Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La proiectul XJF (Sandero, Logan, etc), din pacate fluxul de aer din habitaclu este directionat in cutia de climatizare inainte de filtru, deci acest test este irelevant.
    Mai bine se demonteaza filtrul si atunci cu siguranta se afla daca este de vina sau nu.

    Comment


    • Originally posted by mircionesb View Post

      La mine au schimbat de 2 ori chederul de la usa dreapta fata, a doua oara i-am pus sa regleze si usa fiindca era aliniata cam spre interior putin si probabil apasa mai tare pe cheder acum e ok.
      La mine e turtit rau stanga spate si vreo 15 cm dreapta fata.
      Ma gândesc sa le schimb.
      Deci ar trebui umblat si la reglajul usilor?
      Ca si calitate sunt la fel ca cele originale?

      Comment


      • Originally posted by Bizone View Post
        Poate da cineva un update despre chederele deformate? S-au schimbat cuiva cu unele bune, si daca da, au rezistat in forma corecta? Eu am anuntat problema, au zis ca le vor comanda, dar de cateva luni de zile, nimic...La fel cu zdranganitul de la tija turbinei, nimic nou....?
        Da, am avut aceasta problema cu chederele. Dupa ce am asteptat aproximativ o luna le-au schimbat. Le am montate de aproximativ doua luni, pana acum sunt in regula. Tot atunci au pus si garnitura la vasul de lichid spalare parbriz(fara nciun cost).

        Comment


        • Originally posted by punktnet View Post

          Debitul de aer din habitaclu este direct influentat de filtrul de polen, la cati km ai tu, ar trebui inlocuit mai inainte de orice diagnostic.
          Multumesc, am sa schimb filtru pe data de 08 decembrie cand m-au chemat la constatare.

          Comment


          • Originally posted by DFA View Post
            Poate vedea imediat dacă e filtrul de habitaclu - activează recircularea - dacă filtrul blochează imediat fluxul de aer se restabilește și trebuie să facă cald pe orice treaptă de ventilație.

            Dacă se dezactivează recircularea imediat aeroterma se întoarce la comportamentul inițial - căldură doar pe HI.
            multumesc tare mult pentru toate sfaturile si explicatiile pe care la dai atat pe forum cat si pe retelele social-media. In ceace priveste caldura am programare pe data de 08 decembrie la o alta constatare la cei de la Rent Car Service Constanta. Dupa constatare am sa va informez cu toate operatiunile efectuate. Deocamdata toate cele bune. Asta e- avem masini noi!

            Comment


            • Salutare! Pun o întrebare care poate părea ciudată...Am pus lichid de parbriz și am rămas uimit de cât de moale este plasticul vasului aceluia. Mai ales „gâtul” pe care torni lichid.Chiar așa este sau am nimerit un lot mai prost? Mulțumesc!

              Comment


              • Da, așa este materialul, moale.
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • Imi poate confirma cineva daca scutul de motor (original) are o "burta" asimetrica (spre roata din stanga sau dreapta, nu mai tin minte)?

                  M-am uitat astazi sub masina (pisici) si am observat chestia asta, nu sunt sigur daca asa e el sau n-a fost prins bine la revizie.

                  Comment


                  • Originally posted by Mihai2k4 View Post
                    ursamajor

                    Cea din dreapta. Alea din stanga sunt capacele protectie suruburi pentru telescoape
                    Pentru ce sunt bune aceste aceste capace pentru telescoape? Lamureste ma si pe mine. Multumesc!

                    Comment


                    • Nu rugineste capul de telescop ( cel din compartimentul motor); mecanicul o sa-ti multumeasca atunci cand o sa trebuiasca schimbate.

                      Comment


                      • Crezi ca umezeala nu intra sub un capac de plastic? ))
                        Rolul este pur estetic

                        Comment


                        • Originally posted by punktnet View Post
                          Crezi ca umezeala nu intra sub un capac de plastic? ))
                          Rolul este pur estetic
                          capacul nu il pui si atat. pui vaselina inainte peste acel surub si dupa pui capacul.

                          Comment


                          • Revin cu rugamintea. Daca a mai intampinat careva acele goluri pe acceleratie (pe benzina la inceput, acum a inceput si pe gpl) in treptele 2,3 la 2400-2800 rotatii, daca a fost gasit remediu de service. Sa ii invat si eu pe astia la care ma duc eu....

                            Comment


                            • Face și a mea la fel, dar eu n-am gpl, face pe benzină.
                              Mai durează până iese soluția, e problemă de costuri suplimentare mari
                              Problema este hardware nu software, deci cu aplicabilitate pe modelele ce vor veni, din păcate.

                              Comment


                              • Mda, dar daca "e problemă de costuri suplimentare mari" pana iese "solutia" si mai ales implementeaza poate sa dureze si pana cand "iese" definitiv modelul din fabricatie, mai sunt exemple de "rezolvari" gen "se lucreaza la ea" sau "nu e o problema, asa face toate domne", din pacate.
                                Ramane de vazut!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google