Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacă toate 4 anvelope pierd presiune probabil jantele au oarece mizerie, oxidare sau imperfecțiuni (bavuri) pe marginea de etanșare. Se poate rezolva relativ repede la o vulcanizare serioasă.

    De asemenea, diferența mare de temperatură dintre noapte și zi va duce la variații mari de presiune în anvelope.

    Comment


    • Mi-au inlocuit și mie vineri macaralele la geamurile spate. Mecanicul care a lucrat mi-a spus la ieșirea cu mașina din service (eu nu am avut acces înăuntru) ca macaralele erau blocate. De ce s-au blocat și cât vor funcționa cele noi nu se știe... Vom vedea, deocamdată e bine. Repet ceea ce am mai spus, în rest mașina merge foarte bine. Consumul pe gaz, în jur de 9.8 de la ultima resetare, cu mers și în aglomerație și autostradă și drumuri mai lejere. Sincer, speram sa fie ceva mai mic... Mașina are peste 7000 km.

      Comment


      • Am trecut si eu de 2500 km. N-am resetat niciunul dintre contoare de la inceput, tocmai pentru a obtine o medie cat mai concludenta. Am 8,2% pe GPL (oras, national, judetean, autostrada) si 5,9% la benzina, pe care n-am mers decat o fractie din acesti 2500 km. Aveam 5,5% dupa un drum la Iasi, ce s-a adunat in plus sunt, probabil, pornirile.
        Vad ca si-a revenit si LED-ul de la Stop&Start...
        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

        Comment


        • Viteza medie cat?

          Comment


          • In jur de vreo 40 km/h, parca.
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • Referitor la problema cu geamurile spate am fost programat pe 13.08.2021
              sunt oameni in concediu

              Comment


              • Poate să îmi spună cineva ce siguranță trebuie sa verific pentru ventilație? Astăzi m-am trezit cu problema următoare: nu funcționează deloc ventilația, clima pornește, compresorul pornește, dar ventilație nu funcționează pe nici o treaptă, zona. Nici pe dezaburire. Afară căldură mare, săptămâna viitoare am programat concediul și eu nu am ventilație. Mâine dimineață merg la reprezentanta.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                • Adica nu misca deloc? Sau nu sufla aer in habitaclu?
                  Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                  Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                  Comment


                  • Nu suflă aer deloc. E mașină cu clima automata. Arată pe buton treptele, am dat și la maxim și nimic.

                    Comment


                    • Am inteles. Da, nasol, cred ca va trebui sa mergi la service. Imi pare rau sa aud ca aveti atatea probleme. Si pare ca sunt doar la cativa aceiasi useri...
                      Am intrebat, fiindca si eu am clima. Intr-o dimineata racoroasa am fortat pornirea AC (am schimbat pe manual), fiindca pe Auto baga caldura si am avut surpriza sa refuze sa sufle aer in habitaclu. Efectiv, parca a inchis voletii aia care permit trecerea aerului si, desi se auzea ventilatia mergand, nu iesea aer pe aeratoare. Solutia a fost sa schimb pe Auto si sa scad mult temperatura setata (eu o tin la 23 grade C de obicei). Vazand ca si-a revenit, am oprit AC si am deschis fereastra. Chiar asta trebuia sa fac. Se pare ca nu-i asa prostovanca instalatia de climatizare: te cam sileste sa faci economie.
                      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                      Comment


                      • Salutare,
                        Am ridicat azi masina, echipare Comfort, motor de 90cp benzina. A mai ridicat masina cineva recent si a observat daca pe volan nu a avut butonul de selectie pentru computerul de bord?
                        M-am intors cu ea la reprezentanta si raspunsul lor a fost, ca doar la cele pe GPL exista acel buton, desi am gasit diverse video-uri pe YT in care aceeasi configurare are acest buton.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Problema tehnică care e?

                          Comfort vine implicit cu TdB cu LCD (care nu suportă meniuri), pentru meniuri trebuia TdB cu ecran TFT 0euro (implică geamuri electrice spate +150euro)

                          Aceleași discutii ca la SL+(Echipare Ambiance): da de ce nu are x, y și z? Răspuns: Păi nu ai plătit pentru ele (Echipare Laureate) de ce ți le-ar monta fabrica gratis
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Salutare,

                            Am citit pe acest forum ca s-au "plans" 2 utilizatori de vibratiile manetei schimbatorului de viteze, in special cand masina se afla in treapta a 4-a. Am observat si eu ca la turatii de circa 2000-2500, dar in sarcina (de exemplu urc o rampa usoara sau cand masina este usor incarcata), incepe sa vibreze schimbatorul cand se afla in treapta a 4-a (vibratii exista si la alte turatii, dar in treapta a 4-a, maneta schimabtorului face si un zgomot de plastic care parca ma atentioneaza ca vibreaza). Se simte ca si cum ar merge subturata. Daca masina nu are sarcina si poate urca rapid in turatii cand se afla in treapta a 4-a (sau merg cu ea mai turata, adica trec in treapta superioara pe la 3000 rot/min), nu mai vibreaza. A mai observat cineva acest comportament? Intreb deoarece am mai avut un Duster 1.5 Dci din prima generatie, cu 6 trepte si dupa circa 200000 km incepea sa sara din viteze 2, 4 sau 6.

                            Treptele le-am schimbat conform indicatiei din bord (avansare treapta la 2500 rot/min si retrogradare la circa 1700 rot/min). Versiune logan: 1.0 ECO-G, 6 trepte, clima auto, circa 3000 km parcursi. Situatia se manifesta atat pe LPG cat si pe benzina, cu ECO-off.

                            Comment


                            • Pai, schimba si tu la 3000 rpm, vezi mai face?
                              Mie imi recomanda sa schimb de la 2000 rpm... mi se pare clar subturata. Dar nu-mi vibreaza maneta. Cred ca le-au "inginerit" nitel la masinile iesite mai de curand din fabricatie, fiindca mie imi revine mai greu singura in punctul mort cand dau pe liber... dar macar nu vibreaza.
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • Eu schimb la 3000 rpm si tot asa imi face,dar la mine se misca,vibreaza e putin pus.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google