Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am făcut azi 500 km cu clima pe auto 22 grade și a fost perfect in mașină.
    Trebuie probabil ceva reprog/config la unitatea ta.

    Comment


    • Originally posted by catelullego View Post

      Update dupa constatare:

      - Se schimba pe garantie toata timoneria.
      - N-am mai sesizat eu problema (dificil de explicat plus ca se reproduce destul de rar).
      - Urmeaza sa primesc raspuns daca se inlocuieste sau nu pe garantie.
      - N-am mai sesizat eu problema (nu se mai reproduce de cand a venit toamna).
      - S-A VERIFICAT ȘI NU SE REPRODUCE!!! (cu mentiunea ca troncănitul vine din spate/stanga, asta au si verificat astazi insa n-au auzit nimic dubios).

      Și la problema cu vopseaua exfoliata de pe emblema se asteapta raspuns de la Dacia.

      Cand duc masina sa-i schimbe timoneria le arat video-ul atasat, tare cred ca si la mine e ceva de genul (nu sunt sigur daca si la Sandero exista protectia aia de plastic, in video e Logan).
      Daca tot nu gasesc baietii problema atunci schimb reprezentanta, ma dispera troncaneala!
      Ai mai făcut ceva cu vopseaua exfoliata de pe emblema?
      Azi am observat ca început si la mine sa se curete...

      Comment


      • Originally posted by punktnet View Post
        ...
        Trebuie probabil ceva reprog/config la unitatea ta.
        In (ne)cazurile colegilor @ Bonzo_Madrid , @ tatamarius , @ daymaker , etc... nu neaparat trebuie ceva reprog/config la unitate, poate sa fie o problema SW (tot soft dezvoltat \implementat pe genunchi si cu reduceri de costuri) dar si HW ex componente ale sistemului, sonda evaporator, senzorul temperatura interioara \exterioara, presiunea fluidului refrigerant, freon, AC neautorizat de injectie, etc...

        La masina din semnatura AC-ul functioneaza ireprosabil dupa aproape sase ani, fara cea mai mica problema tehnica (evident ca nu am completat nici macar cu freon), isi face ”treaba” foarte bine atat pe incalzire cat si pe racire, il folosesc peste 80% din timp pe an doar pe automat, pe manual doar la inceput si apoi pt cateva teste, atasez ca ex trei grafice cu functionarea sa in care am mentionat si conditiile in care au fost facute.

        Ma bucur nespus ca din ce in ce mai multi colegi cu LS3 pot vedea acum parametri stari si erori cu ajutorul programelor de diagnoza, pot monitoriza valori, iar in cazul unor probleme pot analiza si cauza acestora si nu doar de cei din reprezentante, in unele (sa fie foarte clar ca nu toate) cu celebrul si cunoscutul laitmotiv ”asa face toate domne’...” sau nepasarea si incompetenta celor ”de la centru” cu ”la noi e bine” ori "toți ăștia care mârâiți că nu e bună mașina, că are multe probleme și mai știu eu ce..." si ”mai știu eu ce onomatopee inventate.” Si se poate invoca cu argumente cuvantul de baza: garantie.
        Pe forumurile romanesti si straine s-au semnalat din pacate destul de multe probleme si cu sistemul AC, la fel de adevarat este ca sunt si posesori de LS3 la care acesta functioneaza OK deocamdata, sa speram ca nu va urma o explozie de probleme si cu acesta la fel ca in cazul senzorului GPL in care cei de la Dacia si-au dovedit iar inconsecventa si incompetenta in abordarea si rezolvarea unei probleme tehnice, au dat un OTS albastru apoi la nici macar doua saptamani (nici macar nu au apucat sa il aplice bine) l-au modificat complet. De ce naiba l-au mai dat atunci, doar ca sa se faca iar de ras? (plus ca asa cum am scris si atunci ramane de vazut daca noul senzor minune va rezolva complet si definitiv problema)

        PS: cu OCV-ul acela mirabolant care doar el poate sa masoare starea bateriei cum mai ramane? (pentru ca si asta cu bateria, incarcare si gestionarea energiei este o problema din pacate destul de frecventa la noul model)

        Attached Files

        Comment


        • Originally posted by daymaker View Post

          Ai mai făcut ceva cu vopseaua exfoliata de pe emblema?
          Azi am observat ca început si la mine sa se curete...
          Se schimba pe garantie, inca astept sa ajunga toate piesele (timonerie, emblema si buton scaune incalzite). Deci sesizeaza fara ezitare.

          Comment


          • Originally posted by catelullego View Post
            A primit cineva răspuns în scris de la Dacia (vocea.clientului@daciagroup.com) - nu dealer/reprezentante - privind problema cu zgomotul de la EWG? Le-am scris pe 15 Ianuarie și încă nimic... Le-am reamintit acuma de solicitare cu 3-4 persoane din management în CC.

            De regula (defapt o sigura data, i-am întrebat când îmi ajunge masina) mi s-a răspuns în 4-5 zile.

            Voi ce experiențe cu vocea clientului aveți?


            Dupa un forward la email (tradus si in Franceza) catre toți din lista de mai jos, în care întreb de ce nu mi s-a răspuns la solicitare în 30 de zile, m-a sunat în 2-3 ore o tanti foarte amabilă de la V-C și mi-a comunicat ce se cunoaste deja, și anume ca se lucrează la o soluție de AMELIORARE a problemei, si ca solutia va fi finalizata pe la sfarsitul lunii Mai.

            A tot pus accentul (de 3-4 ori) pe faptul ca solutia va AMELIORA problema și nu o va rezolva 100%.
            M-a mai invitat sa mai duc masina odata la orice reprezentanta Dacia pentru o alta constatare, daca doresc, insa raspunsul si solutia vor fi aceleasi.

            La mine a inceput sa zornaie tija si la pornire/oprire motor, iar la decelerare se aude si in habitaclu (dacă n-am muzica). Clar s-a inrautatit fata de cum era la început.

            Va las aici si o lista de adrese email, le puneți in CC daca vreti un răspuns mai rapid:

            lucademeo@renault.com - CEO, Renault Group
            lucademeo@mac.com​ - CEO, Renault Group
            mihai.bordeanu@renault.com - Managing Director Dacia
            mihai.bordeanu@gmail.com - Managing Director Dacia
            cecilia.tudor@renault.com - Managing Director Renault South Eastern Europe
            alexander.simionescu@renault.com - Director General Renault Technologie Roumanie
            alexandru.vescu@renault.com - Marketing Director Renault South Eastern Europe
            alexandruvescu@gmail.com - Marketing Director Renault South Eastern Europe
            fabrice.cambolive@renault.com - ​CEO, Renault Brand

            Din păcate eram în grabă și am uitat s-o rog pe tanti sa-mi transmita cele spuse și pe mail (cu toate ca în solicitarea inițială am cerut lucrul asta)...

            Sa vedem solutia minune, daca n-o mai amana de 2-3 ori...

            Comment


            • Explica te rog cu ce ajuta pe cineva toata povestea ta de mai sus ?

              Sa detaliez :

              Originally posted by Gil26 View Post
              In (ne)cazurile colegilor @ Bonzo_Madrid , @ tatamarius , @ daymaker , etc... nu neaparat trebuie ceva reprog/config la unitate, poate sa fie o problema SW (tot soft dezvoltat \implementat pe genunchi si cu reduceri de costuri) dar si HW ex componente ale sistemului, sonda evaporator, senzorul temperatura interioara \exterioara, presiunea fluidului refrigerant, freon, AC neautorizat de injectie, etc...
              Cand e problema de SW, se reprogrameaza unitatea ( aici te contrazici singur ). Cand e problema de HW, se inlocuieste piesa. Oricum ar fi, ai spus ceva evident = faptul ca poate fi orice componenta HW de vina sau un SW cu probleme. Wow.

              Originally posted by Gil26 View Post
              La masina din semnatura AC-ul functioneaza ireprosabil dupa aproape sase ani, fara cea mai mica problema tehnica (evident ca nu am completat nici macar cu freon), isi face ”treaba” foarte bine atat pe incalzire cat si pe racire, il folosesc peste 80% din timp pe an doar pe automat, pe manual doar la inceput si apoi pt cateva teste, atasez ca ex trei grafice cu functionarea sa in care am mentionat si conditiile in care au fost facute.


              Cu ce ajuta asta pe cel care are problema ? Aveti aceeasi unitate ? Cu ce l-ar ajuta graficele masinii tale ?!
              Am inteles cu totii, cei care mai citim pe loganclub, ca tie iti merge brici masina din semnatura. N-are pic de defect. Nu e nimeni invidios pe tine, insa cumva prin atitudinea si vorbele astea pe care le tot repeti permanent prin diferite posturi ( masina mea e miezul, uite graficele sa va demonstrez), nu faci nici un bine. Pur si simplu cresti gradul de frustrare la unii.

              Originally posted by Gil26 View Post
              Ma bucur nespus ca din ce in ce mai multi colegi cu LS3 pot vedea acum parametri stari si erori cu ajutorul programelor de diagnoza, pot monitoriza valori, iar in cazul unor probleme pot analiza si cauza acestora si nu doar de cei din reprezentante, in unele (sa fie foarte clar ca nu toate) cu celebrul si cunoscutul laitmotiv ”asa face toate domne’...” sau nepasarea si incompetenta celor ”de la centru” cu ”la noi e bine” ori "toți ăștia care mârâiți că nu e bună mașina, că are multe probleme și mai știu eu ce..." si ”mai știu eu ce onomatopee inventate.” Si se poate invoca cu argumente cuvantul de baza: garantie.
              Pe forumurile romanesti si straine s-au semnalat din pacate destul de multe probleme si cu sistemul AC, la fel de adevarat este ca sunt si posesori de LS3 la care acesta functioneaza OK deocamdata, sa speram ca nu va urma o explozie de probleme si cu acesta la fel ca in cazul senzorului GPL in care cei de la Dacia si-au dovedit iar inconsecventa si incompetenta in abordarea si rezolvarea unei probleme tehnice, au dat un OTS albastru apoi la nici macar doua saptamani (nici macar nu au apucat sa il aplice bine) l-au modificat complet. De ce naiba l-au mai dat atunci, doar ca sa se faca iar de ras? (plus ca asa cum am scris si atunci ramane de vazut daca noul senzor minune va rezolva complet si definitiv problema)

              PS: cu OCV-ul acela mirabolant care doar el poate sa masoare starea bateriei cum mai ramane? (pentru ca si asta cu bateria, incarcare si gestionarea energiei este o problema din pacate destul de frecventa la noul model)
              Amalgam de idei, care clar nu ajuta la absolut nimic pentru a rezolva sau a ne apropia de cauza problemei. Pur si simplu text de frustrare.

              Tot incerc sa ma uit pe diferite topicuri pe forum ( cat si pe alte forumuri ) si in marea lor majoritate te tot gasesc pe tine si masina ta, Stepway 2 (cred PH2) care rupe, nu bate, nu trancane si cu povestile/basmele/parerile tale despre Dacia/Renault​. Ca dreg, ca nu fac, ca ... Numai intrigi.

              De ce tot incerc ? Pentru ca vreau sa imi dau seama daca merita sau nu sa ii sfatuiesc pe parintii mei sa-si ia o Dacia 3 ( indiferent ca e Stepway sau Logan ), dupa 2000+ posturi aici + multe alte chestii de prin alte topicuri. Si pur si simplu nu pot din cauza la toate gunoaiele care sunt scrise de altii si la care contribui si tu de ceva timp.

              Cateodata, raspunzi la subiect si ajuti cu informatii. Dar in marea majoritate a cazurilor pur si simplu scrii informatii ca sa arati ca stii si/sau ai access si tu la informatii legate despre subiect. Atat.

              Nu lua topicul ca pe un atac la persoana, pentru ca nu e. Cred ca ai bune intentii, insa mi se pare ca din prea mult entuziasm, ai uitat sau nu-ti dai seama ce faci prin toate posturile pe care le scrii.

              Fii mai cumpatat, raspunde doar daca-i cazul si aduci un plus de valoare.

              Comment


              • Pentru problemele legate de AC manual si climatronic daca doresti poti sa citesti si postul # 2195 din pagina precedenta, este o buna sinteza a problemelor intalnite atat SW cat si HW dar nu numai.
                Exemplul de pe masina mea l-am dat pentru a exemplifica cum se pot monitoriza parametri legati de AC iar ultima captura este chiar pentru LS3.

                PS: restul din lungul tau post este doar un amalgam de pareri si referire la persoana care nu il comentez pentru ca oricum nu ajuta pe nimeni cu nimic (si nici nu aduci un plus de valoare).
                Last edited by Gil26; 22 February 2023, 13:49.

                Comment


                • Originally posted by Gil26 View Post


                  La masina din semnatura AC-ul functioneaza ireprosabil dupa aproape sase ani, fara cea mai mica problema tehnica (evident ca nu am completat nici macar cu freon), isi face ”treaba” foarte bine atat pe incalzire cat si pe racire, il folosesc peste 80% din timp pe an doar pe automat, pe manual doar la inceput si apoi pt cateva teste, atasez ca ex trei grafice cu functionarea sa in care am mentionat si conditiile in care au fost facute.
                  Ultimele capturi, conform subiectului si predicatului din fraza ( scrise in limba romana ), transmit faptul ca faci referire la masina proprie. Nici macar capturile/pozele nu fac si nu au undeva vreo referire la LS3. Dar se pare ca sunt eu mai idiot si nu inteleg ce vrea sa transmita cineva printr-o fraza scrisa in limba romana.

                  Plusul de valoare la postul asta e in faptul ca te contrazici in anumite momente, dar insisti sa arati ca nu e asa.

                  Iar PS se foloseste cand nu ai optiunile de a face o rectificare/modificare, gen intr-o scrisoare fizica. Aici poti folosi cu usurinta butonul de edit, pe care vad ca stii sa-l folosesti. Daca tot vrei sa arati ca esti mai cu mot.



                  Comment


                  • Daca nu vrei si nu poti sa intelegi ca exemplele acelea din graficele atasate este un mod de monitorizare a parametrilor si pt un AC climatronic LS3 subliniat si in ultima captura, nu este problema mea.
                    Iar in postul # 2208 m-am referit la cateva dintre problemele tehnice la LS3 scrise in acest topic, chiar daca unora care lucreaza "in retea" sau chiar la "centru" le convine sau nu asta, acestea sunt probleme concrete si din pacate destul de multe cu diferite sisteme ale acestui model.

                    In schimb in posturile tale # 2211 si # 2213 NU ai scris nici macar un cuvant despre problemele tehnice LS3, doar flame si referire la persoana, complet aiurea si offtopic, ca sa te citez:
                    Amalgam de idei, care clar nu ajuta la absolut nimic pentru a rezolva sau a ne apropia de cauza problemei. Pur si simplu text de frustrare.
                    Valabil pentru ambele tale posturi.
                    Insa nu voi intra in acest flame si "joc" al tau. Sa revenim la subiectul topicului si problemele tehnice Logan III.
                    Last edited by Gil26; 22 February 2023, 16:16.

                    Comment


                    • Originally posted by catelullego View Post

                      Dupa un forward la email (tradus si in Franceza) catre toți din lista de mai jos, în care întreb de ce nu mi s-a răspuns la solicitare în 30 de zile, m-a sunat în 2-3 ore o tanti foarte amabilă de la V-C și mi-a comunicat ce se cunoaste deja, și anume ca se lucrează la o soluție de AMELIORARE a problemei, si ca solutia va fi finalizata pe la sfarsitul lunii Mai.

                      A tot pus accentul (de 3-4 ori) pe faptul ca solutia va AMELIORA problema și nu o va rezolva 100%.

                      ...
                      ...
                      ...

                      Din păcate eram în grabă și am uitat s-o rog pe tanti sa-mi transmita cele spuse și pe mail (cu toate ca în solicitarea inițială am cerut lucrul asta)...

                      Sa vedem solutia minune, daca n-o mai amana de 2-3 ori...
                      Un detaliu important, cu toate ca ai dat mailul peste tot, te-a sunat, nu a dat raspuns in scris si n-o sa dea ever.
                      Concret treaba asta spune ca nu se recunoaste oficial problema si nu au niciun fel de rezolvare, nici totala nici partiala (ce o mai fi si asta "ameliorare" )

                      Comment


                      • Pentru ca s-a mentionat Luca de Meo citez ce a spus acesta:
                        Renault's CEO Luca de Meo recently admitted in an interview that the profit margin at Dacia is three times larger than that at its parent company Renault (15% versus 5%).
                        tangential la reducerile de costuri si ”pixul contabilului”, si cred ca este cam greu (dar sa fie clar ca nu imposibil) sa produci un model nou cu un cost de productie \pret de vanzare (foarte) mic si o margine de profit mare (plus un timp de dezvoltare \implementare foarte scurt) fiabil si fara probleme tehnice care din pacate la Logan&Sandero III sunt destul de multe in diferite sisteme \componente si sunt cunoscute dar nerezolvate nici acum dupa un timp destul de mare de la lansare, asta este destul de clar, egal daca unuia care lucreaza in vreo reprezentanta sau altuia de la ”centru” NU le convine sa (le) admita.
                        Leagat de turbina si problema cu ea raspunsul celor de la Dacia via VC (verbal pt ca in scris este putin probabil ca vor da unul, cel putin deocamdata) a fost acelasi inca din septembrie anul trecut, se ”lucreaza” si probabil prin mai (ramane de vazut care an va fi rezolvata complet) este doar ”o soluție de AMELIORARE a problemei”:
                        Originally posted by mircionesb View Post
                        Am sunat azi la VC sa cer informatii despre problema cu tija de la turbina si raspunsul a fost ca se lucreaza la o solutie si ca termenul de implementare este de mai , 2023. probabil ca la anul in mai raspunsul va fi septembrie 2024. Foarte frumos !!!!
                        Last edited by Gil26; 23 February 2023, 07:42.

                        Comment


                        • Originally posted by catelullego View Post
                          .........mi-a comunicat ce se cunoaste deja, și anume ca se lucrează la o soluție de AMELIORARE a problemei, si ca solutia va fi finalizata pe la sfarsitul lunii Mai.
                          A tot pus accentul (de 3-4 ori) pe faptul ca solutia va AMELIORA problema și nu o va rezolva 100%.

                          soluția de AMELIORARE a problemei a fost prezentată aici în urmă cu 3 luni de zile... în Noiembrie 2022.

                          Originally posted by punktnet View Post
                          Pentru zgomotul de tija turbo a fost pusa in aplicare o solutie tehnica la motorul H5H (1.3 TCE) ce consta intr-un arculet care mentine tija impinsa in fixare, precum si o noua siguranta dintr-un material mai dur pentru a preintampina deformarile la temperaturi ridicate.
                          In scurt timp speram sa fie validata solutia si pentru H4D (1.0 TCE)
                          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian View Post
                            Un detaliu important, cu toate ca ai dat mailul peste tot, te-a sunat, nu a dat raspuns in scris si n-o sa dea ever.
                            Concret treaba asta spune ca nu se recunoaste oficial problema si nu au niciun fel de rezolvare, nici totala nici partiala (ce o mai fi si asta "ameliorare" )
                            In septembrie 2021 am facut o intrebare referitor la zgomotul tijei si am primit raspuns ca se lucreaza la o rezolvare ca se va implementa in mai 2022. In aprilie 2022 mi-au spus ca va fi implementata in septembrie 2022 iar in noiembrie 2022 mi-au spus ca va fi implementata in mai 2023. In februarie 2023 la revizia de 2 ani dealerul a spus ca de fapt nu e nici o problema si ca nu afecteaza functionarea motorului. Probabil ca o sa rezolve la cei la care le zboara tija altfel nu prea vad curand o solutie. Am povestit cu cineva de la dealerul Renault si am intrebat de existenta acestei probleme la modelele Renault cu aceeasi motorizare. Si la ei sunt probleme si la fel inca nu s-a facut nimic.

                            Comment


                            • Salutare,

                              As vrea sa stiu ce tip de ulei "agreeaza" cei de la Dacia pentru motorul de 1l Tce 110 ?

                              Multumesc,

                              Comment


                              • Normal: RN 17,RN 17FE

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google