Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • legat de ventilatie. o am oprita si intra aer prin aeratoare in draci, zici ca e pe treapta 3,4, la viteze mici de oras, 50,60. daca o pornesc si o opresc(manual), am observat ca nu mai intra. insa din auto, daca o opresc, parca ramane ceva deschis si tot intra...

    Comment


    • Mihai,
      Pentru functionare automata apesi butonul Auto, se aprinde un martor luminos iar sistemul tine temperatura setata mergand asa cum vrea el adica actioneaza viteza de ventilare, repartizeaza si recicleaza aerul pentru a optimiza nivelul de confort. Daca apesi iar butonul Auto se opreste climatizarea automata iar sistemul functioneaza in modul manual si ventilatia normal ca sufla in continuare. Pentru inchiderea lui completa trebuie rotit butonul Off. Pentru a-l reporni ai doua variante si anume ori rotesti butonul si reglezi manual viteza de ventilare, ori apesi tasta Auto.
      Mai exista pe undeva si un buton care se poate apasa atunci cand sistemul este in functionare automata fortand trecerea pe manual dar eu nu l-am folosit decat de curiozitate pentru ca nu-mi aduce niciun fel de folos. Eu nu am climatizarea automata de la noul Logan ci pe cea anterioara. Comenzile sunt amplasate diferit dar functionarea trebuie sa fie asemanatoare.

      Comment


      • nu cred ca m-am exprimat corect sau nu a fost intelesa problema.

        Pe auto, cand opresc ventilatia(0), in mers patrunde aer prin aeratoare.

        Me manual, cand opresc ventilatia(0) nu mai patrunde aer prin aeratoare. Este ca si cum nu se inchide de tot circuitul si lasa, din inertie, sa intre aer.

        Comment


        • Este normal, aeroterma în mod normal nu izolează complet habitaclul de exterior, diferența de presiune afară-înauntru face ca un pic de aer să traverseze mereu mașina.

          Nu îți place asta? Comută pe reciclare, astfel admisia este blocată.

          Nu prea înțeleg de ce ai merge cu mașina și cu ventilația închisă de tot...
          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

          Comment


          • asa fac in general, dau pe recirculare. ce e ciudat e ca, pe manual nu face, pe auto face(cand opresc). pai daca nu am nevoie nici de aer cald, nici de ac, de ce as merge cu ea pornita? asa pateam vara, cand era decent in masina, nu porneam ac-ul, insa intra caldura in draci de la motor, prin Bucuresti, cu ea oprita.

            Comment


            • Morala: aeroterma NU SE OPREȘTE NICIODATĂ ÎN MERS!

              O dai la minim, schimbi direcția, recirculare, îi faci ce vrei tu, dar nu o oprești...

              De ce? Pentru că odată oprită pierzi controlul asupra temperaturii/ventilației/umidității din habitaclu.
              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

              Comment


              • habar nu aveam de treaba asta eu ma gandeam gen sa nu o omor degeaba daca nu am nevoie de ea, plus ca ma feream sa trag aer de afara care este ca la chernobyl in Bucuresti. ok, atunci o sa o dau pe 1 manual sa invarta acolo sa fie

                Comment


                • Dacă problema pe care vrei să o rezolvi este de poluare a aerului, atunci schimbă filtrul de habitaclu cu unul cu strat de carbon și polifenol.

                  Gen:

                  FP 22 011 - MANN FreciousPlus - GTIN: 4011558062996, OE 272777764R Filtru polen biofuncțional cu polifenol - antibacterial action, fungicidal effect, PM 2,5 (~ 79,00 lei, pentru Captur II Tce / Logan II 1.0 TCe 100 H4D, Logan/Sandero III B4D/H4D)

                  Atenție, cu acest filtru viteza de ventilație se reduce, fiind mai dens decât cel standard.
                  Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                  Comment


                  • da, la asta ma uitam si eu, acum cand comand ulei si restul pentru reviziei, sa il bag si pe el in comanda:

                    Comment


                    • Originally posted by Mihai2k4 View Post
                      nu cred ca m-am exprimat corect sau nu a fost intelesa problema.

                      Pe auto, cand opresc ventilatia(0), in mers patrunde aer prin aeratoare.

                      Me manual, cand opresc ventilatia(0) nu mai patrunde aer prin aeratoare. Este ca si cum nu se inchide de tot circuitul si lasa, din inertie, sa intre aer.
                      Este posibil ca eu sa nu inteleg care este problema expusa de tine. Poate ca aceasta climatizare automata de la noul model este diferita de cea anterioara.
                      La mine, din clipa in care apas butonul Auto, singura operatie pe care o mai pot face pentru a tine sistemul pe automat este doar aceea de a regla temperatura dorita. Atat si nimic mai mult. In clipa in care actionez orice alt buton sistemul iese din Auto si devine aer conditionat manual. Din secunda in care rotesc butonul cu treptele de ventilatie acestea se aprind aratandu-mi care este treapta activa iar sistemul nu mai este automat. Daca-l duc pe treapta zero sistemul se opreste complet. Poate ca un pic de aer mai traverseaza masina, cum zice colegul DFA, dar sub nicio forma eu nu am simtit acest lucru pana acum, in mai bine de 5 ani de cand am masina.

                      Comment


                      • Originally posted by DFA View Post
                        Morala: aeroterma NU SE OPREȘTE NICIODATĂ ÎN MERS!

                        O dai la minim, schimbi direcția, recirculare, îi faci ce vrei tu, dar nu o oprești...

                        De ce? Pentru că odată oprită pierzi controlul asupra temperaturii/ventilației/umidității din habitaclu.
                        Ai dat multe sfaturi bune, insa aici gresesti total.
                        Masina nu ar deveni ermetica in momentul in care ai inchide aeroterma - ai de exemplu aerisirile din portbagaj, sa nu ai diferenta de presiune intre interior si exterior.

                        Pur si simplu, sistemul de ventilatie de pe Dacia nu e in stare sa inchida cum trebuie fluxul de aer pentru ca-i LOW COST. Alte modele si marci reusesc sa inchida mult mai bine, de foarte multi ani.

                        De ce sa inchizi ventilatia ?
                        • pentru ca n-ai chef sa-ti sufle-n freza sau la picioare ceva.
                        • pentru ca vrei sa mergi cu geamul deschis
                        • pentru ca diferenta de temperatura dintre exterior si din habitaclu este infima si sistemul nu e in stare sa mentina ok starea in habitaclu, prin urmare trebuie sa umblii la fiecare 5 minute la temperatura
                        • pentru ca asa ai chef - altfel, la ce sa permiti starea de OFF, daca-i doar partiala ? Mai bine se sterge starea din SW, ca sa aiba niste memorie suplimentara disponibila pentru alte "feature"-uri.
                        • pentru ca ...



                        Comment


                        • fix asta nu am inteles nici eu. daca e off, de ce mai patrunde aer (si cand zic patrunde, PATRUNDE) adica la 50,60, simt cum intra aer cald de la motor in draci. Pe autostrada, zici ca nu ai parbrizul pus asta intelegeam si eu, daca e off, e off, nu mai intra aer deloc... adica e prima masina la care, daca opresc aerul, trebuie sa dau pe recirculare, ca sa nu mai intre de afara aer...

                          Comment


                          • Gresesti, ca sa opresti aerul de afara trebuie sa dai pe recirculare si este bine asa.Cat despre celalalt comportament e oarecum logic , depinde unde raman voletii in momentul in care opresti ventilatia, ar trebui sa aiba un default voleti.

                            Comment


                            • da, asa o fi. insa nu am mai intalnit pana acum lucrul asta. la oricare alta masina pe care am condus-o, am fost in ea, cand era off, nu mai patrundea gram de aer. asta e, bagam recirculare la fiecare urcare in masina(nu ramane asa) vara era cel mai distractiv. nu sunt genul de om dependent de ac, mergeam cu gemul lasat putin... si in masina era mai cald ca afara, ca baga aer cald in draci sa vedem si partea buna, faci sauna moca. ac-ul il foloseam cand era chiar cald sau cand era o persoana in masina care simtea nevoie. daca era in spate, degeaba il porneam, ca nu face fata oricum )))) iar bonus, cand mergeam cu ac-ul, la cuplare, aveam goluri de acceleratie, deci ziceam pass

                              Comment


                              • Originally posted by Midnighte View Post
                                Masina nu ar deveni ermetica in momentul in care ai inchide aeroterma....
                                Nu a zis nimeni nimic ca mașina să fie ermetică...
                                Problema autorului e că cu aeroterma OFF îi vine:
                                1. aer cald;
                                2. aer poluat de afară;
                                3. aer în general;
                                Și el nu vrea asta.





                                Originally posted by Midnighte View Post
                                Pur si simplu, sistemul de ventilatie de pe Dacia nu e in stare sa inchida cum trebuie fluxul de aer pentru ca-i LOW COST. Alte modele si marci reusesc sa inchida mult mai bine, de foarte multi ani.

                                Sunt o mulțume de mărci și modele existente în țări cu apă mult mai caldă decât la noi care se comportă exact la fel, adică:
                                - bagă aer cald cu aeroterma oprită - din cauza convecției naturale + diferență presiune aer în mers vs. habitaclu - puține aeroterme pot ocoli total radiatorul și vaporizatorul;
                                - aerul trece prin mașină cu aeroterma oprită - dacă nu activezi recircularea;

                                Nu a inventat Renault sau Dacia problema asta.
                                Adică sunt o mulțime de aeroterme proiectate pe același principiu - vrei să-l numești Low Cost? - nu e nici o problemă - poți să-i spui cum vrei!

                                Sunt aeroterme ce tratează fluxul de aer pe placul tău? Desigur!
                                Așa și?
                                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google