Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ca unul care a avut si are ceva probleme, eu nu incerc sa iau apararea Daciei. Insa, cum spuneam, si la altii sunt probleme, sunt rechemari etc. Daca produsele cumparate ar fi perfecte, nu s-ar mai da garantie la ele. Am devenit mult prea nerabdatori sa fim serviti primii oriunde. Asta e, de fapt, marea problema. ;) Daca ne debarasam de ea, viata ne va parea mult mai frumoasa.
    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

    Comment


    • bravo lu uramajor pentru posturile bune de pe softpedia.Acolo sunt multi hateri, gen cum era mistocarul kojak,il mai tine careva minte pe individul din Aparatorii patriei?

      Comment


      • Inca nu stiti sa faceti diferenta intre reprezentanta/service autorizat Dacia si Dacia.

        Dacia se bazeaza pe ce spun tantalaii aia de la reprezentanta in momentul in care un client vine cu o problema legata de garantie. Si sunt tantalai pentru ca nu-s calificati sa faca diagnostice, pentru ca nu sunt trimisi la formare, ca ustura buzunarul patronului de reprezentanta. Cu alte cuvinte, sunt simpli schimbatori de piese in marea majoritate a cazurilor fericite. Cateodata nici macar de atat nu sunt in stare. Din aceasta cauza, diagnosticarea se face de la distanta, de catre Dacia, pe baza observatiilor facute de tantalai, acesta fiind si motivul pentru care dureaza atat de mult o simpla constatare. Mai apoi, Dacia sa spunem ca aproba schimbul unei piese. Piesa respectiva este trimisa inapoi la Dacia si este verificata daca este cu adevarat defect de fabricatie. Daca se dovedeste ca s-a schimbat inutil, reprezentanta plateste. Sa va mai zic de pretul manoperei cand se face o constatare/operatie pe garantie fata de pretul manoperei la o revizie ?

        Pentru unii, de exemplu cei care stati in Bucuresti, ce va impiedica sa mergeti la alt service autorizat ? Daca vedeti ca aia de acolo sunt incompetenti. In cazul in care nu sunteti multumiti de masina si solutiile oferite de reprezentanta, de ce nu faceti plangere la ANPC si asteptati frumos o solutionare ? Nu va garanteaza nimeni ca o sa fiti multumiti de solutionare, insa ati incercat macar sa schimbati ceva. Chiar si asa, sa stiti ca se misca altfel lucrurile - cateodata mai trimite Dacia niste oameni in service, pentru clientul X, care are reclamatia Y. Invatati sa fiti mai calmi si mai destepti, ca parghii de a trage la raspundere reprezentanta, poate chiar si Dacia, sunt suficiente.

        Problema la noi e ca n-avem rabdare si mai ales timp - vrem problema de astazi rezolvata ieri.

        Ideea e asta - mergeti pana in panzele albe, cand credeti ca aveti dreptate. Nu sunteti doar niste vaci de la care se mulg bani, aveti drepturi. Exercitati-le !

        Comment


        • Originally posted by NFS Guru View Post
          Ca idee, o sa ma duc sa imi schimbe un senzor de la un filtru de particule. Legat de eroarea VERIFICA INJECTIA!
          Cumva știi mai exact despre ce senzor e vorba?
          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

          Comment


          • O sa aflu exact marti! Din discutia telefonica pe care am avut-o cu tipul de la receptie, este vorba de un senzor care ar citi temperatura gazelor de pe un filtru aflat pe evacuate. Cel putin asta am inteles! Este bagat undeva cam aiurea, ar dura 4 ore interventia.
            O sa revin cu detalii dupa! Sper sa fie bine. .....sper

            Comment


            • Originally posted by pistritu View Post
              bravo lu uramajor pentru posturile bune de pe softpedia.Acolo sunt multi hateri, gen cum era mistocarul kojak
              Multumiri! Hateri, dar usor de combatut, caci n-au argumente.
              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

              Comment


              • Sa va prezint si eu o problema, am si trimis mail acum la VC:

                "De ceva timp am observat un bazait/vibratii in cutia de viteze ce se simt si in levier.
                Se manifesta numai peste 3000rpm la ralanti sau in viteza, in mers. Daca ating sau misc putin de levier problema inceteaza, dar daca ii dau drumul incepe din nou. Iar in ultimul timp este din ce in ce mai prezenta si evidenta.

                Va trimit un link cu o filmare scurta in care se observa/aude problema.




                Mulțumesc!"

                Comment


                • pt ursamajor https://economedia.ro/dacia-opreste-...source=biziday

                  Comment


                  • Originally posted by broniaski View Post
                    Sa va prezint si eu o problema, am si trimis mail acum la VC:
                    "De ceva timp am observat un bazait/vibratii in cutia de viteze ce se simt si in levier.
                    Se manifesta numai peste 3000rpm la ralanti sau in viteza, in mers. Daca ating sau misc putin de levier problema inceteaza, dar daca ii dau drumul incepe din nou. Iar in ultimul timp este din ce in ce mai prezenta si evidenta.
                    Problema asta a mai fost la cateva modele Dacia\Renault si poate avea cateva potentiale cauze (am\stiu si cateva exemple\rezolvari), masina fiind in garantie va fi interesant ce vor raspunde cei de la VC si mai ales cum o vor rezolva cei din reprezentanta.
                    Bafta! (si un feed-back cred ca poate sa fie util si celorlalti colegi, destul de probabil sa mai apara din pacate si la alte LoganIII)

                    Comment


                    • Originally posted by ursamajor View Post
                      Ce n-am spus eu aici e ca la sfarsitul primei etape a calatoriei, exact cand am ajuns la Nessebar, clima s-a blocat din nou. Ar fi a doua oara cand se intampla asta. Si nu o tin asa cum presupun Doreii de la Dacia la 16 grade, ci taman la 23. Cu toate acestea, s-a blocat. Noroc ca nu era foarte cald afara si am deschis geamul. Evident, la urmatoarea pornire si de atunci pana acasa, nu s-a mai blocat.
                      Ieri m-am infiintat la service APAN sa raportez aceasta repetare a acestei disfunctionalitati, fiindca, personal, n-o consider un defect. Insa e o disfunctionalitate a naibii de enervanta, mai ales ca te lasa chiar si cand e canicula mai mare. Nu s-a putut ieri, din cauza de aglomeratie, asa ca m-am dus astazi din nou. Angajatul care m-a preluat (acelasi care mi-a pus-o pe tester prima data, acum peste o luna) mi-a spus ca problema cu clima este cunoscuta de Dacia. Momentan, ei n-au ce sa-i faca. Se cauta o solutie si, cel mai probabil, vor fi rechemari in service, cu masinile care au aceasta hiba. Asa ca daca ati avut-o sau o aveti, mergeti si va treceti pe lista, caci "copilul care nu plange, moare cu buricul netaiat"...
                      Eu mai avusesem o problema, cea cu oprirea motorului, climei si medianav-ului, despre care iarasi nu se stie nimic. Noroc ca nu s-a mai intamplat. S-a ivit la mine la 3.000 km, acum am 6.000 km si inca n-a aparut... sper nici sa n-o mai faca.
                      Ca sa sintetizez, sunt cateva probleme pe care le-am intampinat:
                      - blocare clima (se repeta),
                      - oprire motor, clima, medianav (deocamdata nu s-a repetat),
                      - chedere turtite.
                      N-am avut altfel de necazuri, cu motorul sau alte chestii imobilizante. Masina merge excelent, daca ignor acele suparatoare disfunctionalitati prezentate.
                      Tocmai ce am venit acasa dupa primul drum mai lung facut cu ea, 250x2km. Daca la dus nu au fost probleme, la intoarcere am prins ambuteiaj pe A2, si aerul conditionat a incetat sa mai lucreze(nu stiu exact cand). Adica puneam mana pe gurile de ventilatie, si nimic sau foarte slab. Ati gasit vreo solutie? Daca il las manual merge?

                      Comment


                      • Nu. Il opresti (AC-ul) si isi revine (5-10-15 minute, eventual o oprire totala a masinii). Caci face dop de gheata si de aceea nu mai ajunge aer in habitaclu.
                        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                        Comment


                        • Aceeasi problema cu clima blocata ieri. La un drum Bistrita - Cluj, cam dupa vreo 80 km ventilatia s-a blocat, nu mai sufla nimic. Inainte de blocajul total, cam vreo 5 minute, a suflat tot mai incet, chiar daca am dat pe nivelul 4 (AC manual, nu automat). De data asta, am incercat sa vad daca se deblocheaza fara sa opresc motorul, am oprit doar AC si ventilatia total, pusa pe zero. Da, a facut-o, dar dupa cam 20 de minute. Acum, afara nu era canicula, va dati seama la sfarsit de septembrie, erau cam 25-27 de grade afara, si totusi s-a blocat. Din experienta trecuta cu blocajul climei, stiu ca nu ar fi tinut mult clima functionala dupa asta, vreo 10 minute si apoi iar s-ar fi blocat. Si iar trebuia sa il opresc, si tot asa! Doar ca am ajuns acasa...E al naibii de neplacut insa sa ramai fara aer complet pe canicula, si sa tot trebuiasca sa il opresti, sa astepti, sa te rogi sa-si revina, etc. Pana atunci, te cam coci.

                          Comment


                          • Originally posted by Bizonul View Post
                            Aceeasi problema cu clima blocata ieri.
                            E cunoscută problema --- încă fără o rezolvare oficială, temporar se fac pauze cu AC OFF --- ai scris pe mail la Voce Clientului Dacia?
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • Am sunat azi la dealer sa intrreb care mai e situatia cu chederul meu si am avut surpiza sa mi se raspunda ca piesa a ajuns la ei pe data de 23.08. ca doua persoane care se ocupa sunt bolnave, acasa si sa revin maine cu un telefon pentru programare. Lasand la o parte pe "dragutii " de la dealer, de la o vreme mi se pare ca timoneria schimbatorului de viteze suna de parca a pierdut tot materialul lubrifiant, zici ca merge pe uscat. In viteze intra ok, destul de usor, dar scoate un zgomot foarte enervant, parca inainte nu facea asa galagie. Am pus un link cu filmarea.

                              videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă

                              Comment


                              • Si la mine face la fel schimbatorul. Intra usor, dar are acel zgomot.
                                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google