Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce mi s-a comunicat: OTS exista, masina mea nu intra sub incidenta lui. Nu pot sa intervina asupra ECU masinii fara acord fabrica in lipsa ots, decat in situatia in care apare cheita galbena si mesajul in bord. Deci daca le duc o cheita si un mesaj, o rezolva. Miscarea urmatoare: confirmat cu uzina daca acest OTS mi se aplica sau nu.
    In afara de acele mici sincope in accelerare masina functioneaza foarte bine. Nu scartaie, nu bate. Nu a decuplat de una singura niciodata de pe gaz, consum decent, mesaje service nu am avut in bord decat o singura data, legata de stopul 3 de frana - care de altfel functiona in acel moment. Ghost in the machine...

    Comment


    • OK, deci OTS-ul legat de turbo vs GPL nu se aplică la tine.

      Dar le-ai spus de accelerația neliniară? Că e un OTS și pentru aia...
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • Nu trebuie să le spună, dacă este OTS apare pe seria VIN in dialogys/icm și apar tot felul de alerte să le vadă individul de la recepție când face actele.
        plus că e și penalizat dacă nu îl și execută.

        Ce OTS este pentru accelerația neliniară că eu nu știu să fie soluție. Ai număr ?

        Comment


        • Da, i-am spus dlui de la receptie ca masina accelereaza neunifom intre 2500 - 3000 rpm, fie ca e pe gaz sau pe benzina, nu smucit,dar perceptibil; ca sunt si alti posesori de Logan/Sandero, unora li s-a facut rescriere ECU la revizie, etc. Raspunsul il stiti: nu ots, și nici mesaj in bord = nu facem. VIN-ul l-a verificat anterior acestei discutii, când a făcut intrarea în service.

          Comment


          • Originally posted by punktnet View Post
            Ai număr ?
            Din păcate nu.

            Dar respectivul update care se face la ECU Injecție nu rezolvă situația decât pe vreo 4-5.000km după care manifestarea revine, face la fel, accelerează neliniar.
            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

            Comment


            • Din lac în puț... Dupa ultimul update, pentru acele accelerări neuniforme, azi am observat ca nu mai întra ss, plus baterie slaba și intra în stand by node repede. Sau îmi da mesaj sa pornesc motorul ca e bateria slaba. Asta după un drum de la Ranca (acum am ajuns) cu frână de motor zeci de minute. Bonus, frig afara, 1 grad. Pornesc aeroterma pe 22, dau auto și poc, pornește ac. Îl opresc, dau pe auto 23 grade, poc iar pornește. Am mers 2 ore asa, fără sa se opreasca. După o pauza la dedulesti de realimentare (mici) nu a mai pornit pe auto, ac-ul. Pe autostrada, același condiții, 23 setat, auto, a luat-o iar... A facut o praf cu acel update?

              Ps: mi-a zis sa merg pe benzina sa își refacă harta. Am mers 2 zile plus 500 km. Am ajuns acum in buc, face unu la unu ca înainte... Cred ca ii dau foc

              Comment


              • 1. Bateria - dacă timp de o săptămână de mers zilnic Stop-Start nu reușește să oprească motorul la semafor atunci bateria e suspectă și trebuie pusă pe tester de baterie, văzut SoC și SoH, tipărit raport.

                2. AC - sub +3 grade Celsius nu prea pornește compresorul, nici pe AUTO, nici pe Manual. Deci e o problemă.

                3. Accelerația neliniară - nu știm exact ce update a aplicat..., nu ai primit nici un Ordin de Reparație, Notă de service, ceva...?
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • 1. A fost ok pana la acel update (care a fost cu probleme, pierdea conexiunea cu acel work bench. am stat acolo 2 ore) de atunci faca asa. low battery. porneste motorul sa incarci bateria. baterie in stand by.
                  2. asta nu intelegeam nici eu. erau 2 grade afara. in masina cred ca nu sarea de 5. pe 23 setat auto, pornea ac. il opream manual, porneam auto iar, iar pornea... eu credeam ca detecteaza el ca este multa umiditatee in habitaclu, insa am inteles ca nu exista asemenea senzor...
                  3. nimic. nu am primit nimic la mana, cum in general nu prea primesc cand ma duc la garantii... ce e ciudat e ca... atunci cand a inceput acel update, am inteles ca a sters acel firmware, si ca nu reusea sa il scrie pe asta nou (se oprea la 24% si dadea eroare) practic nu mai puteam sa plec de acolo, ca nu mai avea nimic scris. oare sa fi fost scris cu erori ? ca prea le-am patit pe toate dupa vizia in service sa repar ceva... e ca la spitalele romanesti, te duci cu durere de spate si pleci cu alte 3 complicatii )))


                  PS: Dacoserv Salaj

                  Comment


                  • 2. Ai folosti cumva functia "vedere clara". Eu am observat ca daca o folosesc, dupa ce dau pe AUTO, A/C - ul ramane pornit ceva timp sau pana la oprirea motorului.

                    Comment


                    • da! am apasat din gresala. dupa, am oprit-o si am dat pe auto. de acolo a pornit ac-ul, timp de 4,5 ore cat am facut pana acasa... pe drum incercam sa vad daca isi revine. opream ac. dadeam mai sus temperatura gen 24, apasam auto, pornea iar...

                      Comment


                      • Care e smecheria cu aeru pe auto ? Am avut climatizare automata si la fosta masina, o sg data am dat pe auto, nu-i prea vad rostu infara de sa sufle cum vrea muschiu ei.

                        Ati avut probleme cu modul de functionare cu stergatoarele pe auto ?
                        ori eu sunt prost ori sezoru de ploaie vede prost.
                        Indiferent pe ce picatura pun la maneta, pe modul auto ba sterge prea des, ba (in cele mai multe cazuri) prea rar, mult prea rar.
                        As fi preferat de 1000 de ori mai mult sa fi fost acele trepte temporizate si nu dupa cum vede ce vede senzorul de ploaie.
                        Dupa manifestare vede aiurea, nu stiu deocamdata daca e o problema sau asa e el prost la vederea stropilor pe vesnica rezolvare "asa face toate"
                        Am patit (o sg data) si pe tr 1 la stergatoare sa le opreasca de cateva ori..

                        Daca ploua tare afara e relativ ok, la ploaie mai slaba face figurile descrise

                        Am trecut de 5000 km, sa o tina naravul, merge ok tot

                        Comment


                        • Eu folosesc ștergătoarele pe penultima picătură și merge fix cum îmi place mie.
                          Ca și idee, eu niciodată nu folosesc mod manual pe climatizarea automată, fiecare cum îi place
                          Vara sau iarnă, 22 grade și auto

                          Comment


                          • Idem, la "tractoras" folosesc AC doar pe automat, 21-22C vara 23-24 iarna (pe manual l-am folosit putin acum ceva vreme doar pentru monitorizari si analiza parametri \stari), sistemul isi face cu brio treaba cum vrea muschiu' lui chiar mai bine decat mine pe manual, multumit de comportament, fara cea mai mica problema tehnica pana acum.

                            PS: functia "vedere clara" o folosesc destul de rar atunci cand este nevoie, in cateva minute parbrizul si geamurile sunt "oglinda", iar dupa apasarea butonului AC-ul revine pe automat ....

                            Comment


                            • Originally posted by Mihai2k4 View Post
                              1. A fost ok pana la acel update (care a fost cu probleme, pierdea conexiunea cu acel work bench. am stat acolo 2 ore) de atunci faca asa. low battery. porneste motorul sa incarci bateria. baterie in stand by.
                              Tehnicianul oare să nu știe să bage mașina în APC Mode ca să nu se mai deconecteze de la CLiP de aiurea? Ar fi incredibil...
                              Și ar fi trebuit să aibe o stație de încărcare și testare a bateriei, care se folosește pentru cazurile astea...


                              Originally posted by Mihai2k4 View Post
                              da! am apasat din gresala. dupa, am oprit-o si am dat pe auto. de acolo a pornit ac-ul, timp de 4,5 ore cat am facut pana acasa... pe drum incercam sa vad daca isi revine. opream ac. dadeam mai sus temperatura gen 24, apasam auto, pornea iar...
                              Activarea funcției "Clear View - Vedere clară" e singura metodă prin care compresorul AC pornește când e frig - și el poate rămâne activat în continuu după ce dezactivezi CV-VC dar NU dezactivezi și AC. Activarea AUTO poate activa simultan și compresorul dacă CV-VC a fost activ anterior.
                              CV-VC nu activează compresorul dacă afară e sub +3 decât dacă antigelul e foarte cald.

                              Prin urmare, la tine compresorul s-a comportat normal pentru că:
                              1. ai activat CV-VC;
                              2. afară nu a fost doar +1 (cum ai zis), probabil a sărit de +2, pentru că la +3 compresorului i se permite cuplarea la motor...;
                              3. motorul a fost suficient de fierbinte;

                              În concluzie, cu clima nu pare totuși să fie o problemă...


                              Originally posted by Mihai2k4 View Post
                              3. nimic. nu am primit nimic la mana, cum in general nu prea primesc cand ma duc la garantii... ce e ciudat e ca... atunci cand a inceput acel update, am inteles ca a sters acel firmware, si ca nu reusea sa il scrie pe asta nou (se oprea la 24% si dadea eroare) practic nu mai puteam sa plec de acolo, ca nu mai avea nimic scris. oare sa fi fost scris cu erori ?
                              Chiar și pentru lucrările în garanție ar fi trebuit să se deschidă un Ordin de Reparație, în care se completează CERINȚELE CLIENTULUI... - exemplu în atașament...
                              Nu știm noi ce a făcut tehnicianul în realitate cu mașina ta, așa că presupunerile tale sunt la fel de bune ca și ale noastre.
                              Attached Files
                              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian View Post
                                Care e smecheria cu aeru pe auto ? Am avut climatizare automata si la fosta masina, o sg data am dat pe auto, nu-i prea vad rostu infara de sa sufle cum vrea muschiu ei.
                                Nu e nici o șmecherie.
                                Pur și simplu AUTO este foarte comfortabil, practic uiți că ai aerotermă, foarte rar mai modific temperatura, care stă pe la 22 de regulă, în rest doar când e frig mai activez manual dezaburirea...


                                Originally posted by Octavian View Post
                                Ati avut probleme cu modul de functionare cu stergatoarele pe auto ?
                                ori eu sunt prost ori sezoru de ploaie vede prost.
                                Indiferent pe ce picatura pun la maneta, pe modul auto ba sterge prea des, ba (in cele mai multe cazuri) prea rar, mult prea rar.
                                As fi preferat de 1000 de ori mai mult sa fi fost acele trepte temporizate si nu dupa cum vede ce vede senzorul de ploaie.
                                Dupa manifestare vede aiurea, nu stiu deocamdata daca e o problema sau asa e el prost la vederea stropilor pe vesnica rezolvare "asa face toate"
                                Am patit (o sg data) si pe tr 1 la stergatoare sa le opreasca de cateva ori..

                                Daca ploua tare afara e relativ ok, la ploaie mai slaba face figurile descrise


                                Ai folosit vreo soluție hidrofobă pe parbriz?

                                Ritmul de ștergere depinde de:
                                - volum ploaie
                                - viteză vehicul
                                - setare sensibilitate

                                Și eu mai caut uneori sensibilitatea corectă dacă ploaia e ușoară, în special la viteze mici, prin oraș.
                                Și da, sistemul pare foarte eficient când plouă sănătos..., probabil ar trebui un pic adaptat la noile condiții climatice..., cu ploi puține și slabe, că la potop merge bine...


                                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google