Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by paul_damian View Post
    Nu stiu la ce reprezentante mergeti voi, eu "primesc" preluare autovehicul, tur, notare kilometraj, nivel combustibil, stare autovehicul, etc, si pana nu semnez un "Ordin de reparatie" (cu o copie pentru mine semnata de ei) in care se specifica problema si ca se rezolva pe garantie nici nu baga masina in service. Face parte din metodologia Dacia.
    Salutare. La ce reprezentanta mergeti ?

    Comment


    • Cea locala, din Medias.

      Comment


      • La Dacoserv Militari, tot asa cu preluarea autovehicul si toate cele, cum zice paul damian

        Comment


        • Asta daca esti multumit de lucrare, daca nu ia fa tu o leaca de panarama scandal sa vezi cum te ia de la subtioara si iti arata usa ! Mai ceri si hirtie ??

          Comment


          • Cand m-am dus la dealer pentru problema cu chederul deformat nici macar nu s-au deranjat sa vada despre ce e vorba, m-au intrebat la care usa e problema si mi-au spus ca o sa ma sune ei cand vine piesa. I-am trimis unui inginer de acolo o poza pe WhatsApp cu problema.. Mi-au zis ca sunt primul care are problema asta dar in felul in care au reactionat ma cam indoiesc ca e asa. Masina merge bine nu am ce sa-i reprosez din punct de vedere mecanic dar porcariile astea marunte imi cam lasa un gust amar. Apropo de chestia cu butonul de Eco nu stiu de ce ar fi nevoie sa fie luminat atat timp cat ai tot timpul mesajul pe display-ul CB cat timp functia este activa.

            Comment


            • Iar ma bag .... Simplu! Ca sa vezi unde apesi ptr activare, noaptea, pe intuneric in habitaclu. (butonul este luminat "pe pozitii" si nu "cand functia e activa") Cel putin ptr mine in pozitia pe care o am la condus, zona butonului este obturata de partea stanga a volanului ... Da, stiu, functia se activeaza cand pleci la drum, nu cand trebuie sa nu vezi drumul o fractiune de secunda. Si totusi...

              Comment


              • Originally posted by mircionesb View Post
                Masina merge bine nu am ce sa-i reprosez din punct de vedere mecanic dar porcariile astea marunte imi cam lasa un gust amar.
                Stai linistit! E bine!!!
                Chestiile marunte dau farmecul masinii! )))))
                Eu ce sa mai zic, eroarea cu "verifica injectia" , dupa ce am fost la Dacia, nu mai apare la pornire! Apare in MERS!!! Deja....chiar ma apuca nervii si le-o voi lasa acolo pe cap!

                Comment


                • Originally posted by cricri51 View Post
                  Iar ma bag .... Simplu! Ca sa vezi unde apesi ptr activare, noaptea, pe intuneric in habitaclu. (butonul este luminat "pe pozitii" si nu "cand functia e activa") Cel putin ptr mine in pozitia pe care o am la condus, zona butonului este obturata de partea stanga a volanului ... Da, stiu, functia se activeaza cand pleci la drum, nu cand trebuie sa nu vezi drumul o fractiune de secunda. Si totusi...
                  E offtopic, intrebări de Logan II pe secțiunea de Logan III

                  Funcția ECO e cu memorie, adică își păstrează starea ON sau OFF indiferent de ciclurile de pornire, S&S se resetează pe ON la fiecare pornire cu cheia.


                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Originally posted by tarmangani View Post
                    Am fost in service au încărcat bateria au controlat dacă încarcă alternatorul și au zis că este în regulă . Când le-am spus că nu este normal au început să bage strâmbe că am lăsat consumatori aprinși (fals pentru că atunci când oprești mașina și închizi ușa se sting toți consumatorii), că merg cu radioul mult că încarc telefonul,etc.Daca se mai întâmplă le spun să schimbe bateria .
                    Am pus un voltmetru permanent în priza de brichetă din consola centrală.
                    Nu este de referință, evident, dar bate destul de bine cu un multimetru de precizie.

                    La mine bateria e "înfometată" permanent...
                    O găsesc mai mereu pe la 60-70%, adică undeva pe la 12,2 - 12,3 Volți.
                    Evident, S&S se dezactivează imediat după pornire și abia după vreo 5km bateria ajunge la un nivel suficient de încărcare ca S&S să oprească motorul la semafoare/intersecții...

                    În rest, e un festival de tensiuni în timp ce mergi cu mașina, toate valorile posibile, de la 12,3 la 15,6V...
                    Attached Files
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment


                    • Multumim pentru informatii, le consider interesante\utile (ca de obicei), si este "normal": incarcare pilotata, ESM (energy smart management), etc., iar la LoganIII sunt chiar mai multe briz-brizuri. Si la mine incarcarea este intre 88-92% dar bateria isi face inca bine treaba dupa mai bine de 4 ani, detalii si grafice preluate din soft am mai oferit si pe sectiunea LoganII (iar discutia despre toate astea poate sa fie mai lunga).

                      Comment


                      • Pentru că o să apară discuții privind erorile de injecție, anti-poluare și filtrul de particule...

                        Filtrul de particule Benzină de la Euro 6c încoace diferă fundamental față de cel pentru Diesel (DPF) în principal din cauza materialelor folosite, spre deosebire de filtrul diesel ceramic, realizat din carbură de siliciu, GPF adoptă cordierită, un mineral rezistent la căldura care reacționează cu particulele emise la arderea benzinei, cordierita declanșează o curățare internă a filtrului, care este continuă și autoreglată - adică GPF nu are nevoie de cicluri de curățare, nu are nevoie să rulați extraurban cu viteze mari pentru un timp îndelungat din când în când, etc., GPF se curăță de particule permanent, deci el NU SE VA ÎNFUNDA și, ca atare nu veți primi erori de la el pentru că:
                        1. ați rulat cu viteză prea mică;
                        2. ați rulat cu turații prea mici;
                        3. ați rulat subturat;
                        4. ați rulat în regim de TAXI;
                        5. ați mers prea mult în oraș;
                        6. nu ați mai ieșit în afara orașului de mult;
                        7. s-a înfundat GPF - NU SE ÎNFUNDĂ!!!!
                        8. ați alimentat cu benzină "proastă";
                        9. ați alimentat cu GPL "prost";
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment


                        • Cei care vor avea erori de injecție/anti-poluare vor primi fel de fel de motive de la service când vor ajunge cu mașina în garanție - postul de mai sus este ca proprietarii să știe când mecanicul încearcă să-i aburească privind erorile mașinii pentru că în general clienții vor fi învinuiți pentru comportamentul mașinii și pentru erorile ei, astfel încât mecanicul să nu muncească să repare mașina în garanție - asta pentru că fabricantul nu plătește ora de manoperă sau operațiunea respectivă la nivelul dorit de mecanic/service...
                          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                          Comment


                          • Big like! Bine mentionat, nu pot acum dar chiar doream sa urc cateva erori si potentiale probleme legate de GPF, cand am timp poate le extrag, prelucrez si atasez.

                            Comment


                            • Las asta aici, valabil pentru 1,0 TCe și 1,33TCe :


                              4. În regim taxi e alt tip de garanție
                              5. Mașina știe cum faci km urban sau extra urban
                              6. Idem ca la 5
                              7. Fals se regenerează, dar nu la fel de des ca la diesel
                              8. Canistra din magazie cu benzină de 5 ani se pune ?
                              9. GPL mai prost nu a prins nimeni ?
                              Attached Files
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Si desigur ca se mai pot adauga cateva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google