Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Doctorutm View Post
    Poate să îmi spună cineva ce siguranță trebuie sa verific pentru ventilație? Astăzi m-am trezit cu problema următoare: nu funcționează deloc ventilația, clima pornește, compresorul pornește, dar ventilație nu funcționează pe nici o treaptă, zona. Nici pe dezaburire. Afară căldură mare, săptămâna viitoare am programat concediul și eu nu am ventilație. Mâine dimineață merg la reprezentanta.
    Salutare. Am aflat și eu cauza. Este siguranța de la aeroterma, care e neconformă, se încălzește și nu face contact cum trebuie. Se pare că a mai fost un Duster cu aceeași problemă, la care a ars și computerul de injecție, spunea cineva de la service.

    Comment


    • Se pare că nu au siguranța. Vine in 2 săptămâni. Au luat siguranța de pe geamurile spate, care e de același fel, tot de 40A. Mi-au spus că acum geamurile spate fac figuri. La care eu le-am spus pai și înainte făceau figuri.
      Au spus sa așteptam să vina siguranța și vedem. Am fost sa caut siguranța la Ciclop Timișoara, am fost cu siguranța și cu seria de șasiu. Nici vorbă, nu o găsesc. Având în vedere că geamurile spate făceau figuri chiar și după înlocuirea macaralei, și acum aeroterma care are același siguranța a făcut figuri, tind sa cred că e o problemă de siguranță și la geamurile spate.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

      Comment


      • Partea și mai haiosă e că siguranțele celelalte nu sunt mini ci mai mici (nu se găsesc momentan), aia încercuită* e un alt tip de siguranță(nu se găsesc moment) iar pe baterie ai un fusible-link (am mai scris despre asta).

        *e oarecum on time instalation, nu e gândită să fie manevrată de prea multe ori
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Originally posted by ChRS90 View Post
          Am citit pe acest forum ca s-au "plans" 2 utilizatori de vibratiile manetei schimbatorului de viteze, in special cand masina se afla in treapta a 4-a. ......... A mai observat cineva acest comportament?
          Deocamdată nu am observat nici o vibrație neobișnuită în schimbător.

          Deplasarea schimbătorului la "cabrarea" motorului - când se amplifică efortul - da, schimbătorul este mișcat de "cuplul" motorului.

          Dacă motorul este subturat și intră în regim de funcționare instabil (cu o trepidație, care în cazuri extreme poate ajunge și la sacadare) - da, acea trepidație se poate transmite prin cablu și către schimbător - preferabil ar fi să nu mai lăsați motorul să fie subturat, retrogradați și abia apoi accelerați.
          Treptele sunt destul de scurte și asta înseamnă că le veți schimba des.

          Motorul e destul de "elastic" dar dacă nu retrogradați atunci când trebuie este clar că vă va arăta că "suferă", în diverse moduri.
          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

          Comment


          • Salutare tuturor! Detin un Logan 3 ECO G-100 .Vin si eu cu o problema poate a mai avut cineva observat ca la decelerare se aude un sunet, as zice metalic, nu foarte puternic, asemanator unui arc care scartaie(cum ar vibra o tabla de protectie de la toba). Zgomotul se aude si cand masina e accelerata pe loc sa zicem undeva la 3000rpm, lasat acceleratia, cat decelereaza se aude acest zgomot si undeva pe la 2000 se opreste.

            Din interior, zgomotul nu se aude, cu geamurile inchise. Se poate auzi doar la exterior, sau cu un geam deschis, undeva pana in a treia, dupa nu se mai poate distinge sunetul din cauza zgomotului de rulaj, cand schimbi vitezele si motorul decelereaza.

            Sunetul vine undeva din partea din fata, de la motor, respectiv turbina. Masina trage bine, nu am observat nimic dubios la modul cum ruleaza, nu am apucat sa fac un filmulet, insa am gasit pe youtube exact sunetul pe care il am eu de la un golf.
            Am fost la reprezentanta si mi-au spus ca este zgomot de injectoare, insa nu este de acolo (am oprit si LPG) ca au un zgomot specific un tacanit mai puternic dar nu are legatura.

            I removed the heat shield... The exhaust isn't causing this noise. Its coming from this area, maybe the turbo? its an FSI, could it be the wastegate rattle? ...

            Comment


            • Originally posted by ciukala7a View Post
              ......la decelerare se aude un sunet, as zice metalic, nu foarte puternic, asemanator unui arc care scartaie......
              E foarte probabil ca o protecție metalică - scut termic sau ceva de genul să se fi mișcat, îndoit, curbat și acum atinge, se freacă, etc. și produce acel zgomot.

              Nu prea ai ce altceva să faci decât să urci mașina pe elevator sau într-un garaj cu groapă de inspectare și să asculți cu atenție peste tot și să te uiți bine, bine, ca să poți identifica respectiva piesă...
              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

              Comment


              • Originally posted by DFA View Post

                E foarte probabil ca o protecție metalică - scut termic sau ceva de genul să se fi mișcat, îndoit, curbat și acum atinge, se freacă, etc. și produce acel zgomot.

                Nu prea ai ce altceva să faci decât să urci mașina pe elevator sau într-un garaj cu groapă de inspectare și să asculți cu atenție peste tot și să te uiți bine, bine, ca să poți identifica respectiva piesă...
                A fost verificata, cap coada, nimic desprins, nimic sa vibreze. Se aude fix din turbina, insa ei nu spun lucrul asta si nu inteleg de ce. "Este noua, da-i bataie ca merge" ""ie boala lor"". Ma zgarie rau pe creier treaba asta...

                Comment


                • Cu o bucată mai lungă de lemn atingi diverse piese din zona suspectă și vezi cum se modifică zgomotul/vibrația - când atingi piesa "bolnavă" vei auzi imediat cum se modifică frecvența sau tonalitatea

                  Tot cu acea bucată mai lungă de lemn poți să și "asculți" cu urechea zgomotul produs de o piesă/subansamblu - tot pentru identificarea mai exactă a locului unde se produce "bătaia" sau zgomotul respectiv.
                  Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                  Comment


                  • Salut,
                    Pun și eu o întrebare aici.
                    Dețin un Logan 90 CP cu cutie manuală.
                    Schimbătorul de viteze revine la punctul neutru de unul singur sau există vreun arc care face ca acest lucru să se întâmple?
                    La mine se pare că nu are nimic. Sunt momente când selecția vitezei a III-a este dificilă și nu înțeleg de ce.
                    Am mai avut un Logan pe motorină și nu am avut această problemă.
                    Mulțumesc frumos.

                    Comment


                    • Originally posted by edisultan View Post
                      Salut,
                      Sunt momente când selecția vitezei a III-a este dificilă și nu înțeleg de ce.
                      Asta spuneam aici:

                      Originally posted by ursamajor View Post
                      Dar nu-mi vibreaza maneta. Cred ca le-au "inginerit" nitel la masinile iesite mai de curand din fabricatie, fiindca mie imi revine mai greu singura in punctul mort cand dau pe liber... dar macar nu vibreaza.
                      Probabil ca le-au "mesterit" ca sa nu mai vibreze levierul schimbatorului si revin mai greu la punctul mort.
                      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                      Comment


                      • Mulțumesc frumos. Sper să mă acomodez cu noua "inginereală" sau mai bine trag o tură până la reprezentanță.

                        Comment


                        • Cu placere. E doar o presupunere, n-o lua ca pe ceva sigur. Si eu am cateodata dificultati cu a 3-a, dar m-am mai obisnuit.
                          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                          Comment


                          • tija.jpg
                            Originally posted by DFA View Post
                            Cu o bucată mai lungă de lemn atingi diverse piese din zona suspectă și vezi cum se modifică zgomotul/vibrația - când atingi piesa "bolnavă" vei auzi imediat cum se modifică frecvența sau tonalitatea

                            Tot cu acea bucată mai lungă de lemn poți să și "asculți" cu urechea zgomotul produs de o piesă/subansamblu - tot pentru identificarea mai exactă a locului unde se produce "bătaia" sau zgomotul respectiv.
                            Gasit problema! Este din cauza tijei ce actioneaza wastegate-ul, se misca si vibreaza destul de tare. Am joi programare la service, revin cu rezolvarea!
                            Last edited by ciukala7a; 30 July 2021, 10:21.

                            Comment


                            • Si eu am Logan 3 de la sfarsitul lui aprilie. Am facut deja 7500 km. Problemele aparute au fost:
                              1. nu se mai inchidea radioul, mergea ca nebunul. Nu mai raspundea la nici o comanda, nici macar la volum. Cei de la Dacia au spus sa scot borna de la baterie. Pana m-am dus sa iau sculele ... s-a oprit singur. De atunci nu a mai facut problema asta.
                              2. geamurile pe spate .. si la mine cand merg, cand nu .... Nu am fost inca la reprezentanta dar o sa merg.
                              3. aerul conditionat nu mai mergea. Mai exact se auzea ca merge ventilatorul dar parca erau opturate toate gurile de ventilatie, nu baga pe nicaieri, indiferent ce faceam (oprit AC, recirculare aer ...). Dupa oprirea masinii si repornirea ei la vre-o 30 minute dupa aceea problema a disparut si nu a mai facut asa (deocamdata).
                              4. acum, la foarte scurt timp de la problema cu aerul conditionat, ventilatorul scoate un sunet ciudat. Cel mai apropiat sunet cu care pot sa il compar este acel sunet de la toba de esapament, de la o masina pe benzina.

                              O alta chestie pe care vreau sa o discut cu voi este legata de Media Display. Deoarece nu am avut rabdare sa mai astept 2 luni in plus pentru Media NAV am luat masina cu Media Display. Am intrebat la Dacia pe site cat ma costa trecerea la Media NAV si mi-au spus ca nu se poate face. Mie personal mi se pare imposibil sa nu se poata face aceasta modificare. Da stiu, va trebui sa schimb ceva, un modul ...

                              Comment


                              • Originally posted by Lolut View Post
                                4. acum, la foarte scurt timp de la problema cu aerul conditionat, ventilatorul scoate un sunet ciudat. Cel mai apropiat sunet cu care pot sa il compar este acel sunet de la toba de esapament, de la o masina pe benzina.
                                Greu de spus cauza exactă, dar dacă ai parcat pe sub copaci atunci e posibil să fi ajuns frunze și bucățele de frunze și alte mizerii mici în gura de admisie a aerotermei și în final la ventilator.
                                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google