Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu nu am sageata in jos la modelul mai 2022. Dar daca apare cum e in cazul tau, la 1350 RPM, e cam inutila sincer, nu cred ca merge nimeni chiar asa subturat.

    paul_damian, pai da. Despre ECO-G in 6 trepte vorbesc. Doar ca mi se pare putin ciudat felul in care indica schimbarea treptelor. Probabil nici un incepator nu ar merge chiar asa subturat precum indica GSI-ul. De aceea intreb, e normal?

    Multi zic ca trebuie sa mergi pe la 3000 ture ca sa nu infuzi DPF-ul, asta inseamna ca daca as merge conform GSI, s-ar infunda.

    Comment


    • Nu m-am ghidat niciodata dupa indicatiile respective fiindca mi se pare aiurea sa urci in treapta urmatoare pe la 2100 - 2200 ture, iti spune masina cand sa schimbi. Indicatiile respective cred ca le-au facut asa pentru un mers economic dar nu are rost sa chinui motorul. Eu schimb undeva pe la 2500 - 3000 ture iar in depasiri mai sus in functie de nevoie si mi se pare ok. Daca mai ai si clima pornita si ai dai a 4-a la 2100 ture si coboara dupa schimb la 1500 ture nu prea e ok.

      Comment


      • Salutare!

        Detin un Logan 3, doar benzina, in rest cu toate dotarile, fabricatie Februarie 2022. Dupa 23500 Km ma declar multumit de masina (tinuta de drum, dinamica, consum, comfort, desing). Au fost si unele probleme:
        1. Un greier la stalpul soferului --- S-a rezolvat pe garantie in 10 minute.
        2. Claxon --- Nu mai functiona claxonul si nici nu se mai auzea sunetul de confirmare a inchiderii usilor la departarea de masina --- S-a rezolvat prin inlocuirea "goarnei", care e de fapt un mic calculator, ca arata ca o cutie neagra de plastic. Initial s-a crezut ca e o eroare de soft, insa nu despre asta era vorba.
        3. SOS Call - Tot aparea si disparea un mesaj de eroare, iar LED-ul se facea rosu. Uneori functiona zile/saptamani intregi fara probleme, in alte zile se aprindea/stingea de zeci de ori intr-o ora. S-a rezolvat prin schimbarea bateriei si un update de soft sau stergere erori.
        4. Aer conditionat - O singura data mi s-a intamplat la un drum de 9 ore sa nu mai sufle aer rece. Nu am oprit ventilatia, ci doar AC-ul, iar dupa un minut sufla aer foarte tare, am repornit AC-ul si nu am mai avut de atunci probleme. Masina are 23500 KM in 6 luni, face in principal drumuri foarte lungi in afara orasului si AC-ul este pornit 95% din timp. Cum ziceam, mi s-a intamplat o singura data. Am dus-o la service o data cu problemele de mai sus si au zis ca au facut ceva si ca e ok acum. Sper sa fie asa.
        5. Usor zgomot la decelerare, la viteze mici, de la tija turbinei --- Mi s-a zis ca in aceasta toamna vine solutia de la producator, iar apoi se va rezolva.

        Cam astea.
        MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

        Comment


        • Salut,
          Am observat la al meu SS3, inca din primii 100 km, ca am un joc la cutia de viteze, in sensul ca atunci cand schimb in treapta superioara si accelerez ulterior, maneta face o scurta miscare de inapoi, parca se aseaza cumva. Am inteles ca s-ar schimba ceva cabluri la timonerie? Sa merg cu ea asa pana la revizia de 1 an, prin iulie 2023 sau sa fac deja prima vizita? Mersi 1

          Comment


          • Originally posted by CristianAdr View Post
            Salut,
            Am inteles ca s-ar schimba ceva cabluri la timonerie?
            Cabluri se schimba daca ai probleme si nimeresti greu vitezele (adica, schimbatorul nu revine sau revine greu la punctul mort). Altfel, pentru o bagatela n-ar rost sa te duci. Si la mine face uneori miscari schimbatorul, desi i-am schimbat timoneria, pentru ce ti-am spus anterior.


            Apropo, azi am fost la baietii de la service APAN BR pentru reprogramare AC, pentru treaba cu blocatul climei. Au reprogramat modulul respectiv, sa vedem daca se mai blocheaza.
            Le-am spus si de huruitul aerotermei (care acum se manifesta aleator) si au zis ca e de la mizerie. Deocamdata, nu i-au facut nimic, insa nu mi se pare normal sa ignore chestia asta. O sa scriu si la VC-ul lor...
            In plus, ma intriga un comportament al lor: desi am avut in ultima perioada doua interventii pe garantie, n-am primit niciun document si nu s-a mentionat nimic in carnetul de garantie. E corect?
            Last edited by ursamajor; 19 August 2022, 13:32.
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • Originally posted by DFA View Post
              Preferabil este să pui filtru pe gura de admisie a aerotermei. Vezi atașament.
              Și manșonul de la bușon lichid parbriz ajută.
              De unde? Coduri, denumiri comerciale ceva?

              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

              Comment


              • ursamajor

                Cea din dreapta. Alea din stanga sunt capacele protectie suruburi pentru telescoape
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                • Originally posted by ursamajor View Post
                  In plus, ma intriga un comportament al lor: desi am avut in ultima perioada doua interventii pe garantie, n-am primit niciun document si nu s-a mentionat nimic in carnetul de garantie. E corect?
                  Cred ca da, deoarece mie mi sa comunicat ca lor le apare in sistem toate intrarile si iesirile din service. Deci stai fara griji in privinta asta.

                  Daca vrei sa vinzi masina si sa dovedesti cuiva ca ai facut totul numai in service, atunci se poate demonstra cu o prezenta la reprezentanta.

                  Comment


                  • Originally posted by mircionesb View Post
                    Am incercat azi sa vad daca apare sageata respectiva si vad ca apare, masina mea a fost fabricata in februarie 2021. Eram in treapta a 4-a si i-am dat gaz mai energic. Sincer sa fiu daca folosesti cutia cum trebuie nu apare aproape deloc indicatia respectiva , trebuie sa fii destul de jos in ture ca sa apara, pina acum nu prea am observat sa apara. Sageata in sus apare destul de des fiindca de obicei schimb mai sus in ture.
                    Ai dreptate, am testat si eu acum. In treapta a 5-a mi-a aparut si mie sageata in jos la 1200 turatii. Ce sa zic, inutila.

                    Comment


                    • La fel si la mine.... Daca nu as fi testat as fi fost sigur ca nu recomanda treapta inferioara... Undeva la 1200 apare.
                      Last edited by 77sky; 22 August 2022, 17:07.

                      Comment


                      • ursamajor
                        Th3T1ger

                        Va recomand voua, cat si celorlalti, sa luati tot timpul la final Ordinul de Reparatie ce contine operatiile efectuate cat si concluziile sau urmatoarele actiuni.
                        Nu functioneaza tot timpul conexiunea cu baza de date si nu vor stii ce sa faca in acel caz. S-a intamplat sa nu functioneze 1-2 luni baza de date ("migrare") si a fost haos.
                        Da, exista jurnalul electronic, insa ce faceti cand el nu este accesibil ?

                        Comment


                        • Am scris de cateva ori asta (chiar daca uneori am mai fost si contrazis) cei de la Renault \Dacia au dorit sa ia toata "puterea" si sa dea "paine si cutitul" reprezentantelor, pe o parte este normal si firesc, insa cealalta "fata a monedei" (si efectul de bumerang) este ca acum trebuie sa isi asume asta si sa rezolve absolut toate problemele tehnice (inclusiv la Logan&SanderoIII), timpul se pare ca incepe sa imi dea dreptate, si din pacate acesta este doar "inceputul" ...
                          Last edited by Gil26; 22 August 2022, 16:51.

                          Comment


                          • Originally posted by ursamajor View Post

                            De unde? Coduri, denumiri comerciale ceva?
                            Filtrul pe gura de admisie e de la ruși (80-90 lei a fost în 2021) - dar din cauza războiului nu se mai poate comanda nimic. Vândut ca "Filter mesh new look for Renault Logan 2009-2013 jabot ABS plastic". Vezi aici https://www.aliexpress.com/item/32988037758.html - văd că acum fac livrări și din China, nu doar din Rusia.

                            Manșonul are codul 668530569R, a costat 50-60 lei și se poate comanda la orice service Dacia/Renault.
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • Originally posted by DFA View Post
                              Filtrul pe gura de admisie
                              Multumesc, pe-asta il voiam.

                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • Si-nca o chestie: am avut drum prin Dobrogea, unde m-a prins o ploaie diluviana de-a trebuit sa merg pe sosele pe care curgeau torenti de pe versanti. Au fost pasaje unde am mers prin apa pana la praguri. M-am temut ca o sa mi se opreasca masina de la ceva defectiuni electrice (am vazut cateva oprite), dar n-a fost asa. Ideea e ca, desi am spalat-o pe-afara, am constatat ca motorul si accesoriile din compartimentul motor sunt... pline de aluviuni. N-am mai spalat zona motorului, asa ca habar n-am cum s-o fac. Niste sfaturi? Ma gandesc ca apa nu-i o optiune.
                                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google