raspunda.

          - prima incarcare: putin peste 33 litri;
          - a doua si a treia incarcare: in jur de 35 - 36 litri;
          - a patra incarcare: putin peste 42 litri.

          Am ramas socat, pentru ca eu credeam ca am rezervor de 40 litri si ca rezervoarele GPL se incarca doar 80%.

          EXPLICATIE:
          Legat de capacitate, am constatat cu surprindere ca rezervorul este de 50 litri.
          Cand rezervorul este nou el contine aer. Recomandat este ca la fiecare alimentare sa se faca plinul. In general, pe la a patra alimentare (depinde si de presiunea pompei de la benzinarie) se elimina tot aerul.
          E bine sa le stiti, sa nu nu apucati sa ii bateti degeaba pe cei de la benzinarie )))

          Comment


          • Originally posted by Lolut View Post
            Legat de capacitate, am constatat cu surprindere ca rezervorul este de 50 litri.
            De fapt, rezervorul are o capacitate brută de 53 Litri cu un factor de umplere nominală de 80% deci rezultă o capacitate nominală de 42,4 Litri, pe care nu e obligatoriu să o atingeți în realitate.
            Deci capacitatea promovată de Dacia de 40 Litri este una realistă și care poate fi atinsă relativ ușor.

            Sunt multe condiții care te pot împiedica să atingi capacitatea de 40 Litri și de asemenea sub anumite condiții vei depăși capacitatea de 40 Litri.
            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

            Comment


            • Se stia ca rezervorul toroidal montat in locul rotii de rezerva are ~50 litri. De-asta aveam si eu pe vechea masina.
              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

              Comment


              • Am constatat si eu referitor la GPL urmatoarele:
                Mai am un Chevrolet Spark pe GPL de 3 ani. Instalatie basic(ceva polonez, etc). Autonomie la 30.5l umpluti cca 280km-330km in Bucuresti, 370-410 in Ro, 440 in Italia(=6.9% ,gpl mai bun, chiar daca masina a fost incarcata acolo), In tara mai mult de 410km nu am reusit in nici un fel de alte conditii, asta apropo de calitatea combustibilului.
                Dacia a venit cu f putina benzina si gpl.Inainte indicatorul indica cam 1/3 din ultima liniuta. Dupa aia-plin. Am facut primul plin de gpl, cred ca 33 sau 35 litrii au intrat. Primii 10km de fatzaiala prin parcari mi-a consumat 25% pe gpl
                Am plecat spre Constanta si retur, mers f calm pe DN si A2, si pe CC cat am putut. Am ajuns la 6.7% la intoarcerea in Bucuresti, AC tot timpul pornit, fatzaiala si pe la plaja si prin oras. Super multumit.
                Ce am observat : ca si la Spark, la inceput , mergi mult pana incepe sa scada prima liniuta, la final , nu te bazezi pe ea, se termina repede.
                Cand s-a apropiat de 80km autonomie a inceput sa scada repede si ultima liniuta s-a dus repejor, nu a mai indicat autonomia. Am mers ultimii 20 km cu indicatorul pe zero, range neindicat si totusi a ramas pe gaz.
                Eram un pic dezamagit, teoretic, cu litrii aia de gaz bagati la inceput , trebuia sa duca mai mult si deja eram pe vapori.
                Totus am facut plinul si au intrat cam 35 litrii( iar am ramas cam perplex), ca si cand tot nu era gol, deci, concluzia pe care am tras-o ar fi ca si daca indica gol, el mai are cativa litrii, deci , m-am panicat degeaba.
                Mai fac cateva teste.

                Problema 2 e alta. Am bagat la Logan cca 15 litrii de benzina de cum am cumparat-o.
                Totusi la Spark am patit ca vara cand alimentam mult(am facut si plin, 35 litrii, prin aprilie 2020 cand era 4 lei litrul ) sa folosesc foaaarte putin, de-abia prin oct-nov a inceput sa manance la porniri.
                Necazul a fost ca din aprilie pana prin nov-dec, masina mergea f greu la pornire, se inneca rau pana trecea pe gaz, deci, benzina isi cam pierduse proprietatile. Pana nu am mai alimentat cu benzina proaspata , nu am scapat de pro blema.
                Revenind la Logan, am observat ca asta trece pe gaz foarte repede, cateodata la 1-2 secunde de la pornire, indicatia de benzina nu s-a miscat absolut deloc.
                Mi-e ca se va intampla acelasi lucru, adica sa isi piarda proprietatile benzina si sa ii faca rau motorului la toamna.
                Sa stau cu mai putina benzina in rezervor(gen 5 litrii , adica sa o mai consum pe asta) sau sa imi vad de treaba?

                Comment


                • Originally posted by AdrianHH View Post
                  Revenind la Logan, am observat ca asta trece pe gaz foarte repede, cateodata la 1-2 secunde de la pornire,
                  Vara...
                  Originally posted by AdrianHH View Post
                  indicatia de benzina nu s-a miscat absolut deloc.
                  Mi-e ca se va intampla acelasi lucru, adica sa isi piarda proprietatile benzina si sa ii faca rau motorului la toamna.
                  Sa stau cu mai putina benzina in rezervor(gen 5 litrii , adica sa o mai consum pe asta) sau sa imi vad de treaba?
                  O sa simti in consumul afisat de computerul de bord, nu neaparat pe displayul grafic.
                  Sfatul meu e ca periodic sa-i dai si ceva benzina motorasului, ca pe o trufanda. Tie nu-ti plac trufandalele? ;)

                  Aaa, si apropo, litru, plural litri.
                  Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                  Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                  Comment


                  • Originally posted by AdrianHH View Post
                    Sa stau cu mai putina benzina in rezervor(gen 5 litrii , adica sa o mai consum pe asta) sau sa imi vad de treaba?
                    E bine să ai ceva benzină în rezervor, nu se știe niciodată..., dar pentru că se învechește în mod natural la fel de bine este să o consumi din când în când și astfel să ai benzină mai proaspătă în rezervor. Prin urmare, ții vreo 5 litri și îi consumi. Dacă pleci la drum lung în zone cu stații GPL rare pui mai multă benzină, în caz de...
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment


                    • Am experimentat și eu problema cu clima automată când aceasta pare să funcționeze dar de fapt nu se întâmplă nimic...
                      La fel ca @ursamajor

                      1. Am pățit-o de 2 ori;
                      2. S-a întâmplat numai la drum lung;
                      3. Prin oraș când te fâțâi de colo-colo nu se întâmplă nimic neobișnuit;
                      4. La drum lung în schimb clima o ia razna, voleții de direcționare a aerului se "blochează" într-o poziție care nu mai permite aerului rece să iasă pe nicăieri - de asemenea, este posibil și ca mixerul (voletul) care amestecă aerul cald cu rece să se blocheze într-o poziție intermediară și din aerotermă să scape aer cald în loc de rece;
                      5. Butonul de direcționare a aerului nu mai este luat în seamă, orice direcție ai selecta aerul nu mai iese din aerotermă - el este "plimbat" doar în interiorul ei (ca să iasă un pic de aer rece în habitacl trebuie să mărești viteza de ventilație la maxim și abia se simte un pic că se "pierde" pe la aeratoare;
                      6. Voletul de recirculare în schimb funcționează și reacționează la comanda manuală (dar tot degeaba, mărești doar zgomotul, aerul e blocat în interiorul aerotermei);
                      7. Trecerea climei de pe AUTO pe Manual nu rezolvă blocajul - la fel și dacă o treci înapoi pe AUTO - de mai multe ori;
                      8. Reducerea temperaturii, până la LO tot nu rezolvă blocajul (cel puțin la mine, văd că la @ursamajor a funcționat);
                      9. Dacă oprești motorul și îl repornești repede (adică fără să aștepți și fără să blochezi/deblochezi ușile) blocajul nu se rezolvă (aparent);
                      8. Clima se deblochează doar dacă oprești motorul și aștepți 1-2 minute, eventual blochezi/deblochezi ușile - lucru care se leagă cu pct. 3, unde pentru că folosești mașina cu pauze + blocat/deblocat ușile acest blocaj nu are timp să se instaleze;

                      Am încercat azi să reproduc aceast defect dar nu am reușit - probabil sunt mai multe condiții care declanșează defectul.

                      Ăsta o să fie un defect greu de rezovat dacă apare aleator și dacă are nevoie de timp lung de funcționare pentru a apare - parcă și văd mutra celor din service când or să audă că trebuie să meargă ~60-90 de minute cu mașina și nici atunci nu e sigur că apare defectul...
                      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                      Comment


                      • La mine era racoare deja in masina si am pus asta pe seama acestui fapt, desi, mama ei, ar fi trebuit sa mearga. La tine era canicula?

                        Softul pare a avea multe bug-uri. Oare trebuie sa raportam astea la Dacia? Eu o sa scriu la Vocea Clientului si de asta si de Media Nav. Poate fac ceva update-uri.
                        Last edited by ursamajor; 2 August 2021, 14:59.
                        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                        Comment


                        • Salutare,
                          Ca si opinie asupra celor relatate, pare a fi un lot de sigurante cu probleme...care fie au avut "norocul" sa fie puse la aeroterma fie la geamurile spate. Din ce am vazut in poza cu schema sigurantelor, atat cele pentru geamuri cat si cele pentru aeroterma sunt la fel. Ar fi interesant - dar poate revin colegii cu postari - daca cei ce au probleme cu geamurile au si problema cu aerul si viceversa. Si/sau cei care fac permutarea de sigurante se muta problema de la geamuri la aeroterma si viceversa. Sa vin si cu ceva productiv in postarea mea, am facut un pic de research si acelea par sigurante patrate sau cubica - din ce am descoperit, sigurante caracteristice preponderent marcilor asiatice - dar depinde modul de inertie, nu am gasit neaparat o denumire anume. Pe cele din pozele cu tabloul de sigurante pare ca scrie HT. O sa las mai jos cateva poze. Sper sa rezolvati cat mai repede si sa reveniti cu vesti

                          sigurata_2.JPG​​ sigurata_3.JPG sigurata_1.JPG

                          Attached Files

                          Comment


                          • Pai, daca aveau ceva sigurantele arse n-ar fi mers de loc. Dar uite ca si-au revenit... La mine nu e cazul de geamuri electrice decat pe fata si merg bine-mersi.
                            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                            Comment


                            • Corect. Doar ca am patit sa ard de cateva ori siguranta la bricheta - din cauza diverselor incarcatoare auto - si in unele cazuri siguranta parea intrega dar dupa schimbare, a functionat agregatul...ma gandesc ca o fi fost un lot cu vreun defect de fabrica. Personal cred ca totul trebuie anuntat la Vocea Clientului / Service . Cum spunea cineva mai sus, daca nu sunt semnalizate nu exista...spre exemplu, o cunostinta cu versiunea precedenta de Logan/Sandero, din primele loturi, a avut probleme cu catalizatorul. Dupa 2-3 reveniri in reprezentanta cu Check Engine aprins, i s-a zis ca "a fost un lot de catalizatoare cu un defect de fabrica" si atunci au schimbat piesa pe garantie.

                              Comment


                              • Originally posted by ursamajor View Post
                                La mine era racoare deja in masina si am pus asta pe seama acestui fapt, desi, mama ei, ar fi trebuit sa mearga. La tine era canicula?
                                Eu am pornit la drum lung cu clima OK și după ceva timp am observat că se face cald în mașină. Afară era caniculă. Îngrozitor de cald, aproape 37-38 grade.
                                În mașină, în loc să fie răcoare era foarte cald, pentru că clima nu mai furniza aer în habitaclu.

                                Originally posted by ursamajor View Post
                                Softul pare a avea multe bug-uri. Oare trebuie sa raportam astea la Dacia? Eu o sa scriu la Vocea Clientului si de asta si de Media Nav. Poate fac ceva update-uri.
                                Scrie.
                                O să scriu și eu.
                                Dacă acest defect persistă ar fi bine să ne unim, să facem o scrisoare comună.
                                Asta înseamnă ca cei care aveți climă automată și observați acest comportament să menționați pe acest topic.
                                Dacă suntem mai mulți avem o șansă mai mare să fim luați în seamă - mai ales pentru că defectul eu unul care e greu de reprodus.
                                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google