Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lasa-l dreaq ca am mers 440 km azi de la BR la Buc. si nu s-a resetat. Sa vad maine cand l-oi porni daca mai e acolo eroarea. Altfel, iar trebuie sa-mi pierd timpul pe la aia la APAN sa le mai aduc una pe lista...
    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

    Comment


    • Azi de dimineata eroarea e tot acolo si se incapataneaza sa ramana acolo. Sa vad cum fac sa le fac o vizita, ca nu prea stau bine cu timpul.
      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

      Comment


      • Nu se da reinitializarea sistemului TPW din mesajul care iti apare, ca eroare, ci se merge pe optiunea din meniu. Nu se autoinitializeaza/autoreinitializeaza la fiecare oprire/pornire de motor.
        Ti-a scris un coleg, ba ai si poze, cum sa faci asta, cu cateva posturi in urma.

        Comment


        • Stiu cum se face initializarea, doar i-am facut-o la inceput. Chestia e ca m-am coborat nitelus mai inainte sa fac un clip si eroarea nu mai era acolo pur si simplu. Wtf? Chiar nu mai inteleg nimic...
          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

          Comment


          • Originally posted by ursamajor View Post
            DFA, am intializat o singura data la primirea masinii in iulie 5. Acum are aproape 3 luni. A scazut presiunea de la schimbarea de temperatura ambianta, cred.
            Foarte puțin probabil să ai cerere de reinițializare de la temperatura ambiantă - pentru că temperatura ambiantă afectează în mod egal TOATE anvelopele - la tine fie una din anvelope chiar are o problemă, fie chiar TPW te-a avertizat în mod eronat - nu vom ști niciodată ce s-a întâmplat în realitate...
            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

            Comment


            • TPMS-ul indirect ține cont de temperatura exterioară.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Originally posted by Gil26 View Post
                Colegul DFA probabil ca a intrebat referitor la cele 6 luni sau 10000 km de la ultima resetare,
                Ai intuit corect, dar ursamajor are doar 3 luni cu o recalculare la livrare (așa am procedat și eu) - și NU, scăderea temperaturii exterioare nu are voie să declanșeze nici o eroare sau cerere. Și la mine au scăzut temperaturile (4-5 grade, chiar azi-dimineață, versus 38 astă-vară) și nu s-a întâmplat nimic, de când am ridicat mașina nu am mai umblat la anvelope deloc.


                Originally posted by Gil26 View Post
                atasat si cateva capturi din manualul de utilizare L3 (si nu cred ca este vreun meniu ascuns), la L2 insa se mai preciza ca ”reiniţializarea se efectuează după câteva minute de rulare” (daca tin bine minte erau si vreo min 5km) pentru a (re)calcula valorile, dupa schimbul de anvelope si eu l-am reintializat de cateva ori, pot sa spun si ca sistemul TPMS indirect detecteza destul de OK diferentele, am avut o roata la 1.9 bar (verificat apoi imediat) si m-a avertizat.
                Da, corect, procedura e cam așa:

                1. avem o problemă (necunoscută, sau am schimbat ceva, presiunea, anvelopa, orice, nu știm);
                2. TPW zice că trebuie să umflii anvelopele și să reinițializezi;
                3. Oprești, verifici anvelopele (lăsate, găuri, presiune, etc);
                4. Când totul e OK, cu contactul pus reinițializezi TPW;
                5. TPW te întreabă dacă anvelopele sunt OK - faci o cruce cu limba în gură și ții apăsat OK;
                6. TPW confirmă reinițializarea și pleci cu mașina câțiva km;
                7. Dacă TPW observă că anvelopele își mențin viteza față de referință (pasul 6. e critic) te lasă în pace, dacă nu, te întoarce la pasul 1.
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • Nu este niciun pneu cu probleme, atat cat imi dau eu seama vizual. Am si mers de cand le-am refacut presiunea peste 500 km si nu se vede nimic neobisnuit. O sa pun manometrul pe fiecare in parte sa vad daca e vreuna cu presiunea câh.
                  Cert e ca de la temperaturile mai scazute erau toate pe la 2.2 bari. Mai departe, nu stiu daca nu raporteaza erori cand sunt egale ca presiune. In mod normal ar trebui sa aiba ca reper presiunea prescrisa de 2.4 bari.
                  Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                  Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                  Comment


                  • Sistemul TPMS indirect nu are o presiune de referinta, compara valorile citite din ABS (cel putin asa este la L2 si celelalte modele).
                    @ DFA am scris ca probabil ai intrebat referitor la acele valori, NU ca ar avea colegul o problema cu asta (a precizat clar de cand are masina si cati km are). De acord si cu pasii, nu stiu cum este implementat la L3 (se pare ca sunt ceva diferente si nu cred ca in bine) si cauza problemei colegului dar la L2 am reinitializat fara probleme si in mers (sa zicem 5-10 km\h) si totul a fost OK dupa cateva minute si km parcursi.
                    Last edited by Gil26; 1 October 2021, 11:01.

                    Comment


                    • Originally posted by Gil26 View Post
                      Sistemul TPMS indirect nu are o presiune de referinta, compara valorile citite din ABS (cel putin asa este la L2 si celelalte modele).
                      La fel e și la Logan/Sandero III.
                      Cât timp o roată nu are o viteză diferită de celelalte 3 TPW consideră că presiunea e OK (chiar dacă scade/crește natural de la temperatură, dar toate odată, logic, dacă apar diferențe = avertizare).

                      Originally posted by Gil26 View Post
                      De acord si cu pasii, nu stiu cum este implementat la L3 (se pare ca sunt ceva diferente si nu cred ca in bine)
                      Nu diferă de generația a 2-a.

                      Originally posted by Gil26 View Post
                      .... la L2 am reinitializat fara probleme si in mers (sa zicem 5-10 km\h) si totul a fost OK dupa cateva minute si km parcursi.
                      Și la generația a 3-a poți reinițializa când mergi încet.
                      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                      Comment


                      • Probleme Logan 1.0 eco-g la 15.000 km schimbat turbina(zgomot de fier zdrăngănind la accelerație) la 18.000 km placa de presiune ambreiaj spartă,portbagajul freacă în bară la închidere.Rezolvate problemele pe garanție, unele mai rapid,altele mai greu.

                        Comment


                        • Mergi prea turat cu ea sau sub turat?

                          Comment


                          • Schimb între 2.200 -2.500 rpm,nu cred că are legătură, din ce am înțeles este o problemă de fabricație la o tijă pe la turbină, nu am fost singurul caz,iar la placă a cedat un nit,am văzut aici pe forum că a fost un caz la 60 km a cedat ambreiajul.

                            Comment


                            • Am programat si eu la dealer S3 pt problema cu bazaitul/baraitul din cutie, le am aratat filmare, le am spus ca s a mai schimbat ceva cablu la ei in service altui amic, etc. Si daca tot am mers, le am arata si ca aliniamentul la usi are o abatere si e vizibil deranjanta daca te uiti de aproape si insistent. In 21 aflu si revin. La VC nu am primit inca raspuns la mailul cu informarea.

                              Comment


                              • Ma bag si eu in discutia cu TPMS indirect. Prima data cand a aparut avertizarea a fost cam la 9-12 luni de la cumparare, neschimband cauciucurile in iarna respectiva. Am mers la vulcanizare crezand ca este o pana dar nu a fost asa, toate cele patru roti fiind dezumflate aproape egal (intre 0,2-0,3 atm din cate imi mai aduc aminte). Le-am umflat in mod egal, am mers poate mai bine de 1 an si jumatate sau poate doi (verificand presiunea in roti cam la doua, trei luni si de data asta schimband cu caucioace de iarna) avertizarea aparandu-mi inca de doua ori, de fiecare data fiind pana adevarata. In vara asta chiar am mers aproape 100 km dupa umflare si reinitializare si dimineata am gasit roata dezumflata complet. Eu n-am tinut niciodata cont de viteza la reinitializari, cred ca le-am facut si la viteze de 60 km/h sau chiar mai mari.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google